Poster: dacuba
@Arcee, je geeft aan dat je z?lf niet echt thuis bent in het wereldje maar je gaat dan DJs wel veroordelen als ze mensen willen overtuigen van hun meerwaarde. Logisch dat je toch een mailtje krijgt.
Dat je dan of FB volgespamd wordt begrijp ik helemaal niet. Wees dan niet langer fan of vriend van de DJ.
Dacuba, natuurlijk ken ik wel enkele house deejays, JUIST omdat deze goed bezig zijn. Omdat ik ze vaak in line ups tegen kom, omdat ik vaak mailings krijg dat ze weer een nieuwe release of remix uit hebben etc.
Dat zijn in mijn ogen dus de mensen die?WEL?goed bezig zijn, bekend en gelieft bij het uitgaanspubliek en dus hebben zijn minder nodig om stemmen te vergaren? Zijn hebben zich al in de kijker gewerkt. Denk ik dan he?
Ik bedoel juist, de mensen waar ik nog nooit van gehoord heb, nooit voorbij heb zien fietsen, waar ik nooit platen van draai, die spammen zich rot, jengelen om je stem en dan vraag ik me af, waarom op jouw stemmen? Ik ken niks van je.
Dan gaat mijn stem dus naar een persoon die een jaar lang goed bezig is geweest.
Dat kan ook een nieuwe naam zijn, als zijn ding mij bevalt, zoals
Matt Skyer doet, die vrij nieuw is in de trance scene, maar wel keihard werkt en goed bezig is.
Dan krijg je je dus (fictief getal hoor) 50 berichten via facebook, stem op mij, waarvan ik meer als de helf niet ken, maar zij hebben wel zowat bedel-berichten.
Ik vind de berichten ook op zich niet erg, alleen wel de soms treurige, bedelachtige toon van de berichten.
Daar moet geen enkele dj zich toe verlagen denk ik?
Stuur gewoon een leuk, fris bericht van:??
Hee joh, de Mag komt eraan, overweeg je mij ook misschien? Kijk even op mijn facebook wat ik het afgelopen jaar gedaan heb. Ik hoop op je stem, bedankt alvast.Groet: ArCee (voorbeeldje). Niet dat hopeloze gedoe wat sommige doen, daar is deze topic me om te doen.
Hou je trots, wees overtuigt van je eigen kunnen en verlaag je niet tot een zielige vertoning!!!!!!!!!!!
Lucalicious?klopt ook wel deels, alleen als ik zie dat
Armin al jaren de dienst uitmaakt en
Armada al jaren tot beste label word uitgeroepen en
ASOT al jaren tot best podcast word bestempeld, dan denk ik dat het hoog tijd word dat die heerschappij eens word doorbroken.
Trance fanaat als ik ben, maar dan denk ik dat er toch momenteel zeker namen te bedenken zijn die net zo, misschien zelfs beter bezig zijn?
Het is toch geen verkiezing, wie heeft de grootste fanbase?
Ik denk dat een David Guetta, Chuckie, Eric-E zich zeker met hem kunnen meten, in hun eigen genre?
Zeker net zo populair zijn, in hun eigen genre?
Daarbij, het vernieuwende is er nu wel een beetje af bij Armin dacht ik zo?
Maar goed, ik weet zelf ook wel dat niet veel mensen?verder komen als
Tiesto, Paul van Dyk, Ferry Corsten (zwaar onderschatte deejay / producer),
Marco V en Armin. Dat die mannen vervolgens platen draaien in sets, die eigenlijk vele malen beter zijn als zij die het draaien, dat boeit ze niet, zover gaat de kennis en interesse niet schijnbaar niet,?wat jammer is voor de deejays die altijd maar onder hen staan.