On the search text box, click on the icon, and u will currently notice it is set to 'All'. Change that and select the medium i.e. artist, album, title.
En er is weer een updat van Rekordbox,wat er verbeterd is kan ik nu niet direct vinden.
vraagt wil ik da gewoon bij hebben,dat is heel het idee om met mp3's te draaien dat je alle songs bij hebt.Dit kon ik met serato,elke dj die met traktor werkt kan het ook.Dus dit is zever.
Dan komt de uitleg ja maar ge moet op uw cdj zoeken,ook dit is zever want dit werkt ook niet heel goed,als je naar search gaat en je geeft wat letters in is dat indd te doen,maar als ik bv op album wil zoeken kan ik geen letters selecteren.
Ik ben denk ik een heel goede pioneer klant want ik heb echt veel pioneer staan en ik maak geen compromissen,ik koop het duurste dat ze aanbieden maar ik wil dan verdomme wel wat service hebben,snap nu eens dat sommige mensen leven van dit beroep en geloof me als ja daar op een feest staat en die software slaagt tegen is de lol er echt heel erg van af.
Poster: Leadniet mee akkoord, ooit al eens muziek gezocht in een bibliotheek van 20000 nummers in iTunes?
Tja, da's logisch. Als je alleen zoekt in wat je wilt vinden gaat alles een stuk sneller, da's hier op DJResource ook zo.
Poster: mrwhoopie
Ik heb al redelijk wat gepraat met christian van Pioneer Belgium en hij zegt dat rekordbox niet bedoeld is om heel uwe bib in te gooien,
Poster: Jizzy
Hoe zou ik dat moeten doen als ik meer dan een maand van huis ben en niet al mijn tracks in rekordbox mee kan nemen?
Over een verkeerde voorstelling van zaken geven. Het zou allemaal zo mooi worden alleen nog met SD kaartjes/usb stick naar je gig.
Waar kan ik vinden voor hoeveel tracks Rekordbox is bedoeld? Hier ben ik wel benieuwd naar.
Poster: Dolivieira
DJs nemen hun Laptop mee? als ze een maand of meer van huis zijn. Ik wel tenslotte. Ga geen dagen van huis zonder laptop.
Poster: Lead
Rekordbox is Music Management Software en hierdoor geschikt voor je hele collectie. Tenminst dat zou wel zo moeten zijn in mijn ogen. Rekordbox is er dus WEL geschikt voor om je hele collectie te beheren. Ik heb zelf nu 9.000 tracks en werkt als een zonnetje, 22.000 is een grote collectie, maar zou geen problemen mogen geven.
Hoi Allen. Ik heb de tips hier gelezen en gevolgd en toch blijft rekordbox bij 5% van mijn songs voor problemen zorgen. Het straffe is zelfs dat hij af en toe durft vastlopen op vers, gedownloade Itunes die ik in AAC formaat laat staan ipv mp3's, omdat ik mij heb laten vertellen dat dit formaat kwalitatiever is. Bij deze nummers loopt dus boel dus zodanig vast (ik gebruik nexus) dat ik de cd speler effectief moet uitzetten telkens of anders geeft hij mij de foutmelding 'cannot read' en moet ik een hele poos wachten. Draai ik dezelfde nummers via een externe HD dan stelt zich geen enkel probleem. Nochtans heb ik een erg vlotte laptop (asus) waarmee ik nooit eerder problemen ervaarde.
Misschien kunnen we een petitie beginnen om de naam van rekordbox te wijzigen in crashbox sinds versie 3 crasht rekordbox constant.
Hi peepz, waarschijnlijk een veelvoorkomend probleem en ik heb al wat rond gegoogled voor een antwoord maar helaas heb ik die nog niet echt gevonden. Ik gebruik de 'nieuwste' update van rekordbox, nu heb zo'n 300 tracks die 'ontbreken' (hier staat dan een uitroepteken voor) Ik weet dat ik ze via 'ontbrekende bestanden beheren' 1 voor 1 opnieuw kan toevoegen. Dit kost alleen te veel tijd, is er een mogelijkheid om rekordbox de map op mijn externe HD te late scannen waar ze nu namelijk instaan zodat hij ze allemaal in een keer of 2 keer herstelt?
Voor versie 3 kon je hele mappen scannen en ging dit vrij simpel. In de nieuwe geweldige versie van crashbox moet je dit 1 voor één doen. Zoiets heet vooruitgang.
Poster: jweettog
Hi peepz, waarschijnlijk een veelvoorkomend probleem en ik heb al wat rond gegoogled voor een antwoord maar helaas heb ik die nog niet echt gevonden. Ik gebruik de 'nieuwste' update van rekordbox, nu heb zo'n 300 tracks die 'ontbreken' (hier staat dan een uitroepteken voor) Ik weet dat ik ze via 'ontbrekende bestanden beheren' 1 voor 1 opnieuw kan toevoegen. Dit kost alleen te veel tijd, is er een mogelijkheid om rekordbox de map op mijn externe HD te late scannen waar ze nu namelijk instaan zodat hij ze allemaal in een keer of 2 keer herstelt?
hmm daar was ik al bang voor. Het is huilen met de pet op dat rekorbox inderdaad~!Poster: Martullia
Voor versie 3 kon je hele mappen scannen en ging dit vrij simpel. In de nieuwe geweldige versie van crashbox moet je dit 1 voor één doen. Zoiets heet vooruitgang.
Het enige wat ik importeer is de hoofdmap waar alle submappen met mijn muziek in staat. Ik heb nog geen crash mee gemaakt. Als dit wel gebeurt, zou iemand me de crash reports kunnen mailen zodat ik dit kan laten onderzoeken waardoor het komt ??
Ik hoor vaker dat mensen zeggen dat rekordbox crasht, als je crash report wordt onderzocht kunnen we zien wat dit veroorzaakt en wellicht kan er iets verzonnen worden waardoor dit voorkomen kan worden....
Bij mij crash hij vrij vaak als ik in de modus zit waar ik 2 nummers tegelijk afspeel. Ook wanneer ik op usb sticks uitwerpen klik heb ik regelmatig een crash waarna vaak mijn bibliotheek op mijn usb beschadigt en ik alles weer er opnieuw kan opzetten. Voor rekordbox 3 had ik eigenlijk nooit problemen met het programma. Ik heb het ook al 2 keer opnieuw geinstalleerd dus dat kan het probleem ook niet zijn. En ik vind het beheren van ontbrekende nummers ook een cru. In de 2 versie werkte dit beter en ik vind het ook raar dat functies die in eerdere versies waren geimplementeerd niet in de nieuwste versie zitten.
En ik zie trouwens nooit geen crashreports rekordbox blijft gewoon hangen op reageert niet tot in het oneindige.