De Late Leeuw, Chatcorner (Deel 41!) (12/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DJADMIN    posted on 29-06-2010 22:00
Alweer deel 41, ik neem 'm voor mijn rekening....

41 is het?natuurlijke getal volgend op?40 en voorafgaand aan?42. Aldus Wikipedia...

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost.

Toch is het?NIET de bedoeling:

-Dat we hier gaan spammen
-Links naar webshops plaatsen(link naar de?shopsurvey)
-Dat we ruzie gaan maken

Het is juist wel de bedoeling dat :
- We hier plezier gaan maken
- We hier discussies op niveau voeren
- Iedereen zich hier welkom voelt
- Iedereen zichzelf kan zijn, maar wel let op zijn of haar taalgebruik

Heb je een ledemaat gebroken, lig je in het ziekenhuis en heb je niks te doen, of ben je dronken en wil je niet slapen, ?lees dan alle voorgaande LL's eens door (KLIK!)

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 2
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 3
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 4
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 5
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 6
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 7
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 8
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 9
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 10
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 11
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 12
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 13
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 14
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 15
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 23
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 24
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 25
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 27
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 28
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 29
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 30
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 31
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 32
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 33
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 34
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 39
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 40

Love, peace and Beats...

Admin
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
User edit by DJADMIN on 29-06-2010 @ 22:08:15 (25%)

What do you think about De Late Leeuw, Chatcorner (Deel 41!) ??

Vote :   

Bootstrap    posted on 02-07-2010 20:58
Thanks Happy, laughing Bijna afgelopen helaas Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
FML    posted on 02-07-2010 23:30
Poster: Mixt-Ape
Neenee, het was voor de match. Ze moeten altijd zo'n beetje laten merken dat ze er zijn, weet je wel? Zo wat roepen en zichzelf belachelijk maken, zonder door te hebben dat niemand er eigenlijk iets aan heeft.

Cool

Ik hoop het ooit nog is mee te maken als de rode duivels de Halve Finale halen. Ik weet zeker dat belgi? ook overal mee stopt .vrij vraagt , of eerder stop met werken. om te gaan feesten met ze allen.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Tekhead    posted on 02-07-2010 23:47
De nieuwe lichting rode duivels heeft talent en kwaliteit zat, en de meeste spelen ook in't buitenland bij Topploegen en rijven veelvuldig prijzen en titels binnen, als ze er een ploeg van kunnen kneden, vrienden van elkaar maken, dan hebben we een betere lichting dan die destijds met Pfaff, Gerets, Ceulemans, VanderElst, czernia, etc...Die lichting die enkel door flagrante en onverklaarbare belachelijk foutieve scheidsrechterlijke beslissingen, enkel grote prijzen en titels zijn ontnomen.

@Luni-b:Mixt bedoeld die Nederlandse terroristen in o.a. Antwerpen, die?na overwinning plotseling allermaal oranje T-shirt?aan hadden, en nog erger dan op andere zaterdagen, met nog meer volume en superieuriteitgevoel als andere dagen, zich outen als Nederlanders, en stomdronken na 3 belgische pintjes denkend dat ze Nederland een dienst bewijzen met hun houding.
Belgen zouden omgekeerd nooit zo gaan doen in Nederland.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 02-07-2010 @ 23:57:30 (86%)
Estacy    posted on 02-07-2010 23:49
we hebbe gewoon gewonne van Brazilie!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 02-07-2010 23:58
Net wakker geworden ??
Estacy    posted on 03-07-2010 00:00
nee, net terug van feessie en geloof het nog steeds nie...
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 03-07-2010 00:21
beter op feessie gebleven Cool
FML    posted on 03-07-2010 00:31
Poster: Tekhead

Belgen zouden omgekeerd nooit zo gaan doen in Nederland.

Daar ben ik ook niet bang voor Cool.

Maar echt de belgiese toeristen zijn ook verschikkelijk in hulst hoor, Same shit there same shit here.
Mixt-Ape    posted on 03-07-2010 00:37
Het gaat ook niet over vandaag of over voetbal maar gewoon in het algemeen, gewoon over hoe hollanders zich gedragen...

