Wegens overschakelen op tabletop apparatuur verkoop ik mijn denon X900.
De unit is aangekocht in november 2009 en heeft?geen gebruikssporen.
Het mengpaneel heeft vier digitale ingangen en ??n optische uitgang(=maximale opnamekwaliteit)
XLR uitgangen op zowel booth als master. Nieuwprijs was ?660, ik doe hem weg voor ?500.?
Inclusief doos en handleiding, is echt niet van nieuw te onderscheiden.
Zoals gezegd schakel ik over naar tabletop dus de 19' flightcase waar onder andere de denon in gemonteerd zit wordt ook verkocht.?
Case is nieuw van januari dit jaar, is 2U verticaal(3U bij ondiepe apparaten) en 10U horizontaal. Hier had ik graag nog ?110 voor gehad.?
Wie beide tegelijk koopt mag alles hebben voor ?575
Wie pics wilt zien kan terecht bij mijn dj booth
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
User edit by eekaat on 28-06-2010 @ 23:34:21 (100%)
What do you think about [TK] Denon X900 & 19' flightcase ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.