Misschien stomme vraag voor mensen die er veel verstand van hebben maar voor mij is het echt een vraag. heeft er iemand link waar je?goede?hardstyle synths kunt?vinden voor nexus? Ik kan namelijk niks vinden via google omdat ik niet weet hoe die samples of hoe je het ook noemt heet.?Het is bedoelt om hardstyle melodie te maken. Iemand misschien goede link naar de download ervan?
Sorry voor me slechte nederlands dit is niet me beste vak! Alvast bedankt!
Greetzz,, Voosaa,,
What do you think about Nexus hardstyle Synths ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Oke expansion is de naam. Ja zoiets heb ik al gedownload via torrent lukte gewoon?ben nu bezig om het uit te proberen. Hoe hete die samples die in dat pakket zitten>
moet het voor nexus? erzijn meer dan genoeg andere vst(i)/dxi's om een goede hardstyle synth te maken. bv pro-53 zitten leuke bij als je ze een betje edit grz
Vandaagdedag kan je alles gratis krijgen als je maar weet hoe! En ik weet dat, jij ook? En anders kijk je toch gewoon een tut op youtube ofzo!
http://www.toolunatic.nl/
This is an old Topic
No new postings for 5.485 days. Post CommentThat would be 182.8 months or a whopping 15 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.