Poster: Ilja
nee, ik laat nooit meer gastjes van deze site ( op Tekhead na ) mijn mixes beoordelen.
Poster: qntr0l
Moet je ook zelf weten, maar het zegt in ieder geval meer over jou dan over ons. Tot je het tegendeel bewijst blijf ik het met Dabuca eens: jij draait net zo goed als een vierkant wiel. Maarja, verder no hard feelings, als je niks wil laten horen, fine with me.
Mensen ga aub bij iemand anders janken voor een mix.
Ik weet verdomme maar al te goed dat jullie staan te trappelen om iemand af te zeiken.
O en veel kwaliteit kom ik hier ook amper tegen, met allemaal hetzelfde vlut mainstream house.
Poster: Luni-B
Ik zeg Dj battle !
Laten we het er maar gewoon op houden dat meneer gewoon episch faalt, en het er verder niet meer over hebben?. Bouncy, ook met jou wil ik wel een keer battlen hoor, lijkt me in ieder geval leuker aangezien ik waarschijnlijk ook nog wat van je kan leren
.
Poster: main
een keer ipv een gear meeting een 'battle-meeting' houden? lijkt me wel vet
Mensen ga aub bij iemand anders janken voor een mix.
Ik weet verdomme maar al te goed dat jullie staan te trappelen om iemand af te zeiken.
O en veel kwaliteit kom ik hier ook amper tegen, met allemaal hetzelfde vlut mainstream house.
Zou wel zwaar tof zijn. Als Dolivieira zijn booth beschikbaar stelt zorg ik voor de frikandellen! Kunnen we lekker een potje minimal / techhouse / techno rocken.
Moet ik dat zien als een dreigement ?
Poster: Jorrit
Lees m'n post alsjeblieft nog een keer door. Ik snap niet hoe je dit als een argument kan opvatten, het is een goedbedoeld advies.
Zou wel zwaar tof zijn. Als Dolivieira zijn booth beschikbaar stelt zorg ik voor de frikandellen! Kunnen we lekker een potje minimal / techhouse / techno rocken.