Poster: Lucalicious
je kan robben nergens de schuld van geven, hij deed niks fout, cassilias had gewoon gelukt dat hij de bal nog net met z'n teen raakte. en om nou te zeggen van, hij had em moeten stiften ofzo is onzin.
die goal van iniesta was overigens geen buitenspel, maar het had natuurlijk gewoon een corner moeten zijn.
ik gun het iniesta trouwens niet dat hij de winnende maakt, hij was namelijk al de hele wedstrijd schwalbes ed aan het maken, als torres of fabregas ofzo m had gemaakt had ik het minder erg gevonden.
spanje was wel gewoon de terechte winnaar.
Poster: Esmee
Dit vind ik wel een zieke mix van David Guetta... al mixt hij samen met Joack Garruad.
Poster: Esmee
Ik ben weer live op BlogTV! Allemaal luisteren he
http://www.blogtv.com/People/MissEtack
Poster: Mixt-Ape
Kijk hier nog maar eens naar en zeg dan nog iets: klik
@ Jorrit waarom quote je mijn reactieik geef alleen een reactie op of het wel of niet buitenspel was en jij betrekt de bal ervoor die uit was erbij. als je mijn reactie wil quoten dan moet je dat wel goed doen.
Poster: Jorritik heb het daar niet over gehad en jij doet met je quote net van wel. waarom zou je me anders quoten
Om nog maar even een quote naar boven te halen van?Mitchell2 uit het WK topic, welke me nogal verbaast...
Ik wist niet dat ik toestemming moest hebben om mensen te mogen quoten?
In ieder geval, de bal ervoor was wel degelijk het punt van discussie. Uit de bal die Spanje onterecht kreeg kwam namelijk een score.
Poster: Mitchell2
ik heb het daar niet over gehad en jij doet met je quote net van wel. waarom zou je me anders quotenen tuurlijk mag je wel quoten net als ik mag zeggen dat ik vind dat je dat alleen moet doen als het iets toevoegt. ik heb trouwens nergens getypt dat je dat niet mag doen. ik vind dat de scheids ook die corner had moeten geven, maar dat heeft niets met het doelpunt te maken. als je het zo bekijkt hadden er allang rode kaarten moeten vallen en was de wedstrijd anders gelopen.
Poster: JollyJunkieAlinea's heb ik gedaan maar is iets fout gegaan denk ik. Hoofdletters zal ik ook aan denken
Wil je a.u.b. hoofdletters en alinea's gebruiken, dit leest een stuk fijner.
Poster: LimbGirdle
Vandaag 19 geworden.
Poster: Mitchell2
ik heb het daar niet over gehad en jij doet met je quote net van wel. waarom zou je me anders quotenen tuurlijk mag je wel quoten net als ik mag zeggen dat ik vind dat je dat alleen moet doen als het iets toevoegt. ik heb trouwens nergens getypt dat je dat niet mag doen. ik vind dat de scheids ook die corner had moeten geven, maar dat heeft niets met het doelpunt te maken. als je het zo bekijkt hadden er allang rode kaarten moeten vallen en was de wedstrijd anders gelopen.
Poster: Mixt-Ape
Proficiat!
@ Vassilli: Ik zou de CDJ's misschien ook bijhouden. Ik denk wel dat je ze anders hard zal missen!
Poster: LimbGirdle
Vandaag 19 geworden.
Poster: Prozei
Of de cdj800's vervangen voor 850's heb je timecode/hid goede soundcard
En minder ruimte nodig.
Poster: Bouncy
Wat is die DJM-2000 een lekker ding hee! :O
Poster: Bouncy
Wat is die DJM-2000 een lekker DUUR?ding hee! :O