Poster: Sebasz
TROLL!! Dit moet wel een Hoax zijn op Apple in een slecht daglicht te stellen want met Apple producten kan nooit wat mis gaan. Hoe durf je zo'n topic te maken Tekhead. Iedereen weet dat Mac OS X het beste is en nooit problemen geeft!!!!! ! ! !!!!!!!!
Poster: SebaszMisschien moet je volgende keer iets betere kwaliteit pillen kopen.
TROLL!! Dit moet wel een Hoax zijn op Apple in een slecht daglicht te stellen want met Apple producten kan nooit wat mis gaan. Hoe durf je zo'n topic te maken Tekhead. Iedereen weet dat Mac OS X het beste is en nooit problemen geeft!!!!! ! ! !!!!!!!!
Poster: Sebaszik ben geen apple fan en je doet gewoon belachelijk..oh oh oh geen wonder dat het op andere dj fora een stuk gezelliger is. van humor hebben jullie nooit gehoord zeker, voelen alle apple fanboys zich aangevallen ofzo?
Poster: TH3llC
ik ben geen apple fan en je doet gewoon belachelijk..
waar zit de humor in jou post??
tekhead heeft een probleem en vraagt om hulp..
daar dient dit forum grotendeels toch voor
Poster: Tekhead
@bartezzz, het is geen intel mac, en Leopard is geinstalleerd, snow kan deze niet aan. Heb al enkele malen proberen op te starten met? Leopard install DVD, maar stopt altijd op zelfde punt. Als ik archiveer en installeer heb aangevinkt en geklikt krijg je een vooruitgangbalk met bereken tijd en verder geraakt de instal niet, stopt ineens en kan geen bewerking of input doen, ook externe muis en touchpad weigeren dan, en alleen aan/uitknop is nog bruikbaar, weet niet wat ik nog kan proberen.
Poster: bartezzz
als je een andere mac kan regelen en je koppelt die aan jou computer via firewire en start dan de zegmaar kapotte op als target disk en je start daarna de andere computer dan draait die op het sturingssysteem en via de hardeschijf van de kapotte computer.
Ik zou dat even proberen want als die het dan wel doet dan weet je dat het aan je computer ligt en als je dan het zelfde probleem zou krijgen dan zit er gewoon een fout in je systeem of hardeschijf.
Als je dat weet zou ik iets meer kunnen zeggen.
Poster: Tekhead
Ai, probleem 1: ik heb in m'n directe vriendenkring niemand met een mac, mss hier iemand die me daarmee kan helpen ?
als ik goed begrijp bedoel je, mijn ibook aansluiten via firewire als target disk met een goede mac, die goede mac dan opstarten via het OS op de harde schijf van de kapotte ibook, en als dan die goede mac perfect opstart en er gewoon mee kan werken zonder dat hij na enkele minuten vastloopt o.d. dan is er een defect aan de (defecte)ibook zelf, maar als hetzelfde probleem ook bij de andere (goede) mac optreed ligt het wss aan de harde schijf of systeemfout in de (kapotte) ibook ?
Iemand bereid me hiermee te helpen om mijn ibook aan een andere mac te koppelen ?
Thx alvast