Poster: Ilja
Klopt. maar ben ( volgens jullie dan ) een beginnende, maar heb tot nu toe 2x gedraait, 1x 200 euro 1x 150 euro, dan is het dus echt niet mogelijk dat ik even voor 60 met eigen apparatuur kom spinnen. 
'
Ik draai nu een jaar of 6 volle bak, gages tussen de 0 en 500 euro....en morgen en overmorgen sta ik op 2 feesten voor in totaal 140 euro...daar voel ik me echt niet goed voor.
Al dat commerciele gedoe met de dj's tegenwoordig. DJ'en doe je niet om geld te verdienen, of omdat je er misschien popi jopi mee kan worden. Dat doe je uit liefde voor de muziek, liefde voor het vak. En dus vind ik, zeker onder de beginnelingen hier, dat 60 euro leuk verdiend is. Kijk hoe lang je er voor moet werken in de supermarkt. En daarnaast, ik vind altijd als ik bijvoorbeeld op examenfeesten mijn kosten er uit heb, vind ik 't prima. Tel ook mee dat je zelf een leuke avond hebt, mensen een onvergetelijke avond bezorgt en gratis mag drinken (en vaak eten).
Nee, dan moet je echt de hoofdprijs vragen. 200 euro voor een paar uur op een kinderfeestje draaien. Bah bah bah