Poster: Seca
Damn, too late.
Nuja, als ze me oplichten, dan dien ik een klacht in.
Is het mogelijk om de overschrijving ongedaan te maken?
Deze is zonet gebeurt, maar word altijd pas de dag na bevestiging overgeschreven..
Poster: Tekhead
Ga zelf geen account aanmaken Seca,maar heb jij hun gegevens, namelijk bankrekeningnr. verkoper, Volledig (indien Iban ook landcode, ga hen laten checken door mijn boekhouder
Poster: Dolivieira
Timmy je had wel effe naar de doos kunnen kijken voor dat je hem mee neemt. maar ik zou morgen gelijk terug gaan.
IBAN: NL56INGB0749759542
BIC/Swift: INGBNL2A
Banknaam: ING BANK N.V
t.n.v S.G.F. Gouw te Heerlen/Nederland
Faxnummer: +31(0)87 784 8279
Poster: TimmyV
Hij zat volledig in het plastic..dacht dat het wel goed zat
Poster: Dolivieira
Ja is zwaar matig. Maar laat het een les wezen voor de volgende keer. Beschadigde dozen gewoon uitpakken in de winkel. Daar is meestal wat mee. Doos moet altijd geseald zijn of verzegelt. ?
Poster: LimbGirdle
Net te horen gekregen dat een moeder van een goede vriendin is komen te overlijden aan kanker.
Vrijdag de begrafenis.
Net te horen gekregen dat een moeder van een goede vriendin is komen te overlijden aan kanker.
Vrijdag de begrafenis.
Vrijdag de begrafenis.
IBAN: NL56INGB0749759542
BIC/Swift: INGBNL2A
Banknaam: ING BANK N.V
t.n.v S.G.F. Gouw te Heerlen/Nederland
Faxnummer: +31(0)87 784 8279
Damn, too late.
Nuja, als ze me oplichten, dan dien ik een klacht in.
Is het mogelijk om de overschrijving ongedaan te maken?
Deze is zonet gebeurt, maar word altijd pas de dag na bevestiging overgeschreven..
Vrijdag de begrafenis.
Vrijdag de begrafenis.