De Late Leeuw, Chatcorner (Deel 41!) (5/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DJADMIN    posted on 29-06-2010 22:00
Alweer deel 41, ik neem 'm voor mijn rekening....

41 is het?natuurlijke getal volgend op?40 en voorafgaand aan?42. Aldus Wikipedia...

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost.

Toch is het?NIET de bedoeling:

-Dat we hier gaan spammen
-Links naar webshops plaatsen(link naar de?shopsurvey)
-Dat we ruzie gaan maken

Het is juist wel de bedoeling dat :
- We hier plezier gaan maken
- We hier discussies op niveau voeren
- Iedereen zich hier welkom voelt
- Iedereen zichzelf kan zijn, maar wel let op zijn of haar taalgebruik

Heb je een ledemaat gebroken, lig je in het ziekenhuis en heb je niks te doen, of ben je dronken en wil je niet slapen, ?lees dan alle voorgaande LL's eens door (KLIK!)

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 2
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 3
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 4
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 5
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 6
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 7
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 8
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 9
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 10
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 11
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 12
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 13
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 14
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 15
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 23
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 24
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 25
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 27
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 28
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 29
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 30
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 31
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 32
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 33
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 34
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 39
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 40

Love, peace and Beats...

Admin
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
User edit by DJADMIN on 29-06-2010 @ 22:08:15 (25%)

What do you think about De Late Leeuw, Chatcorner (Deel 41!) ??

Vote :   

Ilja    posted on 01-07-2010 08:17
@dacuba

Ik draai een stuk beter dan dat, omdat ik nu alle trance langzaam inmix.
qntr0l    posted on 01-07-2010 08:27
En als je dan gewoon hier een mix post kunnen wij je helpen om nog beter te worden. Als je een mix aan bekenden of vrienden laat horen zeggen die toch 9 van de 10 keer: 'goeie mix, klinkt goed'. Ik laat dan ook mijn mixen liever luisteren aan onbekenden, dan kan ik er tenminste nog iets van leren.
Ilja    posted on 01-07-2010 08:37
nee, ik laat nooit meer gastjes van deze site ( op Tekhead na ) mijn mixes beoordelen.
qntr0l    posted on 01-07-2010 08:41
Moet je ook zelf weten, maar het zegt in ieder geval meer over jou dan over ons. Tot je het tegendeel bewijst blijf ik het met Dabuca eens: jij draait net zo goed als een vierkant wiel. Maarja, verder no hard feelings, als je niks wil laten horen, fine with me Happy, laughing.
FML    posted on 01-07-2010 08:50
Poster: Ilja
nee, ik laat nooit meer gastjes van deze site ( op Tekhead na ) mijn mixes beoordelen.

niet lullig bedoeld Ilja maar je vorige mix was gewoon h??l slecht , Terwijl je hier altijd kwam verkondingen ofdat je een ster dj was. Als er dan iets niet goed is krijg je van iedereen gezijk , wat logisch is lijkt me.

Er zullen er vast zijn die bij voorbaad je mix al niks vinden , dat heb je er zelf naar gemaakt. Maar vergeet niet dat we dj's zijn. Ik en ik weet meerdere hier zullen je echt niet afzijken als jij een goede mix achterlaat.

Laat je niks achter blijf je dat ' alles beter wetende gastje die voor geen meter kan draaien ' .
Laat is goeds horen ! laat je niet op jagen door members hier , take your time en post gewoon die mix Winking my eye

# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 01-07-2010 @ 08:55:05 (1%)
Ilja    posted on 01-07-2010 09:44
Poster: qntr0l
Moet je ook zelf weten, maar het zegt in ieder geval meer over jou dan over ons. Tot je het tegendeel bewijst blijf ik het met Dabuca eens: jij draait net zo goed als een vierkant wiel. Maarja, verder no hard feelings, als je niks wil laten horen, fine with me Happy, laughing.

Mensen ga aub bij iemand anders janken voor een mix.
Ik weet verdomme maar al te goed dat jullie staan te trappelen om iemand af te zeiken.

O en veel kwaliteit kom ik hier ook amper tegen, met allemaal hetzelfde vlut mainstream house.
FML    posted on 01-07-2010 09:59
Lol , nu ga je nog oordelen over anderen ook , check mijn post die was helemaal niet on aardig bedoeld.

Nu moet je niet komen lullen met kwaliteit van andere , of muziek keuze. Wees dan een vent en daag qntr0l uit en laat de Admins er over oordelen.

Ik zeg Dj battle !
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
DJADMIN    posted on 01-07-2010 10:03
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
qntr0l    posted on 01-07-2010 10:03
Haha, is prima hoor! Tongue. Dat durf ik nog wel aan.

@ Admin: Jerry Springer is ?cht epic!
User edit by qntr0l on 01-07-2010 @ 10:04:21 (78%)
main    posted on 01-07-2010 10:08

Ik weet verdomme maar al te goed dat jullie staan te trappelen om iemand af te zeiken.

