WK 2010 (2/13)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ArCee    posted on 24-06-2010 21:11
Ik was deze topic helemaal nog niet tegen gekomen, deejays zijn geen voetbal fans of?

Nederland - kameroen, 1 - 0 Cool

What do you think about WK 2010 ??

Vote :   

main    posted on 28-06-2010 18:19
2-1!!! BAM, nu nog brazilie.. ben benieuwd..
Mixt-Ape    posted on 28-06-2010 18:22
Beetje onrespectloos tegenover Chili, ze verdienen het zeker dat er rekening met hen wordt gehouden... ookal is Brazili? wel favoriet natuurlijk.
main    posted on 28-06-2010 18:27
klopt, maar ik gok toch op brazilie, chili kan t, maar wat ik van ze gezien heb denk ik toch dat brazilie eerder wint
Mixt-Ape    posted on 28-06-2010 18:31
Ja, ik zou m'n geld ook op Brazili? zetten...maar zoals gezegd, onderschat Chili niet.
Mitchell2    posted on 28-06-2010 18:38
Aardige wedstrijd...maar hier houdt het op denk ik. Brazilie of Chili wordt hele andere koek.
Tekhead    posted on 28-06-2010 18:40
Poster: main
klopt, maar ik gok toch op brazilie, chili kan t, maar wat ik van ze gezien heb denk ik toch dat brazilie eerder wint

Als Chili, hetzelfde voetbalt als in hun 2 eerste matchen, dus zichzelf in toom houdt, zouden zij wel eens over Brazilie kunnen gaan, vergeet niet dat Chili eerste geeindigd was in de Zuid-Amerikaanse kwalificatiewedstrijden, met o.a. 2x winst tegen Argentinie.

Gelukkig voor Nederland speelde stekelenburg een wereldpartij vergeet dat niet.

En vergeet ook onze Oosterburen niet ! Zeer sterk team !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 28-06-2010 @ 18:41:26 (33%)
Mixt-Ape    posted on 28-06-2010 18:44
Poster: Mitchell2
Aardige wedstrijd...maar hier houdt het op denk ik. Brazilie of Chili wordt hele andere koek.

Ik denk ook dat holland niet verder zal geraken...
Mitchell2    posted on 28-06-2010 18:45
Poster: Tekhead

Als Chili, hetzelfde voetbalt als in hun 2 eerste matchen, dus zichzelf in toom houdt, zouden zij wel eens over Brazilie kunnen gaan, vergeet niet dat Chili eerste geeindigd was in de Zuid-Amerikaanse kwalificatiewedstrijden, met o.a. 2x winst tegen Argentinie.

Gelukkig voor Nederland speelde stekelenburg een wereldpartij vergeet dat niet.

En vergeet ook onze Oosterburen niet ! Zeer sterk team !
  Sorry Tekhead chili eindigde als tweede.
Tekhead    posted on 28-06-2010 18:52
oeps foutje, thanx mitchell Cool
main    posted on 28-06-2010 19:06
onze oosterburen moeten we inderdaad niet onderschatten, wel iets voor hun om nog het wk te winnen
Twizz    posted on 28-06-2010 19:12
wat n mongool op t nieuws: ja fijn dat oranje heeft gewonnen, toch weer 3 punten binnen.... zuchtCoolTypisch helliemond

check
Tekhead    posted on 28-06-2010 19:28
Poster: main
onze oosterburen moeten we inderdaad niet onderschatten, wel iets voor hun om nog het wk te winnen

als ze de beste zijn, tja dan is't verdiend zeker
Rusafli    posted on 28-06-2010 19:50
Probleem met veel nederlanders is alleen dat we het 'buiten ons zelf', iedereen gunnen , behalve duitsland.?Cool
thomassmith    posted on 28-06-2010 20:11
Nederland wordt gewoon wereld kampioen punt:P
Limb-Girdle    posted on 28-06-2010 20:23
Top, weer een stap dichter bij het wereldkampioenschap!
Where the music meets the deejay!
Mixt-Ape    posted on 28-06-2010 20:25
Hahahaha, altijd grappig dat hollanders zichzelf zo hoog inschatten...
Laidback    posted on 28-06-2010 20:33
wat een flater van engeland en wat een mongolen bij de MAFIFA,.. jezus! zelfs een blinde kon zien dat het een doelpunt was,..... Errug jammer..

ik heb de wedstrijd gister in een pub gekeken hier, mensen waren verslagen en sommige zelfs woest, na het 2e doelpunt van duitsland hing er een grafsfeer en liep de tap (die al niet snel loopt) nog langzamer..

