Als iedereen dan wat zich laat horen vanuit het buiteland, doe ik het ook maar even. Zit hier nu in het zon overgoten Spanje. Echt heeeerlijk weer hier! Zit bij Tarragona vlak onder Salou.
Voordat ik naar Spanje ging was ik eerst een dagje in Andorra (tax freeeeeee winkelen!

) Heb daar een Apple Macbook Pro voor 999 gehaald. Maar daar kreeg ik ook allemaal programma's zoals Microsoft Office (voor de mac), Aperture etc. erbij voor maar 40 euro! Die programma's waren in totaal 1000 waard! Dus vind wel dat ik een goede koop heb gedaan! Wat zeggen jullie daarvan?
Dj's hier zijn niet heel erg goed.. Draaien allemaal met Virtual DJ en zelfs dan gaat de overgang nog fout.. Best knap toch? Heb al geregeld dat ik ook een paar keer ga draaien, alleen moet ik dan eerst ook weer virtual DJ hebben:S.
Draai veel liever gewoon met CD's. Alleen stammen de cd spelers (dubbelaars) uit de oertijd, dus ik vraag me af of die wel gekopieerde cd's lezen?
Publiek is overigens wel erg lastig hier.. Spanjaarden, Nederlanders, Zwitserlanders, Belgen, Fransen. Heb wat belgische (wel Franse kant van Brussel) vrienden hier gemaakt. Echt lagge met die gasten, beetje slap Nederlands en Engels door elkaar lullen.
Tot zover mijn verhaal. Zal later nog wel terug komen en nog wat meer vertellen.
Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen, moest het namelijk redelijk snel typen.
(Ohja, die gratis WIFI hier is toch wel handig..)