Poster: -FLoriZ-
Kvind je productie nog steeds 10x niks, sorry.
Mkay; commentaar;
Je kick vind ik te lomp en te weinig hardstyle, je melody te scherp en een beetje onritmisch.
Poster: JelledMusic
Ik moet zeggen dat ik hem best vet vind klinken. Hardstyle is niet (meer) mijn ding maar hij klinkt wel cool.
Een puntje van kritiek: Ik vind het wel een dertien in ??n dozijn nummer. Moeten alle hardstyles nummer zo'n melodie hebben, begeleid met een kick waar te veel bass opzit?
Probeer lekker inovatief te zijn.. ga eens een stapje uit de maat... laat de track overslaan met beat repeat, en set de reverb iets dryer (Klinkt hip h :P)
Maar goed.. voor een beginnende producent (waar ik mezelf ook onder reken) ben je leuk op weg!
Je vraag over de break: laat een stukje uit de sample terug komen en knip het in stukjes.. Probeer de break zo te plaatsen dat hij voor onverwachte dingen zorgt.
Over die sample: die zou ik leuk kunnen gebruiken, waar is ie van? Of beter nog, zou je hem naar mij kunnen mailen. PM'en zodat ik er ook eens mee zou kunnen spelen (A)
Stay Tuned,
Jelled
Poster: martijno
de overgang tussen je vocaal en je climax melodie is veel te leeg, probeer dit in elkaar over te laten lopen.
ook zou ik eens goed luisteren naar de bass & kick. de kick is veel te zacht, en bass klinkt op sommige momenten heel raar. succes ermee
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.