Poster: Luni-B
Duits voetbal houd in :
Buiten vlanken lopen door , aanvallend naar midden. En dat word vaak gedaan tegen zeer aanvallende teams.
Je kan voor de show gaan of je kan voor de titel gaan. Wij hollanders hebben gekozen!
Haha Luni, dat is grappig, Oerhollandse zelfkennis en bescheidenheid op z'n best, eerst voor wk roepen (de spelers op kop) we worden wereldkampioen met champagnevoetbal, dan?zijn die uitspraken al afgezwakt tot 'we moesten kiezen', 'hebben voor titel gekozen' ?blabla haha, wat wil je, is geen andere optie dan kiezen voor 2, want dat champagne-voetbal is zelfs niet eens 'kermis-cider' voetbal.
En wees eerlijk, die befaamde actie 'komende van de flanken naar binnen draaiende beweging heb ik tegen Brasil nooit succesvol zien uitvoeren. Alleen Robbe is er dit tornooi in geslaagd, maar eens Robbe lamgelegd wordt in die actie,? merk je meteen dat Oranje een probleem heeft, en vooral de grote EGO's dan.? jeugdflaters van Julio Caesar, en 2x prijs, een owngoal en een carambole goal en vooral zelf een goede Stekelenburg in doel, en het resultaat is gekend, Dame fortuna slaapt in oranje nachthemd.
Als de verdedigers van Uruguay goed hebben opgelet , en hun verdedigend werk opknappen, zou euforie van Oranje kunnen teniet doen, dat geluk kan niet blijven duren he.
@p?lly:effici?ntie is ander woord voor doeltreffend, maar dit terzijde, begrijp ik wat je bedoel.
Verder denk ik dat je de wedstrijden van Duitsland op dit WK een moet (her)bekijken, want ze brengen supervoetbal, hebben geen enkele zwakke wedstrijd gespeelt, zelf niet hun verloren match tegen Servi?!, ze spelen 100% ON-Duits
@Ilja:Wat bazel je nu eigenlijk allemaal ? Dat van dat handspel van Suarez he, was niet Suarez uit Paraguay, maar Henry voor Frankrijk !
Uruguay gaat helemaal niet volop verdedigen, is hun stijl niet, en waarom ook zouden ze ? Nederland het spel laten maken, ze laten voetballen? tot op 40 meter van eigen doel ? Nederland heeft dat nog in geen enkele match gekund, hun?tegenstander domineren, maar zoals altijd,.....wat niet is, kan nog komen !?