WK 2010 (6/13)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ArCee    posted on 24-06-2010 21:11
Ik was deze topic helemaal nog niet tegen gekomen, deejays zijn geen voetbal fans of?

Nederland - kameroen, 1 - 0 Cool

What do you think about WK 2010 ??

Vote :   

XMatiC    posted on 02-07-2010 23:11
Hup Holland Hup !?
www.youtube.com/LennertDJ
FML    posted on 02-07-2010 23:12
Poster: dacuba

Jij zegt dat ie op de cameraman spuwde, ik zei dat ie op de grond spuwde? Wat valt daar beter aan te lezen?

Poster: Luni-B

Heeft iemand gezien hoe het 'jonkske van portugal ' werd uitgefloten , en nog is naar de camera man spuugde ! echt
zielig

Cool

@Tek ,

Nederland heeft veel beter gespeeld de 2e helft , De Brazilianen gaven overtredingen weg.
en eerlijk gezegd was de scheids niet echt partijdig. nederland kreeg ook zijn gele kaarten. Brazilie kreeg er maar 1. afgezien van de rode kaart die volledig terecht was.

De coach was dit duidelijk van plan , brazilie werd gek van het idiote spel van oranje. en dat heeft gewerkt Brazilie speelt met veel meer passie , maar dat kan ook 'dodelijk' zijn als je te ver in het spel opgaat. een scheids krijgt gauw genoeg van zeurende mensen.

Geluk? jah deze wedstrijd hebben we met geluk gewonnen, de eerste helft kon het al makkelijk 3-0 zijn voor brazil !
vergeet dat niet de eerste helft zijn we gespaard!
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 02-07-2010 @ 23:22:03 (100%)
TimmyV    posted on 02-07-2010 23:18
We spelen dus tegen?Uruguay Happy, laughing.

Wat wordt de stand?
Let's go f*cking mental
Ilja    posted on 02-07-2010 23:22
Suarez Rulez, ?gaat tot het uiterste voor zijn team, had ie geen hands gemaakt dan was Uruguay nooit door gegaan, echt waar wat een top gast, al jaren mijn favo speler. AJAX waag hem niet te verkopen.
Mitchell2    posted on 02-07-2010 23:23
Sorry ?TimmyV maar je snapt het nog steeds niet. tweede helft speelde nederland ook slecht. het waren drie
gelukkige momenten die ons de overwinning gaf. de japanse scheidsrechter heeft ons ook aardig geholpen door
geen kaarten te geven terwijl we zeker 4 gele kaarten hadden moeten krijgen en v bommel rood. sneijder robben
en vanpersie waren dramatisch en verloren elk duel. dat sneijder er een maakt en eentje half is meer een teken van
onkunde van de braziliaanse verdediging en keeper dan goede acties van sneijder.

p/s/ het is niet erg discussies te voeren. ik als nederlander vind wel dat we wat gereserveerder moeten zijn.
we weten nu waar we staan en dat we helemaal niet zo een wonderploeg hebben.
Tekhead    posted on 02-07-2010 23:26
Poster: Mitchell2
Sorry ?TimmyV maar je snapt het nog steeds niet. tweede helft speelde nederland ook slecht. het waren drie
gelukkige momenten die ons de overwinning gaf. de japanse scheidsrechter heeft ons ook aardig geholpen door
geen kaarten te geven terwijl we zeker 4 gele kaarten hadden moeten krijgen en v bommel rood. sneijder robben
en vanpersie waren dramatisch en verloren elk duel. dat sneijder er een maakt en eentje half is meer een teken van
onkunde van de braziliaanse verdediging en keeper dan goede acties van sneijder.

p/s/ het is niet erg discussies te voeren. ik als nederlander vind wel dat we wat gereserveerder moeten zijn.
we weten nu waar we staan en dat we helemaal niet zo een wonderploeg hebben.

Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
FML    posted on 02-07-2010 23:38
Voetbal kijkers zijn geen voetbal kenners
Ilja    posted on 02-07-2010 23:50
Zeg kan iemand me vertellen waarom op bij iedere krant / forum waar ik kijk, Suarez op dit moment de grond in geboord wordt ? ?Die man heeft Uruguay gered.
Tekhead    posted on 03-07-2010 00:01
Poster: Ilja
Zeg kan iemand me vertellen waarom op bij iedere krant / forum waar ik kijk, Suarez op dit moment de grond in geboord wordt ? ?Die man heeft Uruguay gered.

omdat hij te weinig brengt en scoort, niet Suarez, maar Forlan is the heart and soul of Uruguay
polly    posted on 03-07-2010 00:09
Als ik heel eerlijk ben vind ik dat oranje gewoon verdiend gewonnen heeft.
Uiteindelijk telt gewoon de effectiviteit? ?
En oranje heeft de 2e helft gewoon goed verdedigd.
En nog even over het feit dat brazil voor had moeten staan met 3-0. Daar ben ik het gewoon helemaal mee oneens. Het was gewoon de klasse van Stekelenburg dat hij ze eruit hield.?
Meer zeg ik er maar niet over voordat ik ook arrogant bevonden wordt.
XMatiC    posted on 03-07-2010 00:18
Voetbal kijkers zijn geen voetbal kenners

Cool
www.youtube.com/LennertDJ
Tekhead    posted on 03-07-2010 00:20
Poster: polly
Als ik heel eerlijk ben vind ik dat oranje gewoon verdiend gewonnen heeft.
Uiteindelijk telt gewoon de effictiviteit? ?
En oranje heeft de 2e helft gewoon goed verdedigd.
En nog even over het feit dat brazil voor had moeten staan met 3-0. Daar ben ik het gewoon helemaal mee oneens. Het was gewoon de klasse van Stekelenburg dat hij ze eruit hield.?
Meer zeg ik er maar niet over voordat ik ook arrogant bevonden wordt.

effici?ntie? bedoel je wss ? Idd, heb je gelijk in, Nederland is al heel het tornooi dodelijk effici?nt !
Slecht en onaantrekkelijk voetbal spelen, maar winnen, Dame Fortuna kleurt Oranje !
Btw laat ik jullie Nederlanders nooit nog iets negatiefs horen zeggen over het Duitse voetbal, want Nederland is op dit tornooi meer dan ooit een copycat van meerdere generatie Duits voetbal.
Ilja    posted on 03-07-2010 00:23
Poster: Tekhead

omdat hij te weinig brengt en scoort, niet Suarez, maar Forlan is the heart and soul of Uruguay

Dat geloof ik dus niet, ?ene keer scoort Forlan en andere keer Suarez. ? Die man is een top ?voetballer, en al versierd hij penalty's en kaarten voor de tegenstander, dat is zijn volste recht, hij doet het gewoon slim. ?En al is hij niet bij tegen NL, kan ik met gemak zeggen, NL is er nog niet nog lang niet, en als ze gaan denken ( zoals vele supporters nu ), wij rollen ze even op dan komen jullie in een hele diepe problemen. ? ?

( of zijn wij het gevalletje tegen Rusland ( mijn landje?Cool ) vergeten?Cool

Ik heb het idee dat Uruguay volop gaat verdedigen en tijd gaat trekken tot de penalty's.
User edit by Ilja on 03-07-2010 @ 00:36:42 (11%)
Flaged
FML    posted on 03-07-2010 00:26
Duits voetbal houd in :

Buiten vlanken lopen door , aanvallend naar midden. En dat word vaak gedaan tegen zeer aanvallende teams.

Je kan voor de show gaan of je kan voor de titel gaan. Wij hollanders hebben gekozen!
polly    posted on 03-07-2010 00:40
Poster: Tekhead

effici?ntie? bedoel je wss ? Idd, heb je gelijk in, Nederland is al heel het tornooi dodelijk effici?nt !
Slecht en onaantrekkelijk voetbal spelen, maar winnen, Dame Fortuna kleurt Oranje !
Btw laat ik jullie Nederlanders nooit nog iets negatiefs horen zeggen over het Duitse voetbal, want Nederland is op dit tornooi meer dan ooit een copycat van meerdere generatie Duits voetbal.

Ik bedoel gewoon effectiviteit. Ookwel doeltreffendheid genoemd. Maar je snapt me en daar gaat het om Cool
Mij hoor je nooit klagen over het spelbeeld van de duitsers. In principe vind ik het niet om aan te zien zoals de Duitsers (en nu dus Oranje) speelt maar het feit dat ik Nederlander ben wil wel zeggen dat ik er wel naar kijk en het beste hoop en vermoed.?
(ik weet nu niet of ik het wel goed verwoord heb)
Tekhead    posted on 03-07-2010 03:00
Duits voetbal houd in :

Buiten vlanken lopen door , aanvallend naar midden. En dat word vaak gedaan tegen zeer aanvallende teams.

