Poster: Winston
Japie birthday, alsnog hartelijk gefeliciteerd jongeman ....
Poster: ArCee
Ik vind het asociaal dat ZIJ zonder waarschuwing of toestemming mensen zomaar meenemen naar een feest waar zij voor uitgenodigt.Bij mij kunnen dan die 'vrienden, met wat ze meenemen omdraaien en auf toetie
Poster: Laidback
Yeah!?
SjIt! ?ze zijn er nog groter
Thnx!
Btw, weet iemand waar Stephanie en Ashley zijn gebleven?
Poster: Esmee
jaawas zeer gezellig.
Ik ben trouwens laatst gevraagd of ik op 1 of ander festival wil draaien hier in Hoofddorp 15 augustus. Dus dat was ook leuk om te horenT begin is er iig, nu daar nog goed presteren en dan hoop ik dat ik vaker gevraagd wordt.
Poster: SandrVolgens mij zit er idd een functie om alles recht te trekken. Vind je in je iPod menu in itunes
Beste iedereen, ik heb even een kort vraagje:
Ik heb een ipod nano gekocht omdat ik die op braderieen en andere evenementen dan in kan pluggen en lekker heel de dag kan laten spelen. Dus een achtergrond muziekje zonder er nog naar om te hoeven kijken...
Nu heb ik dit onlangs geprobeerd en het gaat opzich wel maar ik zit met een probleem. Niet alle nummers zijn even hard opgenomen, geript of noem maar op. Hierdoor komen sommige nummers nauwelijks door terwijl andere bijna te hard staan...
Is er in Itunes iets te vinden waardoor ik alle nummers naar het zelfde niveau kan trekken?
Of kan dit met een ander programma maar wel automatisch want heb geen zin om 20 uur aan muziek handmatig te gaan versterken of verzwakken...
Poster: Esmee
Jongens allemaal even kijken, ik ben nu live op blogTV!!
http://www.blogtv.com/people/MissEtack
Poster: Sandr
Beste iedereen, ik heb even een kort vraagje:
Ik heb een ipod nano gekocht omdat ik die op braderieen en andere evenementen dan in kan pluggen en lekker heel de dag kan laten spelen. Dus een achtergrond muziekje zonder er nog naar om te hoeven kijken...
Nu heb ik dit onlangs geprobeerd en het gaat opzich wel maar ik zit met een probleem. Niet alle nummers zijn even hard opgenomen, geript of noem maar op. Hierdoor komen sommige nummers nauwelijks door terwijl andere bijna te hard staan...
Is er in Itunes iets te vinden waardoor ik alle nummers naar het zelfde niveau kan trekken?
Of kan dit met een ander programma maar wel automatisch want heb geen zin om 20 uur aan muziek handmatig te gaan versterken of verzwakken...
Poster: Seca
Bah..
Sta voor een moeilijke keuze.
Ik heb 2 jobaanbiedingen gekregen als schrijnwerker.
1) Groot bouwbedrijf ( 50 man in dienst )
Daar krijg ik direct een vast contract, en de uren lopen van 7.00uur tot 17.00uur.
Ik heb er al 2x 1 maand vakantiewerk, en 2x 2 weken stage gedaan.
Waarschijnlijk ietsje beter betaald ( te verwaarlozen ).
2) Kleine zelfstandige ( 2 man in dienst )
Daar krijg ik eerst een proefcontract van enkele maanden, de uren lopen van 7.00uur tot 19.00uur ongeveer.
Hier leer je meer omdat je hier meer zal en mag doen, hier maak ik langere uren en verdien ik dus meer, maar ben op het einde van de dag waarschijnlijk doodop.
Poster: justjustin
Wat is het verschil tussen een Vuvuzela en een Vrouw.....?
De ??n maakt een irritant, zeurderig geluid....en de ander is een soort plastic toeter
Poster: justjustin
kennen we deze al...
Wat is het verschil tussen een Vuvuzela en een Vrouw.....?
De ??n maakt een irritant, zeurderig geluid....en de ander is een soort plastic toeter
Poster: Vassilli
Nee die is minder leuk..