Als je op vakantie gaat heb je altijd het gevoel dat je in het midden van een hoop hollanders zit, waarom? Ze moeten altijd roepen, luidruchtig doen etc. Da's gewoon totaal anders dan Belgen.
User edit by Mixt-Ape on 03-07-2010 @ 00:38:22 (4%)
FML    posted on 03-07-2010 00:44
Ga ons a.u.b. niet over 1 kam scheren , zo kan ik ook wel even doorgaan.

misschien moet je maar is een betere vakantie bestemming zoeken.
Ilja    posted on 03-07-2010 00:49
Het gaat ook niet over vandaag of over voetbal maar gewoon in het algemeen, gewoon over hoe hollanders zich gedragen...

Als je op vakantie gaat heb je altijd het gevoel dat je in het midden van een hoop hollanders zit, waarom? Ze moeten altijd roepen, luidruchtig doen etc. Da's gewoon totaal anders dan Belgen.

Dan moet je ook niet naar Jonny's ?vakantie bestemmingen gaan ( Lloret, Blanes, Turkije, Kreta ), want daar ontmoet je ze. ?Ik ga altijd naar een fijne verre bestemming ( wel eerste wereld land natuurlijk ), waar je geen Hollander tegenkomt omdat je daar gewoon echte prijzen moet betalen. ?Cool Maar ja meeste Hollanders denken dat ze altijd voor een dubbeltje op de eerste rang kunnen terecht komen. ( wat gelukkig niet zo is ).
User edit by Ilja on 03-07-2010 @ 00:50:33 (4%)
Flaged
Bootstrap    posted on 03-07-2010 01:02

Beetje onzin om alle Nederlanders zo over een kam te scheren. Natuurlijk zijn er soms schreeuwende Nederlanders, maar de Belgen kunnen er ook wat van hoor. Zeker op wintersport als ze een paar biertjes op hebben (Vlaamse studenten). Vorig jaar waren ze constant ruzie aan het zoeken na een paar biertjes. Maar dit was maar een selecte groep, waardoor je niet ineens kunt gaan roepen dat alle Belgen agressief worden na een paar biertjes Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
feestbeest    posted on 03-07-2010 01:28
Zooo, morgen naar Frankrijk! Lekker 3 daagjes mountian biken in letsgets! Alleen me achter rem van me bike is nog niet okee, maar dat zien we daar dan wel weer:P
Dus boyyyys, tot over 2 weken!Cool
En voor wie nog op vakantie gaat, veel plezier!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Tekhead    posted on 03-07-2010 03:27
Poster: Luni-B
Ga ons a.u.b. niet over 1 kam scheren , zo kan ik ook wel even doorgaan.

misschien moet je maar is een betere vakantie bestemming zoeken.

Belgische toeristen in Hulst, zijn meestal drug of morres meubel toeristen, en die zijn wat achtergesteld, maar dit als een vergelijking nemen t.o. Nl toeristen in buitenland is hetzelfde als de mixen van Ilja equivallent zijn aan die van bvb Johan Gielen.
Het zijn uiteraard niet alleen de Hollanders hoor, Engelsen,Duitsers die moeten niet onderdoen hoor, integendeel zelfs voor de Duitsers, Maar sinds enkele jaren (vanaf ze voldoende middelen en mogelijkheden hadden), met?de grootste onderscheiding?geslaagd als meest verwerpelijke, walgelijke, onbeschofte, ego- trippende, en nu reeds in meer dan 60% van de hotels, nooit meer welkom. De RUSSEN, Chapeau daar in slagen op zo een korte periode, en die afkeer is niet alleen van de hotel eigenaars, maar van alle aanwezige binnen en buitenlanders op vakantie.

