[spoed] DJ gezocht voor aanstaande zaterdag (4/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lucalicious    posted on 23-06-2010 19:35
Heren (en dames),

voor zaterdag had ik met onze drive in een dubbele boeking.
dus ik heb 1 van de 2 feesten afgezegt vorige week.
alleen nu mail die mevrouw mij dat ze er niet uit komt en dat ze geen dj kan vinden.
ze vroeg mij of ik er een voor haar kon zoeken.

dus bij deze: is er iemand die aankomende zaterdag een drive in feestje wil doen voor groep 7/8?

- budget, honderd euro 60 euro
- locatie, zeist (ik weet niet welke laan, maar dat kan ik natuurlijk nog vragen)
- tijd, van 18 uuur tot 23 uur
- twintig kids uit groep acht die gewoon lekkere top veertig willen horen

kan jij dit doen, zeg dat dan even hier, vragen zijn altijd welkom natuurlijk.
pm als je zeker weet dat je kan ed even je mail adres, dan kan ik die aan die mevrouw geven.
de eerste die pm't krijgt de job, aangezien het natuurlijk erg kort dag is.

greatz
User edit by Lucalicious on 24-06-2010 @ 23:51:57 (12%)

What do you think about [spoed] DJ gezocht voor aanstaande zaterdag ??

Vote :   

dJORD    posted on 25-06-2010 15:37
waar staat dat, hij was dubbel geboekt, wie zegd dat hij ja had gezegd??
Yorick    posted on 25-06-2010 15:40
Het verbaas me,, 4 pagina's met nutteloze antwoorden...
Het is niet de hoofdprijs maar het is wel een bonk ervaring wat je er bij krijg!
Ik ben ook begonnen door kleine bedragen te vragen, zou wat zijn als je gelijk 150 euro vraag voor iets waar je 0,02% ervaring mee heb.

@Lucalicious
Ik zal even aan 2 jongens vragen die een ''kleine'' drive in hebben. Als ze kunnen zorg ik er voor dat ze contact met jou opnemen. Is wel kort dag maar niet geschoten is altijd mis zeggen we dan maarWinking my eye.
OneSixty    posted on 25-06-2010 16:28
Poster: dJORD
waar staat dat, hij was dubbel geboekt, wie zegd dat hij ja had gezegd??

als je geboekt bent is het in mijn ogen al afgesproken...
feestbeest    posted on 25-06-2010 18:36
Ik kan zelf niet helaas, en over de prijs.
Dit is veel. Ik ben zelf beginnent drive-in en heb smane met een vriend als we samenvoegen een grote.
Maar gemiddeld is 50 tot 75 euro voor dit soort feestjes!

Succes luuk, ik zal nog even voor je rond vragen!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
MaximDJ    posted on 25-06-2010 18:42
Poster: Lucalicious

60 euro is voor een beginnende dj vaak al heel lekker hoor.

Wat een onzin. Voor de rest van je post heb je gelijk.
Party Sensations. Excellence in entertainment.
FML    posted on 25-06-2010 19:48
Misschien even je argumentatie onderbouwen , zeggen dat iets onzin is is makkelijk.
Elke keer als er iemand jullie aan bied om ervaring op te doen word er gezeikt over het budget.

Nou gok ik in het wilde weg dat hier 90% niet elk weekend word geboekt.

Iemand die enigzins van muziek houd , bezorg die kinderen dan een leuke avond!

# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 25-06-2010 @ 19:50:57 (31%)
Ilja    posted on 25-06-2010 20:15
Dan moest ie maar aan de originele 100 euro houden en niet opeens bijna de helft wegsnijden. ( tel daarbij op dat je je eigen gear moet meenemen, en het is gewoon te weinig ).???
dJORD    posted on 25-06-2010 20:20
kom mij halen en brengen uit enschede en ik doe het voor 25 euro!!

gear;

en verlichte booth!; http://www.youtube.com/watch?v=5muXilHgYqU
User edit by dJORD on 25-06-2010 @ 20:22:34 (100%)
Lucalicious    posted on 25-06-2010 23:15
Poster: Ilja
Dan moest ie maar aan de originele 100 euro houden en niet opeens bijna de helft wegsnijden. ( tel daarbij op dat je je eigen gear moet meenemen, en het is gewoon te weinig ).???