O en veel kwaliteit kom ik hier ook amper tegen, met allemaal hetzelfde vlut mainstream house.

ik draai minimal en techno vriend.
ook al heb ik daar niks van op youtube staan. reden: dat luisteren mensen niet.
Dolivieira    posted on 01-07-2010 10:10
Hee hee hee. Merken jullie nu ook dat de discussie weer over een iemand gaat. ik wordt er een beetje moe van. Hij?staat weer in de belangstelling. Ik hoef die mix van hem niet te horen steek maar lekker in ze R**t en ik ben je gastje niet, heb niet met je geknikkerd. ??
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 01-07-2010 @ 10:46:35 (3%)
main    posted on 01-07-2010 10:13
haha, ben t helemaal met je eens!

maar nog 1 vraag: waarom zeg jij (ilja) 'ik draai geen hiphop', dit heeft echt 0,0% te maken met wat je net zei.
hiphop word ook weinig geluisterd namelijk op youtube (mixjes althans)
Bouncy    posted on 01-07-2010 10:14
Poster: Luni-B
Ik zeg Dj battle !

Jeej, mag ik ook mee doen? :P
qntr0l    posted on 01-07-2010 10:16
Laten we het er maar gewoon op houden dat meneer gewoon episch faalt, en het er verder niet meer over hebben? Tongue. Bouncy, ook met jou wil ik wel een keer battlen hoor, lijkt me in ieder geval leuker aangezien ik waarschijnlijk ook nog wat van je kan leren Tongue.
main    posted on 01-07-2010 10:17
Laten we het er maar gewoon op houden dat meneer gewoon episch faalt, en het er verder niet meer over hebben? Tongue. Bouncy, ook met jou wil ik wel een keer battlen hoor, lijkt me in ieder geval leuker aangezien ik waarschijnlijk ook nog wat van je kan leren Tongue.

een keer ipv een gear meeting een 'battle-meeting' houden? lijkt me wel vetCool
Dolivieira    posted on 01-07-2010 10:18
Poster: main

een keer ipv een gear meeting een 'battle-meeting' houden? lijkt me wel vetCool

Ik weet nog een goede mat plek. Vlak bij Beverwijk.LOL ?
qntr0l    posted on 01-07-2010 10:19
Zou wel zwaar tof zijn. Als Dolivieira zijn booth beschikbaar stelt zorg ik voor de frikandellen! Kunnen we lekker een potje minimal / techhouse / techno rocken.
Dolivieira    posted on 01-07-2010 10:36
Maar jongens ff serious. Geef die gast geen aandacht meer. Dat komt DJR alleen ten goede
Jorrit    posted on 01-07-2010 10:42

Je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt Ilja, niemand hier verplicht je om te blijven. Ten tweede zou ik, als ik op jou niveau zat, voorzichtig zijn met anderen flut noemen.

Pas nou is op met wat je zegt, want je jaagt mensen alleen maar tegen je in het harnas met je onoverwogen posts.
Ilja    posted on 01-07-2010 10:57
Moet ik dat zien als een dreigement ?
main    posted on 01-07-2010 10:58
Zou wel zwaar tof zijn. Als Dolivieira zijn booth beschikbaar stelt zorg ik voor de frikandellen! Kunnen we lekker een potje minimal / techhouse / techno rocken.

ik ben voorCool

@ilja: 'pas nou is op' is geen dreigement, hou nou gewoon eens voor 1x je mond hier. 1 pagina. kijken of het lukt
User edit by main on 01-07-2010 @ 10:59:16 (53%)
Jorrit    posted on 01-07-2010 11:09
Moet ik dat zien als een dreigement ?

Lees m'n post alsjeblieft nog een keer door. Ik snap niet hoe je dit als een argument kan opvatten, het is een goedbedoeld advies.
main    posted on 01-07-2010 11:10
Poster: Jorrit

Lees m'n post alsjeblieft nog een keer door. Ik snap niet hoe je dit als een argument kan opvatten, het is een goedbedoeld advies.

is it just me of is zijn comment gewoon bedoeld (die van ilja) om de discussie rond hem gaande te houden en meer aandacht te krijgen?

ga er zelf geen woorden meer aan vuil maken, ik volg doliviera's advies op.
Bouncy    posted on 01-07-2010 11:10

Ik rock house hea...

Vandaag ga ik nieuw mixvideootje opnemen Happy, laughing Kijken of ik mezelf weer kan overtreffen Happy, laughing
qntr0l    posted on 01-07-2010 11:12
Stiekem rock ik de laatste tijd ook veel meer house :$.

Het zal mij benieuwen bounceboy, kom maar op met die nieuwe mix!

262 Users online: AudioRelives & 16 Guests (245 Unknown)
Pages generated today : 9.468
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.487.469