Poster: Luni-B
hmm ik zie ook dat hij nu weg is. zal vast voor een periode geweest zijn. Zij hebben mij er niks van laten weten.
heb ook een keer gemaild maar daar reageren ze niet op.
die blauwe vlaggen systeem snap ik zo wie zo niet. er staat 9 topic reports added , en dan soms staat er 1 recieved , 9 recieved. en nu zag ik 58 recieved blue flags , en nu 3...
Poster: Bart_
Lang geleden dat ik hier nog ben geweest... inmiddels al twee late leeuw'en verder...
Poster: qntr0l
Voor thuis was het inderdaad ideaal. Maar in clubs heb je vaak niet de mogelijkheid tot ompluggen (alles ingebouwd), soms geen ruimte naast je spelers om bijvoorbeeld de Kontrol X1 kwijt te kunnen of je macbook neer te zetten (ik wil de macbook niet achter me hebben staan) en het is gewoon onhandig als je met nog een DJ draait.
Poster: DjVictorF
@Roov, zeker een goede stunt! De rectoren waren er zelfs blij mee en zaten te kijken bij het draaien! Normaal is er niet echt een examen stunt. Wat wel kut was was dat alle stoelen naar een bepaald punt waren gebracht, waardoor ik zo'n beetje elke les weer stoelen moest gaan halen aan de andere kant van de school.. Haha.
Poster: Ilja
Eerste DMP 555 is binnen, kan niet wachten tot ik thuis ben om hem uit te testen.
BTW. wat voor goedjes kan ik het beste als reinigings middel gebruiken ( om het brandschoon te maken ).
Poster: Ilja
Gewoon het oppervlak, zodat ie fris ruikt en dat soort dingen.
@Vassilli
Ook? ( 2x 800 2x 555 ) 4 decks.
Poster: Tekhead
ol?, ik hem mijn profiel net gecheckt en er staat geen enkel vlaggetje bij mijn profiel, braaf bazeke ikke he ?
Poster: Naomi
lekker is dat, moet je voor school een opdracht maken in een groepje,
en heb je echt super veel voorbereid...zegt er een af!
Goed, dan zeg je van dit en dit moeten we nog doen...zij doet niets.
en dan gaat ze achteraf af lopen kraken over wat wij hebben, en over dat wij ego zijn omdat we alles zelf doen...