ik ben nog geen echt veel met productie bezig. Heb wel een APC gekocht om weer iets verder te komen in Ableton. Maar mijn vraag is wat kan je nog meer met de APCs dan alleen ableton besturen?
Graag zou ik daar wat meningen van willen. Kan je de Knoppen toewijzen aan andere softprogramma `s?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
What do you think about APC 20 en APC 40 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ja duh, tis gewoon een midi controller. Zoek anders gewoon op youtube en dan kom je der wel.
Om je op de goede weg te helpen: ''apc'' + ''20'' of ''40'' + ''(naam van de software)'' => als je alles wat tussen aanhalingstekens zet ben je klaar. Vergeet niet dat de '+' een spatie aanduidt. Geen dank.
Je kan heel gemakkelijk elke toets, knop en fader een andere functie geven. Bij traktor is het bijvoorbeeld onder MIDI settings en dan heb je een learn optie, kies een functie, druk op learn en draai, druk of sleep de fader die je die functie wil geven.
Die line fader kan je bijv. gebruiken voor dry/wet, en met de druk knoppen bovenaan kan je selecteren welk effect. Maar aangezien je al een x1 heb, zijn de effecten daar al duidelijk genoeg op.
Nee midi keyboard heb ik al. Ik heb hier een Evolution MK249C en die werkt nog?perfect?en is tevens ook aangesloten.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.