4-1, is?zwaarste tegenslag voor engeland in de geschiedenis van het wk...? ik had graag een finale gezien tussen Nederland en engeland.. ben bang dat het nu Duitsland zal worden..?
dus people's, kom maar met de spandoeken :Schade Deutchland alles ist vorbei!:

Ps. de Headlines in alle engelse kranten gezien? ,.. de 1 is nog harder als de ander.. vond die van 'The Sun' toch wel de beste..

denk dat Fabiooootjuhh het land niet meer in komt nu...

Hup Holland Hup!Cool
Tekhead    posted on 28-06-2010 21:20
heeft al bijgetekend !!! capellotjeeeuuuuhhh

Nederland Wereldkampioen Confused?? god heren sta ons bij, worden ze nog wat hautainer, en nog meer caravannetjes die onze wegen terroriseren, krijg al spontaan diare? als ik er nog maar aan denk ! CoolCool
User edit by Tekhead on 28-06-2010 @ 21:21:37 (1%)
Prozei    posted on 28-06-2010 21:47
Poster: Laidback
jezus! zelfs een blinde kon zien dat het een doelpunt was,..... Errug jammer..

Hup Holland Hup!Cool

hij was echt mis kijk maar.
Twizz    posted on 28-06-2010 22:30
Poster: thomassmith
Nederland wordt gewoon wereld kampioen punt:P

Jup, brazilie word het veld afgeveegd! Mark my words:D
MaximDJ    posted on 28-06-2010 22:33
Poster: Tekhead

Nederland Wereldkampioen Confused?? god heren sta ons bij, worden ze nog wat hautainer, en nog meer caravannetjes die onze wegen terroriseren, krijg al spontaan diare? als ik er nog maar aan denk ! CoolCool

Tsss....Cool Ik heb belgi? niet gezien op het WK nu ik er zo over nadenk. Ben een beetje een leek daar, dus...hebben ze uberhaupt meegespeelt?

Het zou mooi zijn als wij wereldkampioen worden :P
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Mixt-Ape    posted on 28-06-2010 22:42
Da's nog zoiets... als 'wij' wereldkampioen werden. Waarom denken mensen altijd dat het hun verdienste is terwijl ze er in de verste verte niks mee te maken hebben! Dat doet ook jouw aanval op Tek teniet...wij zijn namelijk helemaal geen deel van het Belgisch voetbalteam.

En btw: no way dat holland Brazili? eruit knikkert.
Ilja    posted on 28-06-2010 22:45
NL lekker gespeeld, ik hoop maar al te graag op een eventuele finale van NL - DE, ?want een wedstrijd beloofd het te worden.
ElVrieso    posted on 28-06-2010 22:45
Poster: Mixt-Ape

En btw: no way dat holland Brazili? eruit knikkert.

Ik denk zo van wel, maar dan net aan weetjewel. Happy, laughing

Het zou zo leuk zijn jongens! ^^
Bruno de Vries - @djelvrieso
JollyJunkie    posted on 28-06-2010 22:52
Poster: Mixt-Ape
Da's nog zoiets... als 'wij' wereldkampioen werden. Waarom denken mensen altijd dat het hun verdienste is terwijl ze er in de verste verte niks mee te maken hebben!

Nationalisme heet dat.
Nederlanders voelen zich gebonden aan hun eigen land, en aangezien het Nederlands elftal Nederland vertegenwoordigd, zijn ze dus blij als Nederland wint (neemt niet weg dat ik het ook een beetje onzin vind dat de inwoners van het WK-winnende land zo blij zijn).

Dat hebben Belgen toch ook gewoon?

151 Users online: 18 Guests (133 Unknown)
Pages generated today : 11.200
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.399.574