Poster: bambamstudio
dat is ??n post van mij waar ik uit de ban spring, zullen we die van Tek ff gaan tellen?
Poster: LimbGirdle
Nope sorry man, maar geen behoefte aan. Bij deze werp ik mezelf weer naar de achtergrond in deze nogal kinderachtige verwijzingen!
Eigenlijk best wel erg de mentaliteit hier. 1 iemand maakt een grapje, en de rest gaat helemaal over de schreef en begint elkaar wat uit te schelden.
Welke reputatie, van onruststoker? die is hij nooit kwijtgeraakt.....
Poster: Tekhead
geheugen opfrissen, heb ik enige post, of gelijk wat aan jou gericht, sinds de djr dj-contest ? Neen, en ik hou me er aan ! Doe jij dat ook maar.
Poster: Luni-B
Jullie zijn met Vlag en wimpel geslaagd voor de soap serie's 2010 , laten we nu een dikke punt er achter zetten. en over iets anders hebben , zoals wat je morgen gaat doen om cool te blijven met die warmte!
lees even je post op het Tour 2010 Topic, is dat dan positief gedrag ? Nog een oprechte goede avond gewenst.
OW dat komt door mijn post in het WK topic denk ik, boeie..ik sta volledig achter wat ik daar roep, Dan bannen ze me maar...
dat is ??n post van mij waar ik uit de ban spring, zullen we die van Tek ff gaan tellen?
Poster: Prozei
de vlaggen zijn voor aparte overtredingen uitgedeeld.
wil je meer weten dan zou je contact op moeten nemen met de admins.
en dan meen ik toch te moeten geloven dat hier een zware geur van racistisch gedrag mee gemoeid is.
Poster: ccc
Ik denk dat ze je willen aansporen om spanje supporter te worden.