Ik zat naar de booth's te kijken en ik dacht hoe verdient iedereen dit alleen met draaien of met ander werk
Post het even hieronder.
I was looking at the booth's and i was thinking how is everybody making money only by drive in show's or some other jobs
Post it below.
What do you think about Hoe verdient iedereen? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik draai alleen maar , ik ben begonnen met wat lenen van mn ouders voor boxen en een mixer, toen heb ik 2 feestjes gedraaid en ik was jarig dus heb ik gelijk weer geld en toen cd spelers gekocht en daarmee gedraaid tot ik nieuwe tegen kwam en nu gewoon geld verdienen en afentoen eens wat kopen wat me leuk lijkt en alles langzamerhand upgraden enzo
Ik ben student Werktuigbouwkunde. Verder prof kitesurfer en dus dj. Dus ik moet elke maand aardig wat biertjes weg drinken om die 1000 e per maand weg te zuipen. Tot nu toe gelukt. :P
Leuk ?? Leuk !! ?In theorie ja, gevaarlijk, fysisch en psychisch zeer zwaar en belastend, en zeer veel verantwoordelijkheid, voor eigenlijk een aalmoes
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
uitdagingen zijn er voor mij niet meer bij, na meer dan 20 jaar ervaring, maar geen enkele binnen-baan is aan mij besteed, brrrrrrrrghhh
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.434 days. Post CommentThat would be 181.1 months or a whopping 14.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...