Bavaria WK babes gediscrimineerd ! (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tekhead    posted on 17-06-2010 01:00
Geloofde gisteren m'n ogen niet, toen ik op TV zag, dat de FIFA op vraag van Heineken, de vrouwelijke supporters van Holland, liet oppakken en naar bureau brengen, om hen te verbieden, de Bavaria setjes te dragen omdat Bavaria geen sponser is van het WK ! Dat dit Anno 2010 mogelijk is, is onbegrijpelijk en helemaal van de pot gerukt. Waar zijn al die anti racisme spandoeken, en anti discriminatie slogans, en het verdraagzaam zijn?gebleit van de Fifa dan nodig voor geweest, als ze dergelijke praktijken toepassen die regelrecht indruisen tegen hun eigen filosofie en regels,maar het meest frapante vind ik, dat het gebeurd in Zuid-Afrika, een land waar je als mindere werd beschouwd als je niet de juiste kleur had en/of hebt, begrijpe wie kan, en wie gelooft die Fifa bonzen nog ?
Hoe lowlife kan je zijn,als je er dergelijke wansmakkelijk zieke praktijken op nahoud.

Holland Fans, steun de Bavaria Babes, en boycot Heineken !

Heineken = Bad Beer, Bad Management, Bad Losers !

PS: het verwonderd me, dat er nog geen reactie op geweest is.?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

What do you think about Bavaria WK babes gediscrimineerd ! ??

Vote :   

Jorrit    posted on 18-06-2010 13:15
Poster: tek-zotic
bavaria heeft wat ze willen: elke krant vermeld dit: massa's gratis reclame,

Precies! Domme media-hype.

Ik vind dat FIFA te ver gaat door de meisjes persoonlijk te vervolgen, maar ik vind het niet onredelijk dat Bavaria een straf boven het hoofd hangt. Dit is zoals Bvanleeuwen zegt gewoon verboden, en daar is Bavaria zich best wel bewust van (waarschijnlijk staan de mogelijke boetes voor dit project zelfs gewoon in de begroting).
dj-nick    posted on 18-06-2010 17:00
Ik blijf het raar vinden, adidas is toch ook sponsor? dat zou betekenen dat dalijk de mensen met nike's ook opgepakt worden?
Rusafli    posted on 18-06-2010 17:45
Zuid-Afrika heeft grotere problemen dan een paar meiden in een oranje jurkje. Laten ze zich daar maar druk om maken.?
En de Fifa mag je wat mij betreft boycotten.
ThijsG    posted on 18-06-2010 19:09
De fifa is volgens mij hoe dan ook echt een vreselijke instelling. Ik hoor toch wel wat foute verhalen over hoe er met die zuid afrikanen word omgegaan. Volgens mij draait echt ?lles om geld bij hun(het zijn de eerste:p).
Maarja, het WK is natuurlijk iets wat we niet kunnen missen.
Tekhead    posted on 18-06-2010 20:20
Update :De 2 meiden zijn al enkele dagen vrij op borgtocht betaald door Bavaria, 2000?SAR per persoon ! Kun Paspoortenzijn wel ingehouden om te vermijden dat ze het land zouden verlaten en hun proces te ontlopen.

Wat wordt hen nu ten laste gelegd ? Het met voorbedachte rade, ontplooien van illegale commercieele activiteiten in voetbalstadions,?met?de bedoeling,legale comm.?activiteiten te ondermijnen en zichzelf te verrijken zonder verplichte bijdrage aan inrichtende?machten te doneren, Of maw geen steekpenningen en belastingen betalen, en daar staat in Zuid Afrika blijkbaar 6 maanden op.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

90 Users online: 10 Guests (80 Unknown)
Pages generated today : 50.977
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.439.351