WK 2010 (13/13)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ArCee    posted on 24-06-2010 21:11
Ik was deze topic helemaal nog niet tegen gekomen, deejays zijn geen voetbal fans of?

Nederland - kameroen, 1 - 0 Cool

What do you think about WK 2010 ??

Vote :   

Mixt-Ape    posted on 06-07-2010 23:20
Poster: Jorrit

En al weer haal je de volgende alles zeggende smiley binnen: ?Cool

Wat een wedstrijd weer! Heerlijk dit!

Ohneeeeeeeeeeee, geen alleszeggende smiley van die o zo belangrijke jorrit! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Jorrit    posted on 06-07-2010 23:22
Cool, je zou je best een beetje mogen schamen, dat je al 2 keer fanatiek anti-nederland bent, 2 keer keihard je ongelijk bewezen krijgt en toch 2 keer het niet uit kan brengen alle Nederlanders hier te feliciteren!
Mixt-Ape    posted on 06-07-2010 23:25
Ongelijk? Heb ik dan ooit gezegd dat Uruguay ging winnen? Natuurlijk had holland meer kans maar ik hoopte er gewoon op. Da's geen ongelijk voor mij dus, hooguit jammer. En waarom moet ik jullie feliciteren? Is het misschien door jou dat ze in de finale staan?
Boyd    posted on 06-07-2010 23:25
Poster: Mixt-Ape

Ik ben vanaf het begin voor Spanje geweest, maar als Duitsland doorgaat dan supporter ik voor Duitsland, 100% zeker. Je had toch niks anders gedacht?

Mixt-ape, mag ik je feliciteren met de overwinning van NederlandCool
Mixt-Ape    posted on 06-07-2010 23:26
Ja, bedankt he! Ik ben er echt superblij mee, zo blij dat ik nu Heineken ga zuipen!Cool
bambamstudio    posted on 06-07-2010 23:28
Poster: Mixt-Ape
Ja, bedankt he! Ik ben er echt superblij mee, zo blij dat ik nu Heineken ga zuipen!Cool

Heineken zuipen? de tering, dan moet je wel heel blij zijn als je dat je dat aanzet tot het drinken van Amsterdams grachtenwater...
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Mixt-Ape    posted on 06-07-2010 23:28
Ja, ik ben echt door het dolle heen nu. jeeeeeeeeeeeeej
polly    posted on 06-07-2010 23:31
Waarom is het altijd belgie tegen nederland hier? (met uitzonderingen daargelaten)
Kan er niet een beetje fatsoen opgebracht worden om een beetje respect op te brengen voor elkaar?
Ik hoor van tek steeds de negatieve dingen uit een wedstrijd. Over die actie op de zeeuw (die gewoon pijnlijk was om naar te kijken) hoor ik je niet. Maar ik hoor je wel over van Bommel. Beetje krom toch?
TimmyV    posted on 06-07-2010 23:34
Helemaal doorweekt van het bier.
Petje af voor Uruguay.
Wat een feest:D
Laatste minuten waren dodelijk spannend.

Op naar de finaleCool

btw: doelpunt van van Bronckhorst vond ik werkelijk waar prachtig. Ook die van Forlan was een mooie treffer.
Let's go f*cking mental
Tekhead    posted on 06-07-2010 23:34
Cool, je zou je best een beetje mogen schamen, dat je al 2 keer fanatiek anti-nederland bent, 2 keer keihard je ongelijk bewezen krijgt en toch 2 keer het niet uit kan brengen alle Nederlanders hier te feliciteren!

Ben jij hier niet om de rust te bewaren ??Ah neen, wat ruzie beginnen uitlokken, of zien we dat weer verkeerd ?

Ach ja, je zal weer verbaasd zijn als je sommige post leest, het is gelijk ik al menig keren gezegd heb, de pot verwijt de ketel, heb je hier ook weer keihard bewezen !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Mixt-Ape    posted on 06-07-2010 23:37
En nu ben ik ineens een ketel of wat Roger? :p
bambamstudio    posted on 06-07-2010 23:37
Tekhead hou godverdomme een keer je kut kop, ga ergens anders rondhangen, dan zal de rust hier snel zijn wedergekeerd.
Jorrit    posted on 06-07-2010 23:37
Het is inderdaad jammer hoe de sfeer hier beinvloed wordt door members die NL liever niet op het WK zien. Vraag me niet waarom ze het ons niet gunnen, maar ze hebben recht op die mening...

Laten wij daar ondertussen maar even omheen lezen, en genieten van dit historische moment!
bambamstudio    posted on 06-07-2010 23:42
Het is inderdaad jammer hoe de sfeer hier beinvloed wordt door members die NL liever niet op het WK zien. Vraag me niet waarom ze het ons niet gunnen, maar ze hebben recht op die mening...

Laten wij daar ondertussen maar even omheen lezen, en genieten van dit historische moment!

het gaat me niet op de mening, maar op de manier waarom. Bij boeit dat voetbal echt voor geen ene meter, heb er zelfs nog geen minuut van gezien, maar ik ben de reacties hier kots beu.
FML    posted on 06-07-2010 23:44
Ja precies elk moment word gegrepen om hun mening maar even te uiten... je gaat toch ook niet in een stam vol cafe met oranje op de bar staan en roepen Hup uraguay Cool

EDIT:

Jammer van het sluiten van het Wk 2010 topic. Dat we niet eens meer fatsoenlijke een discussie met elkaar kunnen voeren zegt genoeg.
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 06-07-2010 @ 23:52:40 (87%)
Mixt-Ape    posted on 06-07-2010 23:46
Waarom niet?
Jorrit    posted on 06-07-2010 23:48
Dit topic loopt uit de hand, en ben vanaf mn telefoon ook niet in staat alles bij te houden. Dan maar op slot, jammer.

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

262 Users online: 213 Guests (49 Unknown)
Pages generated today : 166.277
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.513.055