De Late Leeuw, Chatcorner (Deel 41!) (34/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DJADMIN    posted on 29-06-2010 22:00
Alweer deel 41, ik neem 'm voor mijn rekening....

41 is het?natuurlijke getal volgend op?40 en voorafgaand aan?42. Aldus Wikipedia...

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost.

Toch is het?NIET de bedoeling:

-Dat we hier gaan spammen
-Links naar webshops plaatsen(link naar de?shopsurvey)
-Dat we ruzie gaan maken

Het is juist wel de bedoeling dat :
- We hier plezier gaan maken
- We hier discussies op niveau voeren
- Iedereen zich hier welkom voelt
- Iedereen zichzelf kan zijn, maar wel let op zijn of haar taalgebruik

Heb je een ledemaat gebroken, lig je in het ziekenhuis en heb je niks te doen, of ben je dronken en wil je niet slapen, ?lees dan alle voorgaande LL's eens door (KLIK!)

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 2
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 3
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 4
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 5
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 6
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 7
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 8
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 9
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 10
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 11
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 12
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 13
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 14
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 15
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 23
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 24
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 25
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 27
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 28
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 29
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 30
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 31
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 32
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 33
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 34
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 39
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 40

Love, peace and Beats...

Admin
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
User edit by DJADMIN on 29-06-2010 @ 22:08:15 (25%)

What do you think about De Late Leeuw, Chatcorner (Deel 41!) ??

Vote :   

DJADMIN    posted on 12-07-2010 19:16
Poster: Lucalicious

je kan robben nergens de schuld van geven, hij deed niks fout, cassilias had gewoon gelukt dat hij de bal nog net met z'n teen raakte. en om nou te zeggen van, hij had em moeten stiften ofzo is onzin.

die goal van iniesta was overigens geen buitenspel, maar het had natuurlijk gewoon een corner moeten zijn.
ik gun het iniesta trouwens niet dat hij de winnende maakt, hij was namelijk al de hele wedstrijd schwalbes ed aan het maken, als torres of fabregas ofzo m had gemaakt had ik het minder erg gevonden.

spanje was wel gewoon de terechte winnaar.

Dat van Iniesta is gewoon slimheid. En alle Nederlanders maar zeggen ''wij zijn het gewend om grote wedstrijden te spelen''. Ze stonden als kinderen op het veld. Niemand bezette de linies, iedereen leek door elkaar te lopen. Juist Spanje hapt daar op, die spelen alleen tussen de linies, en allemaal door elkaar. Oftewel, eigenlijk was het al kansloos. Maar wat iniesta deed was gewoon slim, als wij er zo een bij hadden gehad, had Spanje ook een rode kaart gekregen....
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Esmee    posted on 12-07-2010 19:31
Ik ben weer live op BlogTV! Allemaal luisteren he Happy, laughing

http://www.blogtv.com/People/MissEtack
Phenix    posted on 12-07-2010 19:42
Poster: Esmee

Dit vind ik wel een zieke mix van David Guetta... al mixt hij samen met Joack Garruad.

Dit is idd echt een heerlijke mix, alleen jammer dat hij zo kort is.
Maar dit is dan volgens mij wel de beste mix van Guetta (met Garruad dan..) die hij ooit heeft gemaakt, want die mix die Seca linkte is gewoon gewoon geen mixen, maar bijna alleen maar switchen tussen de decks
http://www.djmillhouse.nl
Bouncy    posted on 12-07-2010 19:58
Poster: Esmee
Ik ben weer live op BlogTV! Allemaal luisteren he Happy, laughing

http://www.blogtv.com/People/MissEtack

Lekkerlekker Happy, laughing
FML    posted on 12-07-2010 20:11
Poster: Mixt-Ape

Cool

Kijk hier nog maar eens naar en zeg dan nog iets: klik

Mijn post was alles behalve tot betrekking tot voetbal , jij pakt elk moment aan om Nederland af te zijken , en daarom ben je niks beter dan Ilja. Denkje van zo'n persoon af te zijn kom er weer zon sukkeltje.

Ook in de andere topics moet jij die door gedachte mening weer van je laten merken.

Wat wij allemaal 1000x hebben gezegd , tegen Ilja zeg ik nu tegen jou ; Het gaat erom hoe jij reageert in je posts

# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 12-07-2010 @ 20:17:52 (33%)
Jorrit    posted on 12-07-2010 20:26
Om nog maar even een quote naar boven te halen van?Mitchell2 uit het WK topic, welke me nogal verbaast...
@ Jorrit waarom quote je mijn reactiesmile ik geef alleen een reactie op of het wel of niet buitenspel was en jij betrekt de bal ervoor die uit was erbij. als je mijn reactie wil quoten dan moet je dat wel goed doen.

Ik wist niet dat ik toestemming moest hebben om mensen te mogen quoten?
In ieder geval, de bal ervoor was wel degelijk het punt van discussie. Uit de bal die Spanje onterecht kreeg kwam namelijk een score.

Mitchell2    posted on 13-07-2010 00:14
Poster: Jorrit
Om nog maar even een quote naar boven te halen van?Mitchell2 uit het WK topic, welke me nogal verbaast...

