WK 2010 (4/13)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ArCee    posted on 24-06-2010 21:11
Ik was deze topic helemaal nog niet tegen gekomen, deejays zijn geen voetbal fans of?

Nederland - kameroen, 1 - 0 Cool

What do you think about WK 2010 ??

Vote :   

FML    posted on 30-06-2010 08:40
Poster: Luni-B

Arrogantie heeft oranje helemaal niet !

als mensen dat anders vinden zoeken ze nog maar is de definitie op van arrogantie !

En mixtape van persie was natuurlijk maar een voorbeeld van 'het arrogante Oranje ' dus noem er nog is 2 dan!
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
ArCee    posted on 30-06-2010 09:53
Mensen, deejays, burgers en buitenlui, zullen we 'wedstrijd' Belgie - Nederland laten voor wat het is?? Cool
Eindestand 0 - 0.
Volgens mij had Nederland deze vete metD uitsland en niet met Belgie?
het komende weekend ligt Nederland eruit,(hoop het niet, realistische denken doet mij vrezen van wel)?volgens mij worden een paar oranje leeuwen verslagen door een zwerm gele kanaries. Op zich is dat al een natuur fenomeen en dat KAN alleen maar in Africa gebeuren Cool
Laidback    posted on 30-06-2010 17:43
dikke fittie back there , Cool

dat nederland mag winnen dit jaar! verder boeit voetbal me niet erg veel.
Ilja    posted on 30-06-2010 18:18
Poster: Mixt-Ape
+1

hahahahah, gefrustreerde type's uit het land dat je niet eens een land kunt noemen. Cool
FML    posted on 30-06-2010 18:54
@ Arcee

Tuurlijk hebben wij die met duitsland , we willen wel een beetje tegenstand..!
Tekhead    posted on 30-06-2010 21:26

als mensen dat anders vinden zoeken ze nog maar is de definitie op van arrogantie !

En mixtape van persie was natuurlijk maar een voorbeeld van 'het arrogante Oranje ' dus noem er nog is 2 dan!

Van Der Vaart en Sneijder !!
Geef mij maar een Van Bommel, of beter nog Dirk Kuyt, zo 3 in je ploeg, en je wordt met 2 vingers in de neus Wereldkampioen !!
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
TimmyV    posted on 30-06-2010 22:56
Die gele kanaries krijgen alleen maar zaad te eten van de oranje leeuwen. En daarmee basta
Let's go f*cking mental
Prozei    posted on 30-06-2010 23:02
zullen we de oranje wint brazilie wint discussie stoppen.
het draait toch nergens op uit.
gewoon tot vrijdag wachten en daarna de wedstrijd bespreken lijkt me beter
Tekhead    posted on 30-06-2010 23:07
Btw, waarom word ik in de Bel.- Holl. discussie hier, mee geschoffeerd ?
MaximDJ    posted on 01-07-2010 00:16
Poster: Tekhead
Btw, waarom word ik in de Bel.- Holl. discussie hier, mee geschoffeerd ?

GEEEEN IDEEE, vraag het Mixt-Ape. Die zei dat ik iets van een aanval op jou deed...? Nou als jij die aanval kan vinden :p Want ik kan hem niet vinden
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Tekhead    posted on 01-07-2010 00:20
Mss omdat ik wel eens de Bel. Holland discussie meevoer of op gang trek zeker. Kan me niet inbeelden dan Mixt-Ape slechte bedoelingen had Cool
FML    posted on 01-07-2010 10:02
Poster: Tekhead

Van Der Vaart en Sneijder !!
Geef mij maar een Van Bommel, of beter nog Dirk Kuyt, zo 3 in je ploeg, en je wordt met 2 vingers in de neus Wereldkampioen !!

