Ik aant draaien in cherrymoon ( lokeren )
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

tek-zotic    posted on 18-06-2010 15:05
Vorige week was het in cherry moon state of core DJ contest en ik was geselecteerd voor de finale ( uit meer dan 250 inzendingen ). Ik mocht dus een setje gaan draaien in Cherry moon wat voor mij al een hele ervaring was. Ik was super op van de zenuwen ( draai nog maar ongeveer een jaartje hardcore en had dit nog nooit voor een publiek gedaan ). Tijdens mijn setje speelden de zenuwen me wel een beetje parte en maakte ik enkele kleine foutjes en deze worden op een contest als deze natuurlijk direct bestraft. Ik heb de top 10 niet gehaald spijtig genoeg ( maar had dit wel verwacht als ik naar de competitie keek, DJ's die op partyflock meer dan 200 optredens hadden, iemand die op ground zero staat,... ). Ik was dus al zeer vereerd dat ik in de finale zat. was een super ervaring en ook goed voor mezelf om zo meer ervaring op te doen.
hier enkele fototjes van mezelf in actie

What do you think about Ik aant draaien in cherrymoon ( lokeren ) ??

Vote :   

K0ENE    posted on 18-06-2010 15:13
mooi gedaan dan!Cool?ondanks niet verder gekomen!
ccc    posted on 18-06-2010 15:43
Gefeliciteerd. Ben nog nooit in de cherrymoon geweest. Beetje leuke tent?
walteur    posted on 19-06-2010 16:05
nice kerel, vette tent daar!
Tekhead    posted on 19-06-2010 22:26
Cherry Moon,heb ik ook enkele malen gedraaid vroeger, en de avond toen ik m'n contract moest tekenen voor resident dj, valt de Rijkswacht met veel machtsvertoon binnen,grootste razzia ooit in Vlaanderen in een discotheek. Gevolg tent 3 maand toe en weg contract. Gebleit heb ik toen, want daar mogen draaien was voor alle house dj's een natte droom, en ik was gevraagd.

Ik weet dat er niet zo heel veel zijn die deze tent kennen, de ouderen onder ons die uit de house nation periode komen kennen deze wel. Was en is nog steeds een van de meest bekende (en beruchtste) uit de House sc?ne, hun slogan was simpel maar krachtig, The House of House, met magistrale trax-en die bij elke ultieme en real retro party's gedraaid worden,uitvoerders van enkele glorieuze trax waren Yves De Ruyter (10y resident) Marcel Woods (4 y.Res.) M.I.K.E.
Frank 'zolex' Struyf, Franky Cloeck, Franky Jones, Phi-Phi, Robert Armani, Joris Voorn.

Hier mogen draaien is een eer Jelle, koester dat moment. BTW proficiat nog met je deelname
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
tek-zotic    posted on 19-06-2010 22:32
was voor mij ook een natte droom roger, echt een super ervaring
Seca    posted on 20-06-2010 15:18
Proficiat, echt zalig om daar te draaien denk ik.
Zou er zelf ook wel eens willen draaien Cool
robinhh    posted on 18-01-2011 17:26
Hoe?heb je daar dan mogen draaien?
Sandr    posted on 18-01-2011 17:30
Hier de vraag:

Poster: robinhh
Hoe?heb je daar dan mogen draaien?

En in de beginpost het antwoord.

Poster: tek-zotic
Vorige week was het in cherry moon state of core DJ contest en ik was geselecteerd voor de finale ( uit meer dan 250 inzendingen ). Ik mocht dus een setje gaan draaien in Cherry moon wat voor mij al een hele ervaring was.

Dat je een topic niet geheel doorleest als het meerdere pagina's beslaat dat kan ik begrijpen. Maar als je niet eens de beginpost leest snap ik niet helemaal waarom je een reactie plaatst.
Play that funky music white boy....
Bambilaner    posted on 18-01-2011 23:54
Poster: Tekhead
Cherry Moon,heb ik ook enkele malen gedraaid vroeger, en de avond toen ik m'n contract moest tekenen voor resident dj, valt de Rijkswacht met veel machtsvertoon binnen,grootste razzia ooit in Vlaanderen in een discotheek. Gevolg tent 3 maand toe en weg contract. Gebleit heb ik toen, want daar mogen draaien was voor alle house dj's een natte droom, en ik was gevraagd.

Damn. Als je contract je op die manier ontgaat... Toen al zo'n pechvogel?
www.facebook.com/vinniebegooddj
Bonchanoize    posted on 19-01-2011 10:10
Ik denk dat de jongeren de Cherry Moon toch ook kennen? Of de belgen toch.
Het is totaal mijn stijl niet, maar ik zou er graag ??n keer willen gaan voor de ervaring.
Let the magic begin

This is an old Topic

No new postings for 5.226 days.
 Post CommentThat would be 174.2 months
or a whopping 14.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

89 Users online: 10 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 29.154
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.636.905