WK 2010 (5/13)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ArCee    posted on 24-06-2010 21:11
Ik was deze topic helemaal nog niet tegen gekomen, deejays zijn geen voetbal fans of?

Nederland - kameroen, 1 - 0 Cool

What do you think about WK 2010 ??

Vote :   

niiicola    posted on 02-07-2010 16:50
Wat smerig van die Brazilianen, de hele tijd Robben tegen z'n enkel trappen...
Gewoon.
Ilja    posted on 02-07-2010 16:59
Haal die lul van van Persie der uit.
User edit by Ilja on 02-07-2010 @ 17:00:07 (11%)
Flaged
Tekhead    posted on 02-07-2010 17:31
Poster: niiicola
Wat smerig van die Brazilianen, de hele tijd Robben tegen z'n enkel trappen...

humhum, en en dan die smerige duiken en kaarten naaierij van Van Persie en Robben dan ? En de hulp van de scheids, niet gefloten penalty, geen gele kaarten geven voor hun schwalbes.... ook triestig.
Maar nu ziet het er wel erg goed uit na die oerdomme reactie van Mello
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
JollyJunkie    posted on 02-07-2010 17:55
HAAALVEEE FINAAALEEE!?Cool
Xtremer    posted on 02-07-2010 17:57
Ik had het niet verwacht eerlijk gezegtCool
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
dJORD    posted on 02-07-2010 17:58
brazilie;
Sunrise8    posted on 02-07-2010 17:58
wat een wereldprestatie. Ook ik dacht dat Brazili? dit op hun sloffen zouden winnen met 2 vingers in hun neus, maar Nederland heeft zich weer bewezen. Zou het dan toch de Derby Duitsland - Nederland worden LOL??
Music made me who i am
Jorrit    posted on 02-07-2010 18:06
Poster: Seca
Brazilie wint zowiezo. Cool

Poster: dacuba
Nederland wordt helemaal naar de kloten gespeeld door Brazili?.

Poster: Mixt-ape
Ik denk ook dat holland niet verder zal geraken...

Cool
Mod edit by Jorrit on 02-07-2010 18:08 (56%)
W.i.M    posted on 02-07-2010 18:09
Poster: Jorrit

Cool

Hehehehehe Cool
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mixt-Ape    posted on 02-07-2010 18:18
Poster: Jorrit

Cool

Ik zei nog altijd 'ik denk', toch? Dat arrogant gedoe is niet zo mijn stijl Cool Dat laat ik over aan mensen met minder klasse dan ikzelf.
User edit by Mixt-Ape on 02-07-2010 @ 18:26:27 (52%)
main    posted on 02-07-2010 18:23
BAM 2-1
Ilja    posted on 02-07-2010 18:40
lekker bezig Holland, hoe meer oranje koorts hoe beter
donkey    posted on 02-07-2010 18:45
ik weet niet waar jij eeen niet-gefloten penalty gezien hebt Tekhead ?

Nu ziet het er wel goed uit voor Nederland :p dinsdag tog maar kijken in maastricht :D
Maniax
Tomazos    posted on 02-07-2010 18:57
hier in blanes gaat het helemaal los!
toeterende auto's inclusief spanjaarden,

met een vlag van 7 bij 4 door blanes gerent,
en hadden een weddeschap gemaakt met de eigenaar van de disco waarvoor ik draai, dat als nederland zou winnen wij een holland party hebben (eigelijk vanaf volgende week pas omdat er ook veel spanjaarden komen, hoogseizoen begint volgende week pas)

de vlag van 7 bij 4 meter hangt aan de voorgevel, ik voorspel een super feestje vanavond!

dus vanavond holland party:D
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Bouncy    posted on 02-07-2010 20:04
Damn, ik ben op Jansplein in arnhem geweest om te kijken, manmanmanman, wat een feest! :D

En wat een spanning ook...

Zijn er meer mensen van DJR in arnhem geweest? Het viel mij op dat het geluid op de Korenmarkt (en trouwens ook op Jansplein, maar dan iets minder) erg schel was! Meer mensen dit gehoord? of zijn mijn oren gewoon gevoelig? Ik had iig na 5 minuten van de wedstrijd m'n oordoppen maar in gedaan, toen was het best verstaannbaar...
Mitchell2    posted on 02-07-2010 20:16
iedereen feesten hoooooppp.. maar vergeet 1 ding niet mensen...we hebben echt heel heel heel veel geluk gehad. damnn, en de scheidsrechter was wel voor ons. toch zie ik de beker niet gehaald worden.
TimmyV    posted on 02-07-2010 20:50
Poster: Mitchell2
iedereen feesten hoooooppp.. maar vergeet 1 ding niet mensen...we hebben echt heel heel heel veel geluk gehad. damnn, en de scheidsrechter was wel voor ons. toch zie ik de beker niet gehaald worden.

Heel veel geluk? Merendeel van de wedstrijd speelde Nederland overduidelijk beter. Dus dat geluk vind ik onzin.
Brazilie had in het begin aantal grote kansen, meer niet.?
Verdediging van Nederland in de 2e helft vond ik zeer goed.?
En de scheidsrechter stond helemaal niet aan onze kant. Zij (Brazilie) maakte gewoon smerige overtredingen op met name Robben.
Let's go f*cking mental
Twizz    posted on 02-07-2010 21:07
Poster: TimmyV

Heel veel geluk? Merendeel van de wedstrijd speelde Nederland overduidelijk beter. Dus dat geluk vind ik onzin.
En de scheidsrechter stond helemaal niet aan onze kant. Zij (Brazilie) maakte gewoon smerige overtredingen op met name Robben.