alsof dat mijn schuld is man! en bovendien, 60 is voor zo'n feestje echt niet raar hoor. en eigen gear moet je met een drive-in altijd meenemen, ze hebben echt niet in elke achtertuin ff een dj-setje staan...

over de dubbele boeking:

ik kreeg eerst een boeking binnen van een ander feest, en vervolgens deze, dus.

dit topic mag overigens op slot, en alle andere, bedankt voor de moeite, maar je hoef niet meer te zoeken.
als er vrijdag namelijk nog niks was, zou ze het gewoon zelf een beetje proberen.
Tomazos    posted on 26-06-2010 04:34
Poster: DJADMIN
'

Ik draai nu een jaar of 6 volle bak, gages tussen de 0 en 500 euro....en morgen en overmorgen sta ik op 2 feesten voor in totaal 140 euro...daar voel ik me echt niet goed voor.

Al dat commerciele gedoe met de dj's tegenwoordig. DJ'en doe je niet om geld te verdienen, of omdat je er misschien popi jopi mee kan worden. Dat doe je uit liefde voor de muziek, liefde voor het vak. En dus vind ik, zeker onder de beginnelingen hier, dat 60 euro leuk verdiend is. Kijk hoe lang je er voor moet werken in de supermarkt. En daarnaast, ik vind altijd als ik bijvoorbeeld op examenfeesten mijn kosten er uit heb, vind ik 't prima. Tel ook mee dat je zelf een leuke avond hebt, mensen een onvergetelijke avond bezorgt en gratis mag drinken (en vaak eten).

Nee, dan moet je echt de hoofdprijs vragen. 200 euro voor een paar uur op een kinderfeestje draaien. Bah bah bah Cool

inderdaadCool
thuis verdien je het niet *heb nog weleens op een ma/di/woe een schoolfeest voor 50 eu,nooit te groot voelen, thuis verdien je het niet*
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Dolivieira    posted on 26-06-2010 09:05
Poster: Tomazos

inderdaadCool
thuis verdien je het niet *heb nog weleens op een ma/di/woe een schoolfeest voor 50 eu,nooit te groot voelen, thuis verdien je het niet*

Ben het compleet eens met Tomazos en DJ Admin. Ik pas mijn prijs aan de feest en het bugdet wat mensen hebben? En Nooit ergens te groot voor voelen.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Bouncy    posted on 26-06-2010 09:09
En ik ben het er ook mee eens Happy, laughing

Of je verdient 50 euro, of je verdient niks :P
MaximDJ    posted on 26-06-2010 09:21
60 euro voor een kinderfeestje is idd niet verkeerd. Maar ik bedoel eigenlijk feesten over het algemeen, als je dan zelf 4 uur staat met een DJ Booth t.w.v. 1800 euro ofzo, dan vind ik 60 euro niet veel.
Party Sensations. Excellence in entertainment.
DJADMIN    posted on 26-06-2010 11:40
Poster: Tomazos

inderdaadCool

Inderdaaddd Tomas...gister stond ik nog op een examenfeest, voor 50 euro, moest alleen mn cd spelers + mixer meenemen...maar een stage daar !!! Niet normaal, heb zoon vette avond gehad....
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
feestbeest    posted on 26-06-2010 12:30
Ik ga altijd eerst vragen wat hun buget is, er is natuurlijk een bodem prijs hea, je gaat niet ergens staan voor n 10tje of 2. Maar ik pas me altijd aan, kijk wat het is (School, of home party) en dan kom je altijd nogwel op een goede prijs uitHappy, laughing
Lucalicious    posted on 26-06-2010 12:54
idd admin en tomas, zo is het!
belachelijk vind ik dat sommige dj's voor zo'n feestje 60 euro te weinig vinden.
wat feestbeest zegt klopt echter wel, er is een bodem grens, bij mij denk ik 30 euro, maar dan is 60 nog steeds 2 keer zo veel.
feestbeest    posted on 26-06-2010 14:34
Mijn bodem prijs is 35 euro, dit vraag ik dan meestal ook voor bekenden zeg maar.Dus ja ik sta soms ook weleens in een achtertuin met honderden euro's aan spullen voor 35 euro. Als jij jezelf tegoed vind voor 60 euro,niemand hier op djr die denk ik zich echt tegoed mag voelen voor 60euro.(Meschien wel, dus val me niet gelijk aan want ik denk dat er wel een paar uitzonderingen zijn)
Rusafli    posted on 26-06-2010 14:48
Het feest , las ik, duurde totaal 4 uurtjes. Dat is met 60 euro toch 15 euro p/uur.?
Tel je daar een uur van te voren en een uurtje achteraf bij op (6 uur totaal), dan is het nog 10 euro per uur.
Niet slecht dacht ik zo als startende dj. En mooi voor je referenties.
Als je kijkt naar het minimum bruto jeugd loon van een 15 jarige dan ligt dat onder de 3 euro.?