Wat mixt ook bedoeld maar mss vergat te vermelden, het enorme verschil in houding en mentaliteit tussen een Nederlander zijn in Nederland, en het gedrag van diezelfde Nederlander ergens ?in't buitenland (meestal op vakantie), of voor sommige echt het Jackyll & Hyde?gedrag.?
FML    posted on 03-07-2010 07:52
ik doe normaal op vakantie misschien moeten jullie is een fatsoenlijke vakantie boeken en niet voor een appel en een ei op een jongere camping gaan zitten. maar goed als we zo verschikkelijk zijn waarom komen er dan massa's Belgen naar Hulst en sluis blijf dan ook lekker weg! kunnen ze tenminste op zondag gewoon dicht.

En ik moet niet elke keer me auto uitlaten deuken !

ThijsG    posted on 03-07-2010 08:21

Tja, als er nederlanders zitten, zitten ze er met zn allen, en dat kan je dan merken ook idd.
OF je hebt geluk en je zit ergens op een onbekendere plek waar je er maar een paar vind die waarschijnlijk ook wel rustig zijn dan.
MaximDJ    posted on 03-07-2010 09:57

Och och, wat heeft hij het er weer zwaar mee. Heb je wel eens tussen engelsen of russen gezeten? Ik zal niet zeggen dat Hollanders niet druk/luidruchtig zijn, maar het valt wel reuze mee.
Party Sensations. Excellence in entertainment.
justjustin    posted on 03-07-2010 10:42
Poster: MaximDJ

Och och, wat heeft hij het er weer zwaar mee. Heb je wel eens tussen engelsen of russen gezeten? Ik zal niet zeggen dat Hollanders niet druk/luidruchtig zijn, maar het valt wel reuze mee.

OOO ik heb een keer tussen de engelsen gezeten>>>DRAMA<<<

Maar idd nederlanders zijn af en toe wel heel erg luidruchtig Cool
Mixt-Ape    posted on 03-07-2010 11:04
Poster: MaximDJ

Nee ik heb het er eigenlijk totaal niet zwaar mee, ik zei het gewoon. Dat ik ook wat Tekhead bedoelde volgens mij.

En @ Luni-B: Ik denk dat een normaal hotel in St. Petersburg (vorige vakantie) niet bepaald een abnormale vakantiebestemming voor een appel en een ei is?

Ik weet zelfs niet hoe we hier op het topic vakantie gekomen zijn, ik gaf het maar als voorbeeld aan...
User edit by Mixt-Ape on 03-07-2010 @ 11:08:10 (74%)
Esmee    posted on 03-07-2010 11:13
als ik in een programma de opmerkingen die bij mn nummers staan wijzig... waarom komen die dan niet automatisch in iTunes bij opmerkingen Unhappy? Bij de 1e 2 nummers werkte het wel... de ovirige 300 die ik gedaan heb niet... beetje jammer.
niiicola    posted on 03-07-2010 11:45
Ik vind dit op het forum van Ableton:?http://forum.ableton.com/viewtopic.php?f=24&t=142865
Hier kan je gewoon ableton 8.1 beta gratis downloaden! En geheel legaal want het staat als sticky in het forum!
Nu maar hopen dat ik dan de volledige versie heb Happy, laughing
Gewoon.
User edit by niiicola on 03-07-2010 @ 11:52:01 (25%)
Esmee    posted on 03-07-2010 11:52
Dat is gewoon een update voor als je de volledige versie al hebt Winking my eye
niiicola    posted on 03-07-2010 11:53
Ik hoop et nietTongue Hij is hem namelijk nu aan het installeren.

EDIT: Nee, moet betalen Sad
Gewoon.
User edit by niiicola on 03-07-2010 @ 11:55:22 (47%)
Mixt-Ape    posted on 03-07-2010 11:56
Hehe, je dacht toch niet dat je hem effe gratis kreeg?
niiicola    posted on 03-07-2010 11:57
Wie weet, heb wel vaker zo'n dingen meegemaakt dat ik hem ook echt gratis kreegTongue (vroeger met spelletjes danTongue)
Gewoon.

105 Users online: 10 Guests (95 Unknown)
Pages generated today : 70.423
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.458.797