Poster: XMatiC
Bezig aan mijn site !
Binnekort online !
Poster: -FLoriZ-
Probeer naar de 23 te gaan =D
Poster: Tekhead
terug van draaisetje en voetbalmatchke op Antwerp, Veel beatz en dansers in de tribunes, en de kers op de taart was het resultaat van de wedstrijd, 1-0 voor Antwerp,en de ratten terug naar het kiel.
Amai sec, Tom waas, en z'n dos cervesas met z'n Rood - Witte sjaal, allemaal door het dak, en dan 90 min. zingen en springen, met +/- 14.000 fans en dat voor een oefenwedstrijd, niet slecht zeg ik zo !
Poster: Sunrise8
Haha wat dacht je van 72?
Zaterdagochtend(de 10e) om 8 uur opgestaan om te werken. Toen 's avonds naar Q-Dance feestfabriek. Zondag niet kunnen slapen toen ik thuiskwam, zat vol energie. Zondagnacht moest ik vertrekken met het vliegtuig naar Kreta, dus om 2 uur moest ik richting schiphol. Ook niet geslapen dus..
Maandagochtend aangekomen op Chersonissos zonder te slapen in het vliegtuig. Wat gegeten met m'n vrienden en hele dag doorgehaald, om vervolgens 's avonds uit te gaan tot 8 uur in de morgen.
Kortom 3 volle dagen helemaal wakker, dat is mijn record tot nu toe haha
Amai sec, Tom waas, en z'n dos cervesas met z'n Rood - Witte sjaal, allemaal door het dak, en dan 90 min. zingen en springen, met +/- 14.000 fans en dat voor een oefenwedstrijd, niet slecht zeg ik zo !
Poster: Sunrise8
haha inderdaad
En dan de hele week in Cherso stappen dus helemaal naar de Kl**e..
en Morgen heel luxe lekker 3 weken naar de VS
Poster: Mixt-Ape
Cool! Blij dat het leuk was!
Poster: DynoW.I.M. GEFELICITEERD!!