Dat je dan je apparatuur mee moet nemen moet geen probleem zijn lijkt me. (kijkend naar het bovenstaande kleinschalige feest)?

Jammer dat je niets hebt kunnen vinden.
Dolivieira    posted on 26-06-2010 16:21
Mijn bodem prijs is 50 euro. Maar ik vind het niet leuk om voor groep 7 of 8 te draaien. Dus daarom reageerde ik niet. Maar ik vind het leuk om als mensen een topavond hebben gehad. Het gebeurd ook wel eens dat ik voor niks draai. Maar dat is meer voor goede doelen en voor vrienden en familie. Dan moet ze wel het appatuur betalen wat ik huur en niet bezit.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Tekhead    posted on 27-06-2010 03:41
Als je beginnende dj bent, of als je nog student bent, is 50 a 60 euro een leuke xtra, maar als je al lang in de business zit, en je door de week een full-time baan hebt dan pas je hiervoor, want als je voldoende dj werk hebt, en je moet deze bij-inkomsten ook aangeven, dan worden ze heel achterdochtig op de belastingen, want ze geloven dat niet omdat er een min.winst moet gemaakt worden en dan moet je dus werken aan een aanvaardbaar uurloon of vaste prijs, en in bijberoep? dj zijn, of full-time dj, je uurloon dat je moet aanrekenen is een aanzienlijk stuk hoger dan 30,00 eu/uur, laat staan 15,00 eu/uur;
Dus maw, als je nog student bent zijn dergelijke prijzen voor belastingen aanvaardbaar, eens in het arbeidscircuit, zal je serieus moeten opkrikken.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Rusafli    posted on 27-06-2010 08:33
Tekhead, ik begrijp jou verhaal wel voor wat betreft het uurloon. Maar ik bekijk het vanuit?Lucalicious. Die is 15 jr en zocht een vergelijkbaar alternatief voor het feest. Dan is 60 euro echt prima op die leeftijd.

Reken maar uit hoeveel uren je bezig bent met kranten bezorgen op die leeftijd voordat je 60 euro bij elkaar hebt.
main    posted on 27-06-2010 10:08
Poster: Lucalicious
idd admin en tomas, zo is het!
belachelijk vind ik dat sommige dj's voor zo'n feestje 60 euro te weinig vinden.
wat feestbeest zegt klopt echter wel, er is een bodem grens, bij mij denk ik 30 euro, maar dan is 60 nog steeds 2 keer zo veel.

draai jij voor 30?
ik dan max 2 uurtjes haha
Lucalicious    posted on 27-06-2010 18:31
haha nou, gewoon een groep 7/8 feestje met 20 kids doe ik wel voor 30 pp hoor. maar dan betalen ze bij ons dus nog steeds 60 a 70 euro.
het is idd wel zo dat ik op zoek was naar iemand van mijn leeftijd zegmaar, als je ouder bent en je moet er zegmaar van leven of wat dan ook snap ik dat het te weinig is.
Ilja    posted on 27-06-2010 18:46
EN hoe is het geworden ? Gewoon een iPod genomen en klaar ??Cool
Lucalicious    posted on 27-06-2010 19:35
haha, ja ze heeft gewoon met een usb-stick muziek opgehaald. ben beniuwd hoe het gegaan is...

246 Users online: 136 Guests (110 Unknown)
Pages generated today : 23.112
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.716.503