De Late Leeuw, Chatcorner (Deel 41!) (10/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DJADMIN    posted on 29-06-2010 22:00
Alweer deel 41, ik neem 'm voor mijn rekening....

41 is het?natuurlijke getal volgend op?40 en voorafgaand aan?42. Aldus Wikipedia...

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost.

Toch is het?NIET de bedoeling:

-Dat we hier gaan spammen
-Links naar webshops plaatsen(link naar de?shopsurvey)
-Dat we ruzie gaan maken

Het is juist wel de bedoeling dat :
- We hier plezier gaan maken
- We hier discussies op niveau voeren
- Iedereen zich hier welkom voelt
- Iedereen zichzelf kan zijn, maar wel let op zijn of haar taalgebruik

Heb je een ledemaat gebroken, lig je in het ziekenhuis en heb je niks te doen, of ben je dronken en wil je niet slapen, ?lees dan alle voorgaande LL's eens door (KLIK!)

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 2
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 3
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 4
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 5
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 6
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 7
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 8
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 9
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 10
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 11
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 12
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 13
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 14
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 15
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 23
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 24
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 25
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 27
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 28
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 29
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 30
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 31
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 32
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 33
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 34
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 39
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 40

Love, peace and Beats...

Admin
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
User edit by DJADMIN on 29-06-2010 @ 22:08:15 (25%)

What do you think about De Late Leeuw, Chatcorner (Deel 41!) ??

Vote :   

Mixt-Ape    posted on 02-07-2010 11:21
Poster: Tekhead
Idd, Bouncy heeft talent zat, een juiste instelling en een vat vol goede bedoelingen, zonder dat hij hier loopt te stoeffen,(opscheppen) echt nog een ventje naar m'n hart he Dennis, maar er zijn er nog wel meer hier.

Ben nu naar die DnB mix van Lorin (Mixt-Ape) aan't luisteren, amai ook de moeite hoor ! De echte DnB kenners (daar reken ik mezelf helemaal niet bij) zullen deze mix naar waarde weten schatten.

Bedankt!!!!! Echt tof om te horen!

Hopelijk komt het goed met je job, vind ik echt zo laag van je werkgever!!
Yorick    posted on 02-07-2010 11:24
Wie o wie heeft:
Band Eva - Arere?

Sorry, maar kan geen ??n site vinden die deze beschikbaar stel...
Mathiz    posted on 02-07-2010 11:53
Poster: Dolivieira
Die bouncy die kan het wel.

Ik wil niet grof doen of onrespectvol overkomen maar ik vond die mix echt niets. Eerste mix was zeer goed maar de rest was oftewel 'rare' slechte eqing , vaak ernaast , zware melodi?n door elkaar ....

Het is maar een mening hoor Cool
Dolivieira    posted on 02-07-2010 12:00
Na ik heb hem nog niet gehoord ging op Tek af. Maar hij heeft het er bij gezegt dat er wat foutjes in zaten.? Maar tuurlijk mag jij je mening verkondigen daar is het een forum voor toch.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Sunrise8    posted on 02-07-2010 12:06
zolang het binnen perken blijft wel natuurlijk Tongue
Overigens net me Mixed In Key Hardstyle Mix af, dus zal hem zo even posten voor de hardstyle liefhebbers Happy, laughing
Mixed wel een stuk soepeler moet ik zeggen, als je nummers met dezelfde Key pakt (logisch ookHappy, laughing)

Voor ge?nteresseerden: Linkje naar Hardstyle Mix
Music made me who i am
User edit by Sunrise8 on 02-07-2010 @ 12:15:49 (20%)
Bouncy    posted on 02-07-2010 12:20
Poster: matezo

Ik wil niet grof doen of onrespectvol overkomen maar ik vond die mix echt niets. Eerste mix was zeer goed maar de rest was oftewel 'rare' slechte eqing , vaak ernaast , zware melodi?n door elkaar ....

Het is maar een mening hoor Cool

Je hebt wel gelijk, eqing en er naast zitten had ik zelf ook door, het was alleen zo bloedje heet dat ik GEEN zin had om het opnieuw te doen..

