Poster: Mitchell2
Ik weet niet of jij ooit hebt gevoetbald maar nederland had wel degelijk veel geluk en was zeker niet grote
gedeelte beter. nederland heeft voor die rode kaart geen kans gecreeerd en werd helemaal weggespeeld door de brazilianen. na de rode kaart was het zelfs gelijk te noemen.
alle nederlanders hier (bij mij in de buurt) geven wel toe dat we geluk hebben gehad. je moet ook gewoon eerlijk zijn als nederlander
en toegeven dat we met geluk door zijn. dat is niet erg maar wel de realiteit. desnoods gaan we samen
onder het genot van een drankje de wedstrijd nog eens analyseren en dan kunnen we kijken of we veel geluk hebben gehad of niet.
Waarom zou ik gevoetbald moeten hebben om te kunnen zeggen of ze geluk hadden of niet? Ik ben niet achterlijk en ik ken het spelletje wel.
Ik wil hier verder geen discussie starten maar de meningen zijn dus verdeeld.
Al moet ik toegeven dat ze met het eerste doelpunt geluk hadden doordat brazilie buitenspel stond, maar toch vind ik dat Nederland terecht gewonnen heeft.?
Eerste helft was slecht, maar de tweede helft kwam Nederland sterk terug en toen waren ze zeker beter dan Brazilie in de eerste helft. Hier moeten jullie het wel met me eens zijn.
De rode kaart is mooi meegenomen maar geluk wil ik het niet echt noemen.?
Dat ze de hele wedstrijd op geluk hebben gewonnen vind ik dus niet juist

Dit is mijn mening en ik wil het hier ook bij laten. Op naar de halve finale?