DJ magazine mix masterz
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ThePKitsy    posted on 28-06-2010 00:53
Hey hallo allemaal!Cool

Ik heb een vraag voor jullie allemaal!Cool Dit is de vraag: Hebben jullie allemaal ook zo belang bij een Nederlandse DJ magazineCool
voor beginnende dj's en dan vooral op hardstyle, hardcore gebied? Ik maak namens school op dit moment een magazine
en dat gaat voornamelijk over hardstyle, events, latest gadgets mixing tables, tips & tricks en top dj gear en misschien zit ik er over na te denken om het daad werkelijk uit te brengen. Het blad heet MIX MASTERZ magazine en de prijs is 6,95. Ik zie jullie reacties graag tegemoet.

kisses Prissie

What do you think about DJ magazine mix masterz ??

Vote :   

Vassilli    posted on 28-06-2010 01:11
Ik heb eigenlijk nooit een Dj magazine gekocht.. Heb wel een abo. op de Interface en Sound On Sound
Bootstrap    posted on 28-06-2010 01:24
Ik ben niet zo van de hardstyle en hardcore, dus niet echt nee.. DJ TechTools magazine lijkt me gaaf Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
TH3llC    posted on 28-06-2010 14:55
het echt uitbrengen is niet zo simpel hoor..
je moet elke maand een hele magazine volkrijgen
is veel werk als je het alleen gaat doen
maar kan wel intressant zijn
thomassmith    posted on 28-06-2010 16:31
Ik koop gewoon de dj mag. Hardcore en alles vind ik echt super slechte muziek, dit is natuurlijk mijn mening.
En wat meestal ook van belang is dat je interviews houdt met grote namen in dat wereldje. Dit kost een hoop tijd en geld want er zijn wel wat hardcore dj's in nederland, maar natuurlijk nog lang niet zo veel als in de rest van de wereld.Ook heb je?natuurlijk flink start kapitaal nodig om zo'n mag te beginnen.
Jorrit    posted on 29-06-2010 07:35
Ik vraag me af of er genoeg markt is voor een Nederlandstalig tijdschrift, gericht op platendraaiers, maar dan alleen op de platendraaiers die voor de hardere stijlen gaan? Heb je hier al enig onderzoek naar gedaan?
niiicola    posted on 29-06-2010 08:31
Ik zou inderdaad een dj magazine maken voor alle genres, maar niet alleen hardstyle/hardcore
Gewoon.
ThePKitsy    posted on 30-06-2010 00:33
Hallo allemaal,

Super bedankt voor jullie reacties. Dit heeft mij inspiratie gegeven en een andere kijk op het te ontwerpen magazine.
Ik ga proberen om mij op meerdere genres te richten. Hoe denken jullie dit magazine te willen vormgeven?

Wie belangstelling heeft om aan dit magazine mee te willen werken kunnen uiteraard weer reageren.

Jullie reacties zijn van harte welkom.

Priscillia
XMatiC    posted on 30-06-2010 01:03
Leuk om eens een Hardstyle , Hardcore magazine uit te brengen !?
Interviews , revieuws , party report's , agenda , ?nieuwe tracks ,?
Hardstyle/hardcore gek van de maand , en dingen zoals dat zou ik er zeker in doen !
Misschien uitbrengen per kwartaal ?
www.youtube.com/LennertDJ
christiano    posted on 30-06-2010 01:23
Je zou natuurlijk gewoon een gratis online magazine kunnen maken in samenwerking met andere artiesten. en als dat iets word kan je het nog een keer uit brengen en zo niet dan weet je ook dat je gewoon er niet mee verder moet gaan.
ArCee    posted on 04-07-2010 13:49
Poster: ThePKitsy
Hey hallo allemaal!Cool

Ik heb een vraag voor jullie allemaal!Cool Dit is de vraag: Hebben jullie allemaal ook zo belang bij een Nederlandse DJ magazineCool
voor beginnende dj's en dan vooral op hardstyle, hardcore gebied? Ik maak namens school op dit moment een magazine
en dat gaat voornamelijk over hardstyle, events, latest gadgets mixing tables, tips & tricks en top dj gear en misschien zit ik er over na te denken om het daad werkelijk uit te brengen. Het blad heet MIX MASTERZ magazine en de prijs is 6,95. Ik zie jullie reacties graag tegemoet.

kisses Prissie

Ik zou me niet op op 1 stijl richten met zoiets maar veel breder gaan waardoor je een veel grotere afzet markt krijgt dus een grotere kans van slagen.
Vergeet niet dat op de complete bevolking een klein percentage maar op 'onze' manier met muziek bezig is dus je doelgroep is al niet al ter groot. Daarbij zul je de prijs van het blad laag moeten houden aangezien veel van de 'deejays' onder de 16 zijn, zodoende schoolgaand en niet al te veel geld hebben.
Je zult dan ook zowat elke deejay nodig hebben als je een kans van slagen wilt hebben.
Daarbij MOET je neutraal zijn in je berichtrgeving, dus ook over stijlen muziek of dit hardcore, trance of house is.

This is an old Topic

No new postings for 5.546 days.
 Post CommentThat would be 184.9 months
or a whopping 15.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

475 Users online: 375 Guests (100 Unknown)
Pages generated today : 54.453
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.573.368