Poster: matezo
inderdaad vind het goed om zo is ??n chill liedje op de avond te horen maar om zo heel de avond naar roepende negers te luisteren ? ? FORGET IT
Poster: Tekhead
@ viva la bram:
Doe niet zo bijdehands gast met je belachelijke opmerking !
Trouwens heeft dit niets met racisme te maken, maar alles met realisme, of heb je nog nooit tussen een groep Negers en Negerinnen rondgehangen ? Die roepen nooit zeker, en ze ruiken heel aangenaam, zeker onder hun oksels is het een zalig aroma, om dan nog maar te zwijgen over hun volledige lijfgeur. Heb toch ook niet gezegd,dat dat is omdat ze zich niet wassen of zo, maar het is wel realiteit, en als jij dat dan een racistisch trekje vind, ben je een zeer zielig ventje.
@ Victor:
We mogen toch nog wel eens lachen zeker ?
Poster: DjVictorF
Ja uiteraard, maar het is niet erg aardig hoe je het brengt en dan snap ik wel dat Viva La Bram het rasistisch vindt overkomen.
Hoe moet ik het dan brengen om deze jongen tevreden te stellen ?
Als de waarheid als een koe al racisme is, dan kan ik beter in een of andere moslimland gaan wonen, daar moet je ook zwijgen en de waarheid verkrachten.
En er moet me nog iets van het hart ! Ik word echt schijtziek van die wereld en realiteit-vreemde gasten mij en andere steeds voor racist uitmaken telkens er een opmerking of zelfs grapje gemaakt wordt over vreemdelingen, zelfs als het de waarheid is.
Heeft iemand er een probleem mee, spijtig voor hem/haar.
Poster: Melle
Je hebt gewoon kuthumor. ;P
Lol en waar heb je die waarheid vandaan, wikipedia?
Niet verwacht dat je 45 jaar bent trouwens, had je wel wat wijzer verwacht.
Snotter dat je bent, om te beginnen heb ik dit Topic niet geopend !
2- Wie ben jij om over mijn humor, kennis?en?ervaring te oordelen ? Wikipedia hahaha, dat is voor cybernerds zoals jij die zelfs nog niet oud genoeg zijn om Bier te drinken !
3- Ken je de definitie wel van het woord racisme ? dat is wel wat uitgebreider dan enkel alleen maar over andere huidskleur te (ver)oordelen.
4- Ik had (en heb) al meerdere Afrikanen als vriend toen jij zelfs nog geen spermacel was !
5- Ik eigenaar en uitbater geweest ben van de allereerste discotheek in Belgie waar naar Afrikanen toe gerichte muziek gedraaid werd en waar (uitgezonderd de dj) alle personeel een zwarte huidskleur had, die club was een place to be voor de Afrikaanse gemeenschap in Belgie en ver daarbuiten, The Royal Inn Club. Het was toen ook de enigste discotheek (van een Blanke eigenaar) in Vlaanderen waar mensen van? Afrikaanse origine welkom waren.
EN DAN NOEM JIJ MIJ EEN DOMME RACIST MET VOOROORDELEN !![]()
en dat is eigenlijk nog niks in vergelijking ze een hele avond te moeten ruiken! Man, man toch mis?re, mis?re
Poster: matezo
Discussi?ren jullie graag ?
Als de waarheid als een koe al racisme is, dan kan ik beter in een of andere moslimland gaan wonen, daar moet je ook zwijgen en de waarheid verkrachten.
Poster: JollyJunkie
1. Hij bedoelt openen in de zin van erop klikken zodat je kan lezen wat erin staat.
2. Als je bier mag drinken ben je ineens geweldig? Wikipedia is behoorlijk handig hoor, en het is een vooroordeel dat mensen die op wikipedia zitten cybernerds zijn.
3. 'Racisme is de verzamelterm voor alle opvattingen die aan het begrip 'ras' een doorslaggevende betekenis toekennen bij het vaststellen of veronderstellen van karaktereigenschappen, fysieke capaciteiten en geestelijke vermogens' (Wikipedia). Het is dus niks anders dan mensen te (ver)oordelen/complimenteren op basis van hun ras.
4. Ja, en?
5. Dus, ik veronderstel dat het daar blijkbaar stonk? 'T stinkt wel vaker in discotheken.
Kan je quoten waar hij zegt dat jij een domme racist met vooroordelen ben (ik vind van niet trouwens, je reageert alleen wel vrij aggressief)?
1- Als weer niet op klikken, weten we niet waarover het gaat, domme opmerking dus.
2- Bier mogen drinken heeft niks met geweldig te maken, heb ik dat soms gezegd ? The Point van mijn opmerking heeft hij (en jij blijkbaar ook niet) begrepen. dit was gewoon een verwijzing naar zijn leeftijd, zoals hij dat doet bij mij. Ik heb btw wel de meest uiteenlopende levenservaring, met de nadruk op ervaring ! Ik spreek steeds uit persoonlijke ervaring, niet (zoals heel veel van de youngsters hier) van horen zeggen...
3- Informeer je beter even bij Van Daele, ipv wikipedia, dan zal je merken dat de verwoording op Wikipedia verre van volledig is, en niet alleen van toepassing is op RAS of etnische afkomst. Trouwens is er ook positief racisme, en jij hebt dat al vermeld (mss zonder dat je het gemerkt hebt) in je quote.
4- Ja en, wat ja en ? Vele hebben het nooit anders gekend, maar toen ik jullie leeftijd had, was een Neger, Marokkaan, e.a. nog een rariteit in de samenleving (maar die hadden nog respect voor onze waarden, normen, levenswijze en geloofsovertuiging) en was dagelijkse omgang en contact met deze mensen helemaal niet vanzelfsprekend.
5- Ja het stonk daar soms, maar niet naar bier ! Waarom ze een veelal indringende (lichaams)geur verspreiden ? Zoek even op via wikipedia, zal je een hint geven ! Soort voedsel !
Ik reageerde niet agressief, maar bitsig, omdat?sommige snotneuzen hier (Sommige, dus niet alle !) denken alles? beter te weten, alles beter te kunnen, alles hebben meegemaakt, en alles in twijfel trekken van de ouderen hier, etc...
BTW Jolly, was zijn 2de reactie dan zo respectvol ? Neen, wel?denignerend en bijna beleefdheid, nodig en nuttig in je toekomstig leven.
Snotter dat je bent, om te beginnen heb ik dit Topic niet geopend !
2- Wie ben jij om over mijn humor, kennis?en?ervaring te oordelen ? Wikipedia hahaha, dat is voor cybernerds zoals jij die zelfs nog niet oud genoeg zijn om Bier te drinken !
3- Ken je de definitie wel van het woord racisme ? dat is wel wat uitgebreider dan enkel alleen maar over andere huidskleur te (ver)oordelen.
4- Ik had (en heb) al meerdere Afrikanen als vriend toen jij zelfs nog geen spermacel was !
5- Ik eigenaar en uitbater geweest ben van de allereerste discotheek in Belgie waar naar Afrikanen toe gerichte muziek gedraaid werd en waar (uitgezonderd de dj) alle personeel een zwarte huidskleur had, die club was een place to be voor de Afrikaanse gemeenschap in Belgie en ver daarbuiten, The Royal Inn Club. Het was toen ook de enigste discotheek (van een Blanke eigenaar) in Vlaanderen waar mensen van? Afrikaanse origine welkom waren.
EN DAN NOEM JIJ MIJ EEN DOMME RACIST MET VOOROORDELEN !![]()