WK 2010 (9/13)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ArCee    posted on 24-06-2010 21:11
Ik was deze topic helemaal nog niet tegen gekomen, deejays zijn geen voetbal fans of?

Nederland - kameroen, 1 - 0 Cool

What do you think about WK 2010 ??

Vote :   

FML    posted on 04-07-2010 12:24
Poster: W.i.M

Wil je in het vervolg even normaal reageren, dit doe je maar ergens anders.

Ik denk dat je de verkeerde mensen aanpakt W.I.M.

My 2 pence
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Mitchell2    posted on 04-07-2010 12:25
Poster: ArCee
Ik hoop het ook, en dan hoop ik dat Duitsland - Spanje een echte sloperspartij word waar Nederland een voordeel aan heeft.
Veel overtredingen, verlengen, golf kaarten, noem het maar op. Cool(ow wat ben ik slecht) Cool
  ik wil niet op die manier wereldkampioen worden. ik wil winnen van de beste ploeg in de beste vorm. maarja nu nederland ineens dramatisch voetbal speelt, maar de resultaten er wel zijn is iedereen ineens blij met elke verzwakking bij de tegenstander. pfff zo wil ik niet wereldkampioen worden hoor. als we wereldkampioen worden op de manier zoals we wonnen van brazilie waarbij robben zich gedroeg als een acteur, van bommel de scheids vanaf minuut 1 be?nvloedde, etc etc, dan hoeft het van mij niet. waar is het mooie voetbal uit 88 94 98...met schitterende spelers en schitterend voetbal. we hebben nu alleen maar irritante mannetjes in de selectie. robben (neppe acteur die alleen maar valt en kaarten aannaait) sneijder (die alle geluk van de wereld heeft dat ie uberhaubt scoort dit wk) van bommel (zwaar overschatte middevelder) etc etc maar we hebben ook lichtpuntjes Elia, Affelay, Stekelenburg en Kuyt. De rest is niks
W.i.M    posted on 04-07-2010 12:26
Poster: Luni-B
Ik denk dat je de verkeerde mensen aanpakt W.I.M.

My 2 pence

Ik zie daar een post waar ik het niet mee eens ben, wie het ook is doet er niet toe.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
ArCee    posted on 04-07-2010 13:02
Mitchell2, ten eerste vind ik NIET dat Nederland dramatische voetbal speelt. Ze spelen anders, doeltreffender, maar minder swingend en mooi als we voorheen zagen, dat dan weer wel. Voorlopig blijkt het wel rendement op te leveren dus lekker zo doorgaan. Daarbij, als je dramatische voetbal speelt kun je niet zo omschakelen in de 2e helft als we tegen Braziele deden dacht ik?
Ten tweede, hoe vaak was Necderland niet het land van: Net niet?
Altijd had de ander net ff meer mazzel.
Altijd was de ander net ff beter?
Laat dan het engeltje maar eens bij ons op de schouder zitten en we iets mazzel hebben, net ff meer als de tegen partij!! Cool
t-age    posted on 04-07-2010 13:09
vrijdag weer gewonnen van de heilige kanaries:D
Jorrit    posted on 04-07-2010 13:15
Ik heb het topic maar even opgeschoond. Jammer dat het zo moet.

Vanaf nu alleen nog WK zaken svp.
ArCee    posted on 04-07-2010 13:26
Cool
Jorrit?Topic Terminator Cool
User edit by ArCee on 04-07-2010 @ 13:32:20 (100%)
Basrose    posted on 04-07-2010 14:54
Hopelijk wordt het dinsdag ook een mooie wedstrijd. Zeker weer kijken in de kroeg! De laatste wedstrijd tegen brazilie vond ik al zenuwslopend Happy, laughing

Mitchell2    posted on 04-07-2010 15:20
Mitchell2, ten eerste vind ik NIET dat Nederland dramatische voetbal speelt. Ze spelen anders, doeltreffender, maar minder swingend en mooi als we voorheen zagen, dat dan weer wel. Voorlopig blijkt het wel rendement op te leveren dus lekker zo doorgaan. Daarbij, als je dramatische voetbal speelt kun je niet zo omschakelen in de 2e helft als we tegen Braziele deden dacht ik?
Ten tweede, hoe vaak was Necderland niet het land van: Net niet?
Altijd had de ander net ff meer mazzel.
Altijd was de ander net ff beter?
Laat dan het engeltje maar eens bij ons op de schouder zitten en we iets mazzel hebben, net ff meer als de tegen partij!! Cool
  sorry maar de omschakeling van ons had niets te maken met de kracht van het team, maar meer met de onkunde van de scheidsrechter en brazilie. dit hoort bij voetbal en gelukkig in het voordeel van ons deze keer. maar hoe bert dan ook reageert met 'we waren alleen eertste 15 minuten de weg kwijt'. hahah sorry hoor maar dan ben je echt niet reeel. en juist dat zou ons sieren.
Tekhead    posted on 04-07-2010 17:30
Ik was deze topic helemaal nog niet tegen gekomen, deejays zijn geen voetbal fans of?

