Poster: Yvaroz
vallen die dingen niet zo om?
mij lijktie ook wat onstabiel maar dat kan aan mij liggen
EDIT:
ik heb hier ook nog een stuk truss van 2 meter lang?liggen(driehoekig)
kan ik daar wat mee? of wil iemand die kopen?
Poster: TH3llC
op die foto lijkt me niet echt compact zoals jij wil..
ik heb zelf een soort 19 inch rack gemaakt met wieltjes onder(van op de grond tot op werk/draai hoogte)
dan voor de cd spelers plankjes naast de kist vast gemaakt, op de achterkant plexiglas(doorzichtig) met mijn logo afgeplekt en dan zwart gespoten(zodat het logo doorzichtig blijft) en dan wit papier lang de binnenkant en blacklights erachter, geeft een mooi effect!
is niet zo moeilijk om zelf te maken als je wat handig bent
als je dit niet bent, waarom niet gewoon een flightcase op een tafel en dan een doek met je logo/naam op..
is zeer makkelijk om mee te werken, veel compacter ga je het niet krijgen..
naar mijn mening zou dit ideaal zijn voor jou..
Poster: TH3llC
op die foto lijkt me niet echt compact zoals jij wil..
ik heb zelf een soort 19 inch rack gemaakt met wieltjes onder(van op de grond tot op werk/draai hoogte)
dan voor de cd spelers plankjes naast de kist vast gemaakt, op de achterkant plexiglas(doorzichtig) met mijn logo afgeplekt en dan zwart gespoten(zodat het logo doorzichtig blijft) en dan wit papier lang de binnenkant en blacklights erachter, geeft een mooi effect!
is niet zo moeilijk om zelf te maken als je wat handig bent
als je dit niet bent, waarom niet gewoon een flightcase op een tafel en dan een doek met je logo/naam op..
is zeer makkelijk om mee te werken, veel compacter ga je het niet krijgen..
naar mijn mening zou dit ideaal zijn voor jou..
Poster: dJORD
een facade er voor bouwen??
Poster: Yvaroz
...? wat is dat?
whaha inderdaad
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.