Poster: Decepticon
Haha, ik zal eens even rondzoeken OneSixty! Check deze alvast maar eens: http://www.youtube.com/watch?v=PGvQz4elybw&feature=related
Poster: Intricate
Luister maar eens naar Bluemars, Cryosleep en Dronezone radio, genoeg inspiratie op te doen.
Ambient:
Brian Eno
Harold Budd
Alva Noto
Arovane
Biosphere
Stars of the Lid
The Caretaker
Steve Roach
Met ambient invloeden:
Boards of Canada
Autechre
Mokira
Eluvium
Labels:
Warp records
Kompakt
Kan nog zo veel meer op noemen, zoveel beschikbaar, maar bovenstaande zijn wel algemeen bekend in ambient wereld.
PS: sidestep naar andere muziek, misschien is berlin school en krautrock?ook wel wat voor jou.
Klaus Schultz
Tangerine Dream
Pete Namlook
Popul Vuh
Ash Ra Temple
Poster: ArCee
Ik ken het wel, veel Trance artiesten hebben redelijk wat keren een ambient of chill out remix op hun release staan.
Ik vind het lekker om naar te luisteren, als echter party muziek voor in een set op een feest vind ik het minder geschikt, maar het is heerlijk op een zwoele zomeravond met vrienden in de tuin, om de vuurkorf zitten en een drankje erbij (of veel drank erbij)?(sorry Ilja, de cola is op dus jij een glas water als fanatiek niet drinker)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.