Poster: W.i.M
Wil je in het vervolg even normaal reageren, dit doe je maar ergens anders.
Poster: ArCeeik wil niet op die manier wereldkampioen worden. ik wil winnen van de beste ploeg in de beste vorm. maarja nu nederland ineens dramatisch voetbal speelt, maar de resultaten er wel zijn is iedereen ineens blij met elke verzwakking bij de tegenstander. pfff zo wil ik niet wereldkampioen worden hoor. als we wereldkampioen worden op de manier zoals we wonnen van brazilie waarbij robben zich gedroeg als een acteur, van bommel de scheids vanaf minuut 1 be?nvloedde, etc etc, dan hoeft het van mij niet. waar is het mooie voetbal uit 88 94 98...met schitterende spelers en schitterend voetbal. we hebben nu alleen maar irritante mannetjes in de selectie. robben (neppe acteur die alleen maar valt en kaarten aannaait) sneijder (die alle geluk van de wereld heeft dat ie uberhaubt scoort dit wk) van bommel (zwaar overschatte middevelder) etc etc maar we hebben ook lichtpuntjes Elia, Affelay, Stekelenburg en Kuyt. De rest is niks
Ik hoop het ook, en dan hoop ik dat Duitsland - Spanje een echte sloperspartij word waar Nederland een voordeel aan heeft.
Veel overtredingen, verlengen, golf kaarten, noem het maar op.(ow wat ben ik slecht)
Poster: Luni-B
Ik denk dat je de verkeerde mensen aanpakt W.I.M.
My 2 pence
Poster: ArCeesorry maar de omschakeling van ons had niets te maken met de kracht van het team, maar meer met de onkunde van de scheidsrechter en brazilie. dit hoort bij voetbal en gelukkig in het voordeel van ons deze keer. maar hoe bert dan ook reageert met 'we waren alleen eertste 15 minuten de weg kwijt'. hahah sorry hoor maar dan ben je echt niet reeel. en juist dat zou ons sieren.
Mitchell2, ten eerste vind ik NIET dat Nederland dramatische voetbal speelt. Ze spelen anders, doeltreffender, maar minder swingend en mooi als we voorheen zagen, dat dan weer wel. Voorlopig blijkt het wel rendement op te leveren dus lekker zo doorgaan. Daarbij, als je dramatische voetbal speelt kun je niet zo omschakelen in de 2e helft als we tegen Braziele deden dacht ik?
Ten tweede, hoe vaak was Necderland niet het land van: Net niet?
Altijd had de ander net ff meer mazzel.
Altijd was de ander net ff beter?
Laat dan het engeltje maar eens bij ons op de schouder zitten en we iets mazzel hebben, net ff meer als de tegen partij!!
Poster: ArCee
Ik was deze topic helemaal nog niet tegen gekomen, deejays zijn geen voetbal fans of?
Nederland - kameroen, 1 - 0
Poster: Tekhead
Gisteren officieel bevestigd door fifa, die goal?was buitenspel !
Poster: ArCee
Jorrit Topic Terminator
Poster: Bouncy
En nu?
Poster: Jorrit
Ja dat kan je wel zeggen, ik heb geloof ik een stuk of 20 posts moeten weggooien/bewerken
Poster: Tekhead
niks, er veranderd niks. Ze kunnen moeilijk de rangschikking nu herzien. En na dit toegekend, ongeldig doelpunt, kreeg oranje, met nameSneijder nog een geschenk, het own doelpunt van Brazilie wordt aan Sneijder toegekend, en dan maar zeggen dat de scheidsrechters enzo geen voordelen aan Holland toekennen !
Poster: Sandr
En dan nog 1% waar ook wat waarheid in zit....
Poster: dacuba
Arcee doet zich wel altijd voor als de persoon die de 'rust wilt handhaven' maar moet toch zelf altijd een steekje kunnen geven.