Je kan voor de show gaan of je kan voor de titel gaan. Wij hollanders hebben gekozen!

Haha Luni, dat is grappig, Oerhollandse zelfkennis en bescheidenheid op z'n best, eerst voor wk roepen (de spelers op kop) we worden wereldkampioen met champagnevoetbal, dan?zijn die uitspraken al afgezwakt tot 'we moesten kiezen', 'hebben voor titel gekozen' ?blabla haha, wat wil je, is geen andere optie dan kiezen voor 2, want dat champagne-voetbal is zelfs niet eens 'kermis-cider' voetbal.
En wees eerlijk, die befaamde actie 'komende van de flanken naar binnen draaiende beweging heb ik tegen Brasil nooit succesvol zien uitvoeren. Alleen Robbe is er dit tornooi in geslaagd, maar eens Robbe lamgelegd wordt in die actie,? merk je meteen dat Oranje een probleem heeft, en vooral de grote EGO's dan.? jeugdflaters van Julio Caesar, en 2x prijs, een owngoal en een carambole goal en vooral zelf een goede Stekelenburg in doel, en het resultaat is gekend, Dame fortuna slaapt in oranje nachthemd.

Als de verdedigers van Uruguay goed hebben opgelet , en hun verdedigend werk opknappen, zou euforie van Oranje kunnen teniet doen, dat geluk kan niet blijven duren he.

@p?lly:effici?ntie is ander woord voor doeltreffend, maar dit terzijde, begrijp ik wat je bedoel.
Verder denk ik dat je de wedstrijden van Duitsland op dit WK een moet (her)bekijken, want ze brengen supervoetbal, hebben geen enkele zwakke wedstrijd gespeelt, zelf niet hun verloren match tegen Servi?!, ze spelen 100% ON-Duits

@Ilja:Wat bazel je nu eigenlijk allemaal ? Dat van dat handspel van Suarez he, was niet Suarez uit Paraguay, maar Henry voor Frankrijk !
Uruguay gaat helemaal niet volop verdedigen, is hun stijl niet, en waarom ook zouden ze ? Nederland het spel laten maken, ze laten voetballen? tot op 40 meter van eigen doel ? Nederland heeft dat nog in geen enkele match gekund, hun?tegenstander domineren, maar zoals altijd,.....wat niet is, kan nog komen !?
FML    posted on 03-07-2010 07:56
Als je niks zinnig kan posten reageer a.u.b niet . Die bewering zijn niet genoemd noch door spelers noch door de coach.
nogmaals tek , Voetbal kijkers zijn geen voetbal kenners. En dat merk ik duidelijk aan je. Ikga niet in discussie met een belg ofdat nederland goed speelt of niet. het is de moeite niet waard.

wij ego bla bla bla? als je zon hekel hebt aan nederlanders wat doen jullie hier dan nog?!

beste stuurlui staan al wal , al weer zo'n 8 jaar.
User edit by FML on 03-07-2010 @ 08:08:43 (13%)
MaximDJ    posted on 03-07-2010 09:35
Poster: Mixt-Ape

En btw: no way dat holland Brazili? eruit knikkert.

Uhu....Dames en Heren, we hebben een voetbal kenner onder ons!
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Ilja    posted on 03-07-2010 10:40
Mensen wordt nou niet te arrogant, zometeen flikt Uruguay hetzelfde wat Rusland flikte 2 jaar geleden.
ArCee    posted on 03-07-2010 10:58
Mensen, kunnen jullie nou gewoon eens kappen met afgeven op elkaar?
Wat een ongein zeg!! Cool
Dit is gewoon een WK topic, en het ontaard, door sommige lieden hier, in een persoonlijk afgeven op bijna alles wat Nederlands is.
Met alle respect voor diegene die ik nu op de tenen trap, maar ik heb het gevoel dat hier een paar mensen met een behoorlijk?ANTI Nederland gevoel zitten?
Eerst al eens afgeven over dat Belgen beter kunnen feesten en met bepaalde dingen eerder waren, en nu dit weer.
Je hoeft niet E L K onderwerp aan te pakken om je frustratie te spuwen hoor, dit is gewoon een dj forum en we zitten als deejay allemaal in hetzelfde schuitje, of je nu uit Belgie, Nederland, of van mijn part Mozambique komt!!
Als je dingen op Nederland aan te merken hebt, open er dan gewoon een topic over met een topic titel:
Ik baal van nederland omdat: Zet daar alles in wat je niet aanstaat, maar ga niet elke topic aanpakken of vervuilen die je voorbij ziet komen om je ongenoegen in bot te vieren.

