Poster: LimbGirdle
Nog even hier op terug te komen, in 1974 en in 1978 is Nederland ??k wereldkampioen geworden met voetbal.
Zie hier.
Poster: polly
Sorry maar je hebt niet goed gelezen.
ik citeer van wiki: In de tweede helft nam Nederland het initiatief. Het vloeiende combinatiespel en de overmacht waarmee Oranje eerder in het toernooi indruk had gemaakt, ontbraken echter. En geen van de circa vijf kansen werd verzilverd. Spelverdeler Cruijff speelde zijn slechtste wedstrijd. Ook West-Duitsland kreeg nog kansen. Een doelpunt van M?ller werd ten onrechte afgekeurd wegens buitenspel. H?lzenbein viel in de slotfase in het strafschopgebied weer over een been van Jansen, en dit keer was een strafschop wel op zijn plaats geweest, maar werd niet gegeven. De wedstrijd eindigde dus 1-2, West-Duitsland was wereldkampioen.?
Nederland speelde wel de finale maar verloor die dus met 2-1.
Poster: XMatiC?
URU 0 - 1 NED !
ik werd echt gek toen ik het zag !
Dezeeuw kreeg wel een zware trap tegen z'n kaak !
?
en die kreupelschop van Van Bommel dan, dat was bewust, met de studs boven op de knie ! En maar te zwijgen over die?acteerprestaties van?Robben en Sneijder?om de tegenstander geel aan te naaien. Waarom gaan ze niet gewoon voetballen ?
Poster: Tekhead
?
en die kreupelschop van Van Bommel dan, dat was bewust, met de studs boven op de knie ! En maar te zwijgen over die?acteerprestaties van?Robben en Sneijder?om de tegenstander geel aan te naaien. Waarom gaan ze niet gewoon voetballen ?
Poster: Helixon
zucht rust
kijk jij op de duitse televisie ofzo?
Poster: Mixt-Apedat mijn excuus ben op de telefoon, @ cafe . Nog maals sorry
Ik zeik toch niet, zei ik niet dat het een mooie goal was?