Poster: Tekhead
Idd, Bouncy heeft talent zat, een juiste instelling en een vat vol goede bedoelingen, zonder dat hij hier loopt te stoeffen,(opscheppen) echt nog een ventje naar m'n hart he Dennis, maar er zijn er nog wel meer hier.
Ben nu naar die DnB mix van Lorin (Mixt-Ape) aan't luisteren, amai ook de moeite hoor ! De echte DnB kenners (daar reken ik mezelf helemaal niet bij) zullen deze mix naar waarde weten schatten.
Poster: Dolivieira
Die bouncy die kan het wel.
Poster: matezo
Ik wil niet grof doen of onrespectvol overkomen maar ik vond die mix echt niets. Eerste mix was zeer goed maar de rest was oftewel 'rare' slechte eqing , vaak ernaast , zware melodi?n door elkaar ....
Het is maar een mening hoor
@sunrise8, thanx maar veronderstel dat belgische en Nederlandse wetgeving wss anders zijn. Maar alle info is goed, als is't maar om mijn dossier tegen hen te verzwaren.
Ik laat het hier niet bij, ze zullen ervoor boeten, en ze kunnen kiezen my way of the hard way, heb hun volledige klantenlijst met prijzen en alles erbij, ook hun sjoemelposten, zwarte klanten enz....
Ik wil niet enkel deftige vergoeding maar ook hun diepste verontschuldiging waar alle collega's bij zijn. Niemand flikt mij ongestraft !!!
Poster: dacuba
Als is het een rare manier, Tek zal hier heus niet alle details neerpennen. Ik kan niet begrijpen dat een werkgever je zomaar buitenflikkert via een SMS'je, dan zal je het er zelf ook wel naar gemaakt hebben.
Poster: Prozei
Had gister een k*t dag 2e keer deze week dat me autoruit is ingeslagen.
En nu wel alles eruit.dvd-speler tomtom weg de carkit en subwoover beschadigt. Savonds 2e hands Pioneer avic gekocht ff Helemaal getest bij de aankoop.top ding tot dat ik hem in me auto ging bouwen. En de avic niet meer wilde doorstarten.me geld krijg ik niet meer terug omdat de radio goed was toen ik hem kocht. net de radio bij een Pioneer service center gebracht voor reparatie. Ik hoop dat de kosten niet te hoog worden.
Poster: Sunrise8
Is Gouda hedendaags zo crimineel geworden?? Wel echt balen man. Krijg je het wel verzekerd? En ben je ook verzekerd tegen kapotte ruiten, of moet je die ook nog zelf betalen?
sterkte man
Poster: Prozei
Had gister een k*t dag 2e keer deze week dat me autoruit is ingeslagen.
En nu wel alles eruit.
dvd-speler en tomtom weg de carkit en subwoover beschadigt.
Savonds 2e hands Pioneer avic gekocht. voor de eerste keer dat ik iets 2e hands koop normaal altijd nieuw. ff Helemaal getest bij de aankoop.top ding.
alles werkte perfect totdat ik hem in me auto ging bouwen en de avic niet meer wilde doorstarten.
me geld krijg ik niet meer terug omdat de radio goed was toen ik hem kocht.
net de radio bij een Pioneer service center gebracht voor reparatie.
Ik hoop dat de kosten niet te hoog worden.
Heb je de zekering niet nagekeken Prozei, achteraan de radio ?
BTW ik heb nog een sub te koop staan, voor een?weinig eurotjes, een Boston Accoustic Rally 30 cm, een beest van een sub, waar je bij voldoende vermogen bijna een spontane zaadlozing krijgt van de vibe's, ... niet gewoon dat beestje haha
Als je sub niet tot het topsegment ook in prijs behoort zou ik dat niet laten repereren, kost veel geld als het goed gedaan moet worden, en het resultaat op iets langere termijn is niet echt bevredigend meer.
Poster: Dj_Fantasy
Net even met de nieuwe CDJ 300 en DJM zitte piele in de Radio Beurs te Tilburg..
Echt wel leuke dingen, alleen snap ik niet goed wat er nou zo speciaal is aan die CDJ..
Maar de DJM is wel duidelijk wel leuk om mee te werken.
Poster: Esmeeflightcase is een heel handig ding!! mijn flightcase koste 70 euro maar die is natuurlijk niet zo sterk als een 9mm multiplex flightcase met metalen bolhoeken e.d.
zoo mooi meubel gekocht vandaag voor mn boothdie nieuwe versie van expedit die 90 cm hoog is, met nog wieltjes eronder zodat ik t heen en weer kan schuiven in mn kamer, want tegen de muur aan kijken hou ik niet van
Ik zal binnenkort als ik alles heb aangesloten eens een fototje amken als daar intresse in is. Nu nog tijfelen of ik wel of geen flightcase zal kopen. Is wel weer 170 euro...