Agree.
Er was helemaal geen sprake van geluk, dat eigen doelpunt was er ook ingegaan als niemand m verder aangeraakt had.

Maar WTH ware ze op t eind aan t frotten, alle ruimte en schietkans van de wereld tot 2x toe en dan staat nederland een beetje stil voorinConfused?
Ilja    posted on 02-07-2010 21:42
Deze is briljant.?

Snoop 4 president
Tekhead    posted on 02-07-2010 21:47

Respect Mitchell, tenminste toch 1 Nederlander die iets van voetbal kent, en dezelfde wedstrijd als alle niet Nederlanders heeft gezien, en weet dat Nederland door het oog van de naald is gekropen.?

@TimmyV, het is duidelijk dat je het spelletje niet goed kent, en niet goed begrijpt hoe een veldbezetting,mandekking, ruimte maken, de ruimte klein maken, manverdediging etc... werkt anders zou je toch niet dergelijke onzin uitkramen.
Xurion    posted on 02-07-2010 21:59
Poster: Ilja
Deze is briljant.?

Snoop 4 president

Snoop +1 om in de dumpert geen stijl te blijven
TimmyV    posted on 02-07-2010 22:26
Poster: Tekhead

Respect Mitchell, tenminste toch 1 Nederlander die iets van voetbal kent, en dezelfde wedstrijd als alle niet Nederlanders heeft gezien, en weet dat Nederland door het oog van de naald is gekropen.?

@TimmyV, het is duidelijk dat je het spelletje niet goed kent, en niet goed begrijpt hoe een veldbezetting,mandekking, ruimte maken, de ruimte klein maken, manverdediging etc... werkt anders zou je toch niet dergelijke onzin uitkramen.

Ook weer de opmerking ''tenminste toch nog 1 Nederlander die iets van voetbal kent''. Is dit nou echt nodig? Waarom nou weer de Nederlander erbij betrekken?
De enige onzin die hier wordt uitgekraamd is het woord ''geluk''.
Let's go f*cking mental
Mitchell2    posted on 02-07-2010 22:46

Ik weet niet of jij ooit hebt gevoetbald maar nederland had wel degelijk veel geluk en was zeker niet grote
gedeelte beter. nederland heeft voor die rode kaart geen kans gecreeerd en werd helemaal weggespeeld door de brazilianen. na de rode kaart was het zelfs gelijk te noemen.

alle nederlanders hier (bij mij in de buurt) geven wel toe dat we geluk hebben gehad. je moet ook gewoon eerlijk zijn als nederlander
en toegeven dat we met geluk door zijn. dat is niet erg maar wel de realiteit. desnoods gaan we samen
onder het genot van een drankje de wedstrijd nog eens analyseren en dan kunnen we kijken of we veel geluk hebben gehad of niet.

User edit by Mitchell2 on 02-07-2010 @ 22:47:58 (2%)
TimmyV    posted on 02-07-2010 23:06

Ik weet niet of jij ooit hebt gevoetbald maar nederland had wel degelijk veel geluk en was zeker niet grote
gedeelte beter. nederland heeft voor die rode kaart geen kans gecreeerd en werd helemaal weggespeeld door de brazilianen. na de rode kaart was het zelfs gelijk te noemen.

alle nederlanders hier (bij mij in de buurt) geven wel toe dat we geluk hebben gehad. je moet ook gewoon eerlijk zijn als nederlander
en toegeven dat we met geluk door zijn. dat is niet erg maar wel de realiteit. desnoods gaan we samen
onder het genot van een drankje de wedstrijd nog eens analyseren en dan kunnen we kijken of we veel geluk hebben gehad of niet.

Waarom zou ik gevoetbald moeten hebben om te kunnen zeggen of ze geluk hadden of niet? Ik ben niet achterlijk en ik ken het spelletje wel.
Ik wil hier verder geen discussie starten maar de meningen zijn dus verdeeld.
Al moet ik toegeven dat ze met het eerste doelpunt geluk hadden doordat brazilie buitenspel stond, maar toch vind ik dat Nederland terecht gewonnen heeft.?
Eerste helft was slecht, maar de tweede helft kwam Nederland sterk terug en toen waren ze zeker beter dan Brazilie in de eerste helft. Hier moeten jullie het wel met me eens zijn.
De rode kaart is mooi meegenomen maar geluk wil ik het niet echt noemen.?
Dat ze de hele wedstrijd op geluk hebben gewonnen vind ik dus niet juistSmile

Dit is mijn mening en ik wil het hier ook bij laten. Op naar de halve finale?Cool
Let's go f*cking mental
Tekhead    posted on 02-07-2010 23:09

Ook weer de opmerking ''tenminste toch nog 1 Nederlander die iets van voetbal kent''. Is dit nou echt nodig? Waarom nou weer de Nederlander erbij betrekken?
De enige onzin die hier wordt uitgekraamd is het woord ''geluk''.

Omdat het zo is. Een beetje eerlijk zijn ipv die 'wij zijn altijd beter dan de rest in 't voetbal' houding zou geen kwaad kunnen en wat sympathie creeeren voor Oranje.

241 Users online: 16 Guests (225 Unknown)
Pages generated today : 34.537
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.422.911