Verder zijn mijn mixen nogal druk omdat ik zelf ook geen rust heb... zie het een beetje als m'n eigen style Happy, laughing

Nu dat mixje van Sunrise maar eens luisteren Happy, laughing
Tekhead    posted on 02-07-2010 13:00
ik heb hem ook niet volledig gehoord maar met needledropping en dat klonk goed, en blijf erbij dat hij het wel kan

@sunrise8, thanx maar veronderstel dat belgische en Nederlandse wetgeving wss anders zijn. Maar alle info is goed, als is't maar om mijn dossier tegen hen te verzwaren.

Ik laat het hier niet bij, ze zullen ervoor boeten, en ze kunnen kiezen my way of the hard way, heb hun volledige klantenlijst met prijzen en alles erbij, ook hun sjoemelposten, zwarte klanten enz....

Ik wil niet enkel deftige vergoeding maar ook hun diepste verontschuldiging waar alle collega's bij zijn. Niemand flikt mij ongestraft !!!
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 02-07-2010 @ 13:09:08 (100%)
Sunrise8    posted on 02-07-2010 13:30
@sunrise8, thanx maar veronderstel dat belgische en Nederlandse wetgeving wss anders zijn. Maar alle info is goed, als is't maar om mijn dossier tegen hen te verzwaren.

Ik laat het hier niet bij, ze zullen ervoor boeten, en ze kunnen kiezen my way of the hard way, heb hun volledige klantenlijst met prijzen en alles erbij, ook hun sjoemelposten, zwarte klanten enz....

Ik wil niet enkel deftige vergoeding maar ook hun diepste verontschuldiging waar alle collega's bij zijn. Niemand flikt mij ongestraft !!!

En zo hoort het, laat ze het maar voelen Happy, laughing
Me moeder is vandaag werken, dus zal het vanavond even vragen en je pm'en als er iets nuttigs uitkomt. Ze is een aantal keren in belgi? geweest voor werk, dus ze zal er wel IETS vanaf weten, hopelijk genoeg Happy, laughing
Je hoort nog van me Tek Winking my eye
Music made me who i am
dacuba    posted on 02-07-2010 14:22
Als is het een rare manier, Tek zal hier heus niet alle details neerpennen. Ik kan niet begrijpen dat een werkgever je zomaar buitenflikkert via een SMS'je, dan zal je het er zelf ook wel naar gemaakt hebben.
Prozei    posted on 02-07-2010 14:40
Had gister een k*t dag 2e keer deze week dat me autoruit is ingeslagen.
En nu wel alles eruit.
dvd-speler en tomtom weg de carkit en subwoover beschadigt.

Savonds 2e hands Pioneer avic gekocht. voor de eerste keer dat ik iets 2e hands koop normaal altijd nieuw. ff Helemaal getest bij de aankoop.top ding.
alles werkte perfect totdat ik hem in me auto ging bouwen en de avic niet meer wilde doorstarten.
me geld krijg ik niet meer terug omdat de radio goed was toen ik hem kocht.
net de radio bij een Pioneer service center gebracht voor reparatie.
Ik hoop dat de kosten niet te hoog worden.
Mod edit by Prozei on 02-07-2010 14:52 (34%)
Tekhead    posted on 02-07-2010 14:46
Poster: dacuba
Als is het een rare manier, Tek zal hier heus niet alle details neerpennen. Ik kan niet begrijpen dat een werkgever je zomaar buitenflikkert via een SMS'je, dan zal je het er zelf ook wel naar gemaakt hebben.