Dit is me nu al een paar keer opgevallen bij bepaalde mensen, dat zij dus elke keer, als zij de kans krijgen, zich compleet negatief uitlaten over Nederland.
Kap daar ff gewoon mee, dat drukt een stempel op dit forum. Nederland en Belgie zijn landen van vrij meningsuiting, maar als een mening zijn doel voorbij streeft kun je hem maar beter voor jezelf houden vind ik?
Dit is gewoon ordinair afkraken en elke gelegenheid en reden aangrijpen om dit te kunnen doen.
*Get real, get a life!!*

P.s: Ik Heb NIETS tegen Belgie, ik heb zelfs op het punt gestaan daar naartoe te vehuizen een paar jaar geleden voordat ik als een soort Belgie Racist word uitgemaakt!!
niiicola    posted on 03-07-2010 11:09
Amen.
Gewoon.
W.i.M    posted on 03-07-2010 11:14
Kunnen we het ook in dit topic vriendelijk houden en niet direct op de man spelen??

Hierboven wordt het door ArCee prima uitgelegd en in plaats van een oorlogje Nederland-Belgie kunnen we ons beter richten op de volgende wedstrijd.

Dus ook in dit topic :?graag even tot 10 tellen, dan je post nog eens doorlezen en DAN pas op submit drukken.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
dacuba    posted on 03-07-2010 11:58
Poster: Ilja

Omdat hij een dikke kut is die op een zeer onsportieve manier Uruguay naar de volgende ronde helpt.

Het is perfect verstaanbaar, maar daarom niet minder triest.
niiicola    posted on 03-07-2010 12:00
Idd, als hij die handsbal niet had gemaakt was Ghana nu door.
Gewoon.
Tekhead    posted on 03-07-2010 12:14
Amai Luni, wist niet dat je zo een kort lontje had ?? En wat heeft anti-nederland gevoel hier nu mee te maken ? Moeten we soms zeggen dat Oranje fantastisch voetbal heeft gebracht? op dit WK ? En mijn uitspraak over champagnevoetbal is een citaat uit interview met enkele NL toppers ! Klaarblijkelijk moet je je analyse eens maken vanuit een neutraal oogpunt en niet als fanatiek supporter van je land.
Wat ik al enkele keren probeer duidelijk te maken, het is geen schande om met resultaatvoetbal trachten WK te winnen,?Italie o.a. heeft zo al dikwijls suc6 gehad, Duitsland ook, dus...waarom Nederland niet ? Als het lukt knap dan, Maar aub doe niet of dit allemaal al gepland was !

Ik herinner mij dat Dick Advocaat eens Robbe wisselde, en ze toen verloren van Rusland, nadat ze ervoor alle tegenstand met werkelijk prachtig voetbal alle hoeken van het terrein lieten zien, toen hebben ze mooi voetbal beloofd en gegeven, en nu hebben ze dat ook beloofd en niet gegeven, dat kan je toch niet ontkennen ?

En luni, ben je marokkaan van afkomst? ?? Je reageerd hetzelfde als hen, altijd maar:?heb je iets tegen ons ??je bent een racist, blabla, dat horen we elke dag, zo een onzin.

Anders moeten jullie een vraag aan WIM en Lead doen, om alle leden die nog maar iets van kritiek op Nederland geven ineens te bannen van het forum en het adres van de site te verhuizen naar Noord Korea, zal er geen kritiek meer komen. een beetje zelfkritiek kan soms wonderen doen, want zelfkennis is het begin van alle wijsheid !

Laten we er beter over ophouden tot na het WK, het euforisch gevoel (terecht wel) beinvloed sommige uitspraken en dat wil ik vermijden.?

135 Users online: 14 Guests (121 Unknown)
Pages generated today : 11.613
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.399.987