Probleempje met mn midi ! macbook pro 17inch
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

romeode    posted on 25-06-2010 22:55
Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik een heel irritant probleem, als ik een programma naar voorkeur open, bijv Logic Pro of Cubase, dan hoor ik een rare brom op mijn midi kanaal, het lijkt net of het progamma zelf steeds een toon van mijn VST aanslaat... Wat kan ik hier aan doen ?

Grtz Romeo

What do you think about Probleempje met mn midi ! macbook pro 17inch ??

Vote :   

t-age    posted on 25-06-2010 22:58
Op een ongeaard stopcontact aansluiten en niet op hetzelfde stopcontact als je speakers.
Dat hielp bij mij in ieder geval
romeode    posted on 25-06-2010 23:06
Hmm nee dat is het niet want zelfs als ik mn monitoren disconnect en niet met een stopcontact verbonden ben dan heb ik het nog.. Unhappy
specialm    posted on 26-06-2010 00:58
Poster: romeode
Hmm nee dat is het niet want zelfs als ik mn monitoren disconnect en niet met een stopcontact verbonden ben dan heb ik het nog.. Unhappy

probeer eens contact spray ff een schoomaken kan misschien stof zijn.
romeode    posted on 26-06-2010 01:03
Ikdenk zelf dat het in mn macbook zit want zelfs zonder iets er aan geconnect heb ik het...Winking my eye
Lead    posted on 26-06-2010 09:57
Poster: specialm

probeer eens contact spray ff een schoomaken kan misschien stof zijn.

Graag rare comments die geen oplossing bieden niet roepen.

Contactpsray is een NOOD oplossing, niet iets wat je bij keuze gebruikt om iets op te lossen.

Een brom heeft trouwens NOOIT iets te maken met contactspray, dat zijn ander soort klachten.

Of een programma zelf een noot aanslaat kun je zien bij je MIDI indicator, als die knippert of oplicht? loopt er een MIDI signaal in de keten.
Let the BASS be louder
Camino    posted on 26-06-2010 11:43
Download MIDI Monitor eens (gratis) en kijk of er een ongewenst MIDI signaal is....
romeode    posted on 26-06-2010 14:09
Poster: Lead

Graag rare comments die geen oplossing bieden niet roepen.

Contactpsray is een NOOD oplossing, niet iets wat je bij keuze gebruikt om iets op te lossen.

Een brom heeft trouwens NOOIT iets te maken met contactspray, dat zijn ander soort klachten.

Of een programma zelf een noot aanslaat kun je zien bij je MIDI indicator, als die knippert of oplicht? loopt er een MIDI signaal in de keten.

Oke ja ik heb het dus in ieder programma.. En mijn midi indicator slaat wel steeds uit.. maar hoe los ik dit op ?

En @ Camino

Ik heb een macbook dus kan geen applicaties die voor windows zijn gemaakt draaien ..
User edit by romeode on 26-06-2010 @ 14:11:26 (18%)

This is an old Topic

No new postings for 5.543 days.
 Post CommentThat would be 184.8 months
or a whopping 15.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

267 Users online: 135 Guests (132 Unknown)
Pages generated today : 94.661
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.891.698