Hieronder een fragment van mijn Rusko - Hold On remix. Laat maar weten wat je ervan vindt.
Genre: Progressive House
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
What do you think about [P] Rusko remix ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Mmz, ben het wel met Matezo eens. Het klinkt alsof je een klein stukje hebt gepakt waar geen dubstep onder zat en dat een paar keer achter elkaar heb geplakt. Vervolgens blijf je wel de opbouw van het originele houden, waardoor de drops van jou helemaal niet uitkomen. Ik zou de volgende keer zorgen de je wat meer input hebt om mee te beginnen, want een nummer knippen en plakken met een andere beat eronder vind ik niet echt een remix.
User edit by kobuz on 27-06-2010 @ 15:21:56 (100%)
link is idd dood... en ik vind het ook niet echt lekker klinken
User edit by Lucalicious on 27-06-2010 @ 19:44:40 (100%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.