Wat lig jij nu weer te zeiken, denk jij nu echt dat je alles weet ? Als ik alle details moet neerpennen zijn we enkele uurtjes zoet. Ze zal wel aangetekend schrijven verstuurd hebben, maar denkt via die sms een dag extra te winnen, nope dus, had ze beter het persoonlijk of via de gsm gedaan. En als je vind dat op mijn rechten staan, het vragen om juiste verloning ivm gewerkte uren, eerlijke verdeling van de taken,?verschaffen van verplichte veiligheid en werkkledij voor beroep met hoogste valrisico, het uitbetalen van overuren, het ter beschikking stellen van een voertuig voorzien van alle wettelijke documenten, en goede staat van onderhoud, leveren van in goede staat en gekeurd zijnde ladders, allemaal niet nodig is, ja dan heb ik ernaar gewerkt ! Maar ja, wat anders zou je verwachten van jou, die in een land woont waar veiligheid en werkomstandigheden van geen enkele tel zijn.

BTW Dacuba, als je in je leven nog geen kloot gewerkt hebt, hou dan dergelijke opmerkingen voor jezelf, daar heb ik niks aan.
Sunrise8    posted on 02-07-2010 14:53
Poster: Prozei
En nu wel alles eruit.dvd-speler tomtom weg de carkit en subwoover beschadigt. Savonds 2e hands Pioneer avic gekocht ff Helemaal getest bij de aankoop.top ding tot dat ik hem in me auto ging bouwen. En de avic niet meer wilde doorstarten.me geld krijg ik niet meer terug omdat de radio goed was toen ik hem kocht. net de radio bij een Pioneer service center gebracht voor reparatie. Ik hoop dat de kosten niet te hoog worden.

Is Gouda hedendaags zo crimineel geworden?? Wel echt balen man. Krijg je het wel verzekerd? En ben je ook verzekerd tegen kapotte ruiten, of moet je die ook nog zelf betalen?
sterkte man Winking my eye
Music made me who i am
Dj_Fantasy    posted on 02-07-2010 14:55
Net even met de nieuwe CDJ 300 en DJM zitte piele in de Radio Beurs te Tilburg..
Echt wel leuke dingen, alleen snap ik niet goed wat er nou zo speciaal is aan die CDJ..

Maar de DJM is wel duidelijk wel leuk om mee te werken.
dj2dj.nl
dJORD    posted on 02-07-2010 14:57
bedoel je 350?
Dj_Fantasy    posted on 02-07-2010 15:06
350 ja sorryHappy, laughing
dj2dj.nl
Prozei    posted on 02-07-2010 15:16
Poster: Sunrise8

Is Gouda hedendaags zo crimineel geworden?? Wel echt balen man. Krijg je het wel verzekerd? En ben je ook verzekerd tegen kapotte ruiten, of moet je die ook nog zelf betalen?
sterkte man Winking my eye

gouda is altijd al crimineel geweest heeft op nummer 1 gestaan(nu 39) vin de lijst van meest criminele gemeente van nederland.
10% van de inwoners is van marokaanse afkomst en die gaan nu allemaal weer naar marokko en nemen dit jaar dus ook mijn spulletjes mee op vakantie.?

ik ben niet verzekerd voor diefstal uit auto.
en de ruiten komen zijn voor mijn baas.
Tekhead    posted on 02-07-2010 15:17
Poster: Prozei
En nu wel alles eruit.
dvd-speler en tomtom weg de carkit en subwoover beschadigt.

Savonds 2e hands Pioneer avic gekocht. voor de eerste keer dat ik iets 2e hands koop normaal altijd nieuw. ff Helemaal getest bij de aankoop.top ding.
alles werkte perfect totdat ik hem in me auto ging bouwen en de avic niet meer wilde doorstarten.
me geld krijg ik niet meer terug omdat de radio goed was toen ik hem kocht.
net de radio bij een Pioneer service center gebracht voor reparatie.
Ik hoop dat de kosten niet te hoog worden.

