Poster: dacuba
Waarom is iedereen zo braaf hier? Doe ik iets verkeerd als ik zeg dat Ilja even goed draait als een vierkant wiel?
Denken is vrij, en vrijheid van meningsuiting zijn je grootste recht, neen dus, je doet er niks verkeerd mee.
__________________________________________________________________________________________________@
Luni-b: op jouw laatste reply op vorig deel van de LL, ivm verdienste wou ik toch nog even een reactie geven, als het nog mag tenminste !
Je spreekt hier verstandige taal Luni, de gezondheid van je kinderen (img 2 kids) is met alle geld van de wereld niet te kopen, buiten de gezondheid van je kids, is zowat alles te koop. Heb je gezonde kinderen, dan hoor je bij de rijke burgers, vergeet dit nooit, welk?inhoud je loonzakje het eind van de maand ook heeft?!
Je stelling ivm loon en diploma's: ben ik het deels met je eens, dat je geen?massa's diploma's nodig hebt om veel euro-tjes te verdienen. Periode?dat de grote loonbrieven exclusief voor de hoger bedienden alleen waren is lang voorbij, er zijn meer arbeiders zonder hoge of andere diploma's, met toch een mooie dikke loonbrief, dan er bediende met meerdere diploma's zijn.?