Nederland - kameroen, 1 - 0 Cool

Gisteren officieel bevestigd door fifa, die goal?was buitenspel !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Bouncy    posted on 04-07-2010 17:37
Poster: Tekhead

Gisteren officieel bevestigd door fifa, die goal?was buitenspel !

En nu?
Rusafli    posted on 04-07-2010 17:59
gewoon de halve finale spelen. Er worden wel meer fouten gemaakt door de scheidsrechters.?
Dit heeft geen consequenties en het doelpunt telt gewoon.
Jorrit    posted on 04-07-2010 18:48
Cool
Jorrit Topic Terminator Cool

Ja dat kan je wel zeggen, ik heb geloof ik een stuk of 20 posts moeten weggooien/bewerken Cool
Tekhead    posted on 04-07-2010 19:03
Poster: Bouncy

En nu?

niks, er veranderd niks. Ze kunnen moeilijk de rangschikking nu herzien. En na dit toegekend, ongeldig doelpunt, kreeg oranje, met nameSneijder nog een geschenk, het own doelpunt van Brazilie wordt aan Sneijder toegekend, en dan maar zeggen dat de scheidsrechters enzo geen voordelen aan Holland toekennen !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 04-07-2010 @ 19:04:24 (1%)
Estacy    posted on 04-07-2010 19:33
Poster: Jorrit

Ja dat kan je wel zeggen, ik heb geloof ik een stuk of 20 posts moeten weggooien/bewerken Cool

net van Bommel, hup weg met die tegenstander :p

maargoed, Nederland-Duitsland in de finale. uitslag: 3-2 voor NL door een penalty in de 80ste minuut.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
ArCee    posted on 05-07-2010 08:28
Da's ook het domme criterium geweest van de Fifa, er moesten zoveel scheidsrechters komen uit zoveel landen.
Als je bedenkt dat daar dus landen bijzitten met amper een competitie?
Ze moeten gewoo wereld wijd de beste scheidsrechters naar de WK halen, wat maakt het uit uit waar ze vandaan komen?
Na ja, net gelezen op teletekst dat die kale Collina uit Italie hoofd scheidsrechters word bij de FIFA, die stond niet onwelwillend tegenover hulpmiddelen en is/was soms nog wel eens tegendraads. Eens zien of hij het leven van Blatter zuur kan maken Cool
Zal zowat niet, Blatter is de STALIN van de FIFA!!
Rusafli    posted on 05-07-2010 10:50
Poster: Tekhead

niks, er veranderd niks. Ze kunnen moeilijk de rangschikking nu herzien. En na dit toegekend, ongeldig doelpunt, kreeg oranje, met nameSneijder nog een geschenk, het own doelpunt van Brazilie wordt aan Sneijder toegekend, en dan maar zeggen dat de scheidsrechters enzo geen voordelen aan Holland toekennen !

Daar gaan we weer. pff
FML    posted on 05-07-2010 12:10
ja precies , Wie zijn wij om tegen de beslissinggen van Fifa in te gaan Cool
ArCee    posted on 05-07-2010 13:20
Ik reageer maar ff niet meer op uitspraken aangaande voetbal komende uit een bepaalde hoek...........CoolZit in elk bericht wel een negatieve ondertoon. Zo jammer!!
Alert : Volgens mij ben JIJ nu degene die negatieve dingen omhoog haalt...
User edit by ArCee on 05-07-2010 @ 13:22:04 (60%)
Mod edit by Lead on 05-07-2010 13:45 (1%)
dacuba    posted on 05-07-2010 14:00
Arcee doet zich wel altijd voor als de persoon die de 'rust wilt handhaven' maar moet toch zelf altijd een steekje kunnen geven.
Sandr    posted on 05-07-2010 14:44
De winnaar heeft altijd gelijk... einde discussieCool

Dit is toch mooi een topic geworden waar 98% onzin wordt verteld om elkaar maar tegen te spreken of het bloed bij een ander onder de nagels vandaan te halen... dan heb je nog 1% reacties van mensen die alles beter weten dan alle bondscoaches bij elkaar en heel hard hun best doen om dat ook te laten blijken....

En dan nog 1% waar ook wat waarheid in zit....

Cool
Play that funky music white boy....
niiicola    posted on 05-07-2010 14:48
Nou, om ff on-topic te gaan, hoeveel wordt het morgen?LOL
Gewoon.
FML    posted on 05-07-2010 14:58
En Waar word er gekeken Cool
dacuba    posted on 05-07-2010 15:04
Poster: Sandr
En dan nog 1% waar ook wat waarheid in zit....

Dankje om mijn posts naar waarde in te schatten.
Rusafli    posted on 05-07-2010 15:07
Poster: dacuba
Arcee doet zich wel altijd voor als de persoon die de 'rust wilt handhaven' maar moet toch zelf altijd een steekje kunnen geven.

Volgens mij doe je nu precies hetzelfde. ?

On-topic: Stand maakt me niet zoveel uit, als het maar winst oplevert. Kijken doe ik heerlijk thuis op de bank.

235 Users online: 11 Guests (224 Unknown)
Pages generated today : 34.692
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.423.066