Heb je de zekering niet nagekeken Prozei, achteraan de radio ?
BTW ik heb nog een sub te koop staan, voor een?weinig eurotjes, een Boston Accoustic Rally 30 cm, een beest van een sub, waar je bij voldoende vermogen bijna een spontane zaadlozing krijgt van de vibe's, ... niet gewoon dat beestje haha
Prozei    posted on 02-07-2010 15:24

Heb je de zekering niet nagekeken Prozei, achteraan de radio ?
BTW ik heb nog een sub te koop staan, voor een?weinig eurotjes, een Boston Accoustic Rally 30 cm, een beest van een sub, waar je bij voldoende vermogen bijna een spontane zaadlozing krijgt van de vibe's, ... niet gewoon dat beestje haha

bekabeling en zekeringen zijn goed.
de radio gaat ook gewoon netjes ?aan als ik de sleutel omdraai.
krijg het pioneer navgate logo te zien en dan gaat ie na 15 seconden uit.
zit dus een software fout in het apparaat.
draait ook op windows?Cool.

toen de radio bij aankoop getest werdt werkte alles. navi,carkit radio en dvd allemaal getest.
de subwoover is nog te repareren.

gister avond zat ik er wel ff compleet doorheen na al die elende
Mod edit by Prozei on 02-07-2010 15:32 (9%)
Tekhead    posted on 02-07-2010 15:31
Als je sub niet tot het topsegment ook in prijs behoort zou ik dat niet laten repereren, kost veel geld als het goed gedaan moet worden, en het resultaat op iets langere termijn is niet echt bevredigend meer.
Prozei    posted on 02-07-2010 15:32
Als je sub niet tot het topsegment ook in prijs behoort zou ik dat niet laten repereren, kost veel geld als het goed gedaan moet worden, en het resultaat op iets langere termijn is niet echt bevredigend meer.

ben zelf ook wel een beetje handig?Cool
Tekhead    posted on 02-07-2010 15:38
Dat is altijd een voordeel he ?

Heb enkele jaren reparaties gedaan voor Focal, Soundstream, Boston Accoustic en een paar andere topmerken, en geloof me, dit is niet zomaar 'a-piece-of-cake' klusje. Kweet niet wat er juist beschadigd is aan je sub, maar als het de cone is, is't een mierenjob prozei. Vergeet niet na suc6 volle reparatie het max. vermogen op die woofer terug te schroeven met min 12%, anders zingt hij het niet lang uit.
DJADMIN    posted on 02-07-2010 15:43
Poster: Dj_Fantasy
Net even met de nieuwe CDJ 300 en DJM zitte piele in de Radio Beurs te Tilburg..
Echt wel leuke dingen, alleen snap ik niet goed wat er nou zo speciaal is aan die CDJ..

Maar de DJM is wel duidelijk wel leuk om mee te werken.

Heb gister ook eens een paar minuten op die 350 gejengeld. Aardige kleine dingen, alleen vreemd dat er geen lock op zit voor de cd's, net als bij de 1000 ofzo. Voor de rest is de loopfunctie wel prima !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Esmee    posted on 02-07-2010 16:33
zoo mooi meubel gekocht vandaag voor mn booth Happy, laughing die nieuwe versie van expedit die 90 cm hoog is, met nog wieltjes eronder zodat ik t heen en weer kan schuiven in mn kamer, want tegen de muur aan kijken hou ik niet van Cool
Ik zal binnenkort als ik alles heb aangesloten eens een fototje amken als daar intresse in is. Nu nog tijfelen of ik wel of geen flightcase zal kopen. Is wel weer 170 euro...
Xurion    posted on 02-07-2010 16:44
Hey Esmee, die kast heb ik hier ook staan! :P
dJORD    posted on 02-07-2010 16:49
Poster: Esmee
zoo mooi meubel gekocht vandaag voor mn booth Happy, laughing die nieuwe versie van expedit die 90 cm hoog is, met nog wieltjes eronder zodat ik t heen en weer kan schuiven in mn kamer, want tegen de muur aan kijken hou ik niet van Cool
Ik zal binnenkort als ik alles heb aangesloten eens een fototje amken als daar intresse in is. Nu nog tijfelen of ik wel of geen flightcase zal kopen. Is wel weer 170 euro...
 flightcase is een heel handig ding!! mijn flightcase koste 70 euro maar die is natuurlijk niet zo sterk als een 9mm multiplex flightcase met metalen bolhoeken e.d.

284 Users online: 14 Guests (270 Unknown)
Pages generated today : 72.221
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.550.222