Poster: Ilja
Darkraver is dat niet van die XTC en speed en kale kopjes muziek style ??
en kale kopjes muziek style ??
Poster: XMatiC
Nou ..
noem het gewoon hardcore of speedcore of hardstyle
Maar zo is een beetje..
Poster: DJADMIN
Stereotyp ja
Woooow, vet gruwelijk. ?
Darkraver is dat niet van die XTC en speed en kale kopjes muziek style ??
Poster: Yorick
Oordeel hier pas over als je op z'n feest bent geweest
9/10 keer is de sfeer beter ( mijn gevoel ) dan een house feest,
Over het algemeen hebben ze ook betere licht show's en geluidsinstallaties..
Er loopt meer normaal volk rond dan je denk.. Dat jij nog met het beeld uit de jaren 90 rond loop.. Tja......
Met de tijd mee gaan is soms moeilijk
Poster: T-to-the-J
Nu ik de ondertekening van de bovengetekende zie, moet ik denken aan the pulp show- onbeperkt shoppen, in de ah (of toch de kommar)??
Poster: IljaFaithless.. Eerste keer dat jij een goede muzieksmaak toont.
@Yorick
Was vaak geweest in een club waar in een zaal hardstyle / hardcore werd gedraait, en in een ander house, werd er op z'n zachts gezegd niet vrolijk van. ? Voor mij alleen Trance en Techno ( ben trouwens van plan naar Faithless te gaan ).
Zo een berich van paypal gehad dat ik mijn geld retour krijg en de speler kan terug sturen. ?Mooi klote voor heb, heb nog aangeboden dat hij mij gewoon 40 euro overmaakt en dat ik heb dan zelf zou fixen, wou hij niet, dus kreeg die een fijne claim voor de volle bedrag![]()
LOL, ?ik zelf ook al te fijne ervaring met vodakloot, ?gewoon bij T-mob blijven, daar krijg ik geen rekeningen dat ik denk waarvoor.
Poster: K0ENE
Deze bedoel k dus voor de niet voetbal kenners:
http://www.youtube.com/watch?v=exlBHTyB1R0
Poster: Sunrise8
GVD dat K*T Vodafone kan ook nooit eens goed doen. Soms vraag ik?me af waarom ik nog voor die pipo's werk. Dan kijk ik me rekening en weet ik het weer: Personeelsaanbieding.
Dat is ook het enige waarom ik bij VDF blijf.
HTC Desire + personeelsaanbieding besteld 1 maand geleden. HTC was niet op voorraad en dat wist ik, vond ik ook geen probleem. Vandaag pakketje binnen gehad met telefoon, ik geheel vrolijk.
Hebben ze er een Nokia E72 in gestopt. Gelijk weer die K*T klantenservice gebeld met het bericht: de afdeling retourneren neemt deze week nog contact met u op om het te regelen (yeah right)...
Ik word hier zooo moe van...