Ik wist niet dat ik toestemming moest hebben om mensen te mogen quoten?
In ieder geval, de bal ervoor was wel degelijk het punt van discussie. Uit de bal die Spanje onterecht kreeg kwam namelijk een score.

ik heb het daar niet over gehad en jij doet met je quote net van wel. waarom zou je me anders quotenConfused en tuurlijk mag je wel quoten net als ik mag zeggen dat ik vind dat je dat alleen moet doen als het iets toevoegt. ik heb trouwens nergens getypt dat je dat niet mag doen. ik vind dat de scheids ook die corner had moeten geven, maar dat heeft niets met het doelpunt te maken. als je het zo bekijkt hadden er allang rode kaarten moeten vallen en was de wedstrijd anders gelopen.
JollyJunkie    posted on 13-07-2010 00:32
Poster: Mitchell2
ik heb het daar niet over gehad en jij doet met je quote net van wel. waarom zou je me anders quotenConfused en tuurlijk mag je wel quoten net als ik mag zeggen dat ik vind dat je dat alleen moet doen als het iets toevoegt. ik heb trouwens nergens getypt dat je dat niet mag doen. ik vind dat de scheids ook die corner had moeten geven, maar dat heeft niets met het doelpunt te maken. als je het zo bekijkt hadden er allang rode kaarten moeten vallen en was de wedstrijd anders gelopen.

Wil je a.u.b. hoofdletters en alinea's gebruiken, dit leest een stuk fijner.
Mitchell2    posted on 13-07-2010 01:31
Poster: JollyJunkie

Wil je a.u.b. hoofdletters en alinea's gebruiken, dit leest een stuk fijner.
  Alinea's heb ik gedaan maar is iets fout gegaan denk ik. Hoofdletters zal ik ook aan denken Winking my eye Maar goed opgelet man. Goed bezig.
Vassilli    posted on 13-07-2010 01:35
Ik denk dat ik m'n Cdj's ga verkopen en dan 2 Techincs SL12XX kopen :P Lekker Timecode vinyl!
Laidback    posted on 13-07-2010 01:50
leuk idee! toch zou ik de CDJ's houden en voor de technics sparen, op marktplaats kopen oid..
Limb-Girdle    posted on 13-07-2010 02:05
Vandaag 19 geworden. Cool
Where the music meets the deejay!
Laidback    posted on 13-07-2010 02:06
Gefeliciflapstaardt!?Cool
Mixt-Ape    posted on 13-07-2010 09:17
Proficiat!

@ Vassilli: Ik zou de CDJ's misschien ook bijhouden. Ik denk wel dat je ze anders hard zal missen!
Esmee    posted on 13-07-2010 10:03
Poster: LimbGirdle

Gefeliciteerd!

@Vassilli, ga je er ook nog een controller bijhalen voor de loopjes en hotcues enz.? Zo niet zou ik er ook een CDJ bijhouden.
FML    posted on 13-07-2010 10:24
Poster: Mitchell2

Omdat het eigelijk een cornor was stond Nederland met h??l het team op de spaanse kant , maar goed er is veel verwijt. het was de slechte finale die ik ooit heb gezien en de FIFA vond er ook niet veel aan. Een finale speel je met 2 teams en scheids rechter. verwijt kan je bij alle 3 leggen hoor.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Vassilli    posted on 13-07-2010 10:58
Poster: Mixt-Ape
Proficiat!

@ Vassilli: Ik zou de CDJ's misschien ook bijhouden. Ik denk wel dat je ze anders hard zal missen!

Ja dat heb ik nu ook besloten! Op marktplaats zijn zo nog best goedkoop! (700 voor 2) Toch bedankt voor het meedenken Happy, laughing

@Esmee Ik heb net een X1 gekocht dus dat zt wel goed :D
User edit by Vassilli on 13-07-2010 @ 10:59:36 (21%)
Prozei    posted on 13-07-2010 12:20
Of de cdj800's vervangen voor 850's heb je timecode/hid goede soundcard
En minder ruimte nodig.
Yvaroz    posted on 13-07-2010 12:54
Poster: LimbGirdle

gefeliciteerd=)

is het slim om een minilaptop te kopen, lijkt mij nl. wel handig voor?het opnemen tijdens het draaien.
en gewoon handig voor onderweg?
Nothing is Impossible
User edit by Yvaroz on 13-07-2010 @ 12:56:23 (100%)
Estacy    posted on 13-07-2010 14:22
Poster: Prozei
Of de cdj800's vervangen voor 850's heb je timecode/hid goede soundcard
En minder ruimte nodig.

maar vinyl is wel leuker Winking my eye

gefiliciteerd LG!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Bouncy    posted on 13-07-2010 15:14
Wat is die DJM-2000 een lekker ding hee! :O
Xurion    posted on 13-07-2010 15:26
Poster: Bouncy
Wat is die DJM-2000 een lekker ding hee! :O

jaja ik ben al jaloers genoeg :P
ArCee    posted on 13-07-2010 15:39
Poster: Bouncy
Wat is die DJM-2000 een lekker DUUR?ding hee! :O

Klopt ook ja..... Cool?maar viel spass dhar mit Cool?of zo something.
User edit by ArCee on 13-07-2010 @ 15:40:18 (38%)
Yvaroz    posted on 13-07-2010 17:07
3 atheneum :D

What about that mini laptop, is dat een slim idee? Om er een te kopen
Nothing is Impossible
Esmee    posted on 13-07-2010 17:08
Ik kan me alleen niet voorstellen dat een mini laptop een goeie geluidskaart heeft... verder lijkt het me wel handig.

149 Users online: 19 Guests (130 Unknown)
Pages generated today : 45.884
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.434.258