Ik zit met een klein probleem met een van mijn dn-s1200. Wanneer ik er een originele cd instop is alles ok? en hoor ik heldere klank. Stop ik er een gebrande cd in, hoor ik wat gekraak op de muziek. Deze cd werkt in alle andere spelers perfect! (dus ook de andere dn-s1200)
Is dit omdat mijn lens vuil zou kunnen?zijn? Kan ik hier zelf iets aan doen?
What do you think about Gekraak op gebrande cd's ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb zoiets ook eens gehad, dacht ik? Bleek het achteraf dat mijn geluidskaart prut was. Cd's klonken wel goed via de speler, maar bij naluisteren van een opgenomen set, alsof ik met vuile vinyls had gedraaid? Andere geluidskaart erin, opgelost.
Ik heb hetzelfde probleem gehad op mijn dn-s1200's. Lag toen aan het merk van de CD. Pioneer had met dezelfde gebrande cd's geen moeite dus ik denk dat de laser in de 1200 niet helemaal van een super goede A kwaliteit is?
Op lage snelheid branden adviseer ik sowieso maar toen ik taiyo yuden cd's had gepakt had ik geen gekraak meer op mijn dn-s1200.
Starmack, ik kan mij herinneren dat de motor van de technics voor veel problemen zorgde in het geluid vanwege de magneet meen ik? Zoiets had ik eens gelezen?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community