Dirk kuyt is gewoon geweldig , Sneijder heeft geen arrogantie in zijn voetbal , om er even op terug te komen gisteren iinterview gezien van van persie , arrogantie droop er van af. zo eerlijk ben ik dan wel.
ArCee    posted on 01-07-2010 11:01
Zeker Luni, als je met een wissel gaat roepen, Wissel Sneijder, dan ben je lekker fout bezig in mijn beleving, en het vervolgens glashard ontkennen.
Voorlopig heeft Sneijder al meer laten zien als Van Persie, en hij heeft een lekkerdere vriendin Cool
Twizz    posted on 01-07-2010 15:14
Zou er kans zijn dat nederland verliest met 5-1? Zou wel mooi zijnCool350 euro in de pocket:P
Tekhead    posted on 01-07-2010 16:21
Poster: ArCee
Zeker Luni, als je met een wissel gaat roepen, Wissel Sneijder, dan ben je lekker fout bezig in mijn beleving, en het vervolgens glashard ontkennen.
Voorlopig heeft Sneijder al meer laten zien als Van Persie, en hij heeft een lekkerdere vriendin Cool

eigenlijk zou Van Marwijck kl**en aan z'n lijf moeten hebben en Van Persie naar huis sturen, die loopt weer heel de boel te verzieken, en te betweteren, daar word je toch schijtziek van. Zoveel kwaliteit en inzicht, worden gewoon bijzaak door dat rotkarakter van hem, jammer toch, maar hij voelt zich een beetje untouchable omdat hij weet dat er weinig concurrentie voor zijn positie is, en vooral omdat hij het maatje is van de enige Nederlander die momenteel recht van spreken heeft, Aarjen Robben. Hoe is het toch mogelijk dat er altijd enkele egotrippers bij Oranje nog altijd niet snappen dat je alleen samen wereldkampioen wordt, en dat heel je leven blijft. Eigen succes halen op een wk is leuk, maar dat is iedereen zeer snel vergeten.
Mitchell2    posted on 01-07-2010 17:50
We gaan het morgen allemaal meemaken. Ik heb er zin in. ik denk dat het een wedstrijd wordt met veel kaarten en veel tempo.
DJ_OB    posted on 01-07-2010 18:46
Ik ben zo dom geweest om 2 maanden geleden aan te geven dat ik vr kon werken

moet nu om 5 uur werken en ga dus het grootste deel missen Cool
FML    posted on 01-07-2010 19:46
Ik moet om 4 uur naar de kapper Cool

Heeft iemand gezien hoe het 'jonkske van portugal ' werd uitgefloten , en nog is naar de camera man spuugde ! echt zielig
User edit by FML on 01-07-2010 @ 19:46:52 (100%)
dacuba    posted on 02-07-2010 01:30
Hij spuugde duidelijk op de grond? Geen dingen zeggen die niet waar zijn.
FML    posted on 02-07-2010 09:42
Ik zeg geen dingen die niet waar zijn, mischien moet je is beter lezen.
ArCee    posted on 02-07-2010 10:52
Als we het over capsonus hebben, dan hebben we het automatische over Ronaldo. Die heeft het uitgevonden, maar geen deuk in een pakkie boter geschopt op dit WK, losert ?
beter dit kenneh doen met hem met zijn dikke salaris ?Cool
Yorick    posted on 02-07-2010 11:03
Poster: Twizz
Zou er kans zijn dat nederland verliest met 5-1? Zou wel mooi zijnCool350 euro in de pocket:P

Hmm je weet het nooitWinking my eye is al een gek WK...
Maar kunnen we de winst niet delen?(A)
Ilja    posted on 02-07-2010 11:44
Vandaag voor de 3de keer op mijn werk. Wedstrijd op een grote pioneer scherm kijken, goooooo holland.
dacuba    posted on 02-07-2010 12:14
Ik zeg geen dingen die niet waar zijn, mischien moet je is beter lezen.

Jij zegt dat ie op de cameraman spuwde, ik zei dat ie op de grond spuwde? Wat valt daar beter aan te lezen?
Tekhead    posted on 02-07-2010 13:10
Volgens fifa waarnemers spuugde hij richting cameraman , en hij zal zich moeten gaan verantwoorden las ik vandaag in de krant

151 Users online: 13 Guests (138 Unknown)
Pages generated today : 11.585
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.399.959