Poster: Dolivieira
Is eigenlijk wel een onzin vraag? Is net als je vraag hoeveel toeren heeft een auto gedraait voor dat je hem gaat kopen.
Poster: Winston
Wat zou 'bwd' kunnen betekenen (iets in de zin van dankjewel)?
Poster: main
heb echt totaal geen verstand van de productie van behringers dus daar kan ik niet over mee praten
Poster: Dolivieira
Is eigenlijk wel een onzin vraag? Is net als je vraag hoeveel toeren heeft een auto gedraait voor dat je hem gaat kopen.
Poster: Vassilli
Je vraagt toch wel de kilometer stand?
Poster: main
hehe
@TH3llC
kilometers en toeren zijn totaal andere dingen he, kilometers betekend hoeveel die dus gedaan heeft eigenlijk (laser) en toeren de inspanning die die heeft uitgegoefend over een onbekende periode (een pioneer die aan staat)
haha, rare vergeleiking
Poster: TH3llC
de toeren die jij bedoelt kan je bij een auto ookte weten komen door hem aan de computer te hangen
maar ik weet wat je bedoelt(over de pioneers dan)
Poster: LimbGirdle
Haha, die staat op de site van DJ2DJ.
Poster: specialm
zoals ik heb gehoord is de nieuwe vmx serie ( met usb functie ) een enorm stevig is ( zelf nog niet uit geprobeerdt, maar een cameraad kameraad heeft hem )
Poster: Roov
Ik vertrek zo richting Itali?! Ik wens iedereen een fijne vakantie toe, geniet ervan!
Poster: Roov
Ik vertrek zo richting Itali?! Ik wens iedereen een fijne vakantie toe, geniet ervan!
Poster: tek-zotic
ik doe mee aan een designcontest en kan wel wat stemmen gebruiken
als jullie op de volgende link even 5 sterren zouden willen stemmen zouden jullie mij heel gelukkig maken
http://www.yamaha-racing.com/Racing/competition/dp19-design/?id=1353&c=0&page=1
Poster: Seca
Done