De Late Leeuw, Chatcorner (DEEL 40) (40/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ThijsG    posted on 14-06-2010 16:14
Editie 40 van de Late Leeuw alweer!!Cool
Het gaat hard, en voor de 40ste maar weer eens een old school versieHappy, laughing

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost.
Toch is het NIET de bedoeling:
-Dat we hier gaan spammen
-Links naar webshops plaatsen(link naar de shopsurvey)
-Dat we ruzie gaan maken
De regel van het dubbelposten kan wegCool

Heb je een ledemaat gebroken, lig je in het ziekenhuis en heb je niks te doen, lees dan alle voorgaande LL's eens door!

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 2
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 3
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 4
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 5
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 6
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 7
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 8
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 9
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 10
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 11
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 12
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 13
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 14
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 15
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 23
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 24
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 25
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 27
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 28
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 29
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 30
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 31
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 32
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 33
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 34
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 39
En dan nu:
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 40

Have Fun!Happy, laughing
User edit by ThijsG on 14-06-2010 @ 16:27:00 (3%)

What do you think about De Late Leeuw, Chatcorner (DEEL 40) ??

Vote :   

Yorick    posted on 29-06-2010 14:08
Eerst zien dan geloven Oempaloempa,,,,,

Geef mij maar een gezond, lang en leuk leven... En een vriendin:D
Sunrise8    posted on 29-06-2010 14:21
Poster: Yorick
Eerst zien dan geloven Oempaloempa,,,,,

+1

Geef mij maar een gezond, lang en leuk leven... En een vriendin:D

+2, helemaal mee eens Happy, laughing
Music made me who i am
qntr0l    posted on 29-06-2010 14:29
Poster: Ilja
Meest domste opmerking ooit verzonnen, hoe meer geld hoe gelukkiger 9/10 mensen worden.?

@Mixt-Ape
Ik droom nooit, maar kijk naar de feiten, ik zou mij dus niet voor die opleiding hebben aangemeld ( dat rond 2000 per jaar kost ) om daarna met een zielig start salaris van 2500 of iets dergelijks te ontvangen, doe ik nu al, en vind ik veels te weinig.

Dat jij de meest domme opmerking de meest domste?noemt zegt natuurlijk ook nog wel wat. En dromen kan je inderdaad heel goed. Ik ga niet eens de moeite doen om je eruit te halen, als jij er gelukkig van wordt moet je het vooral doen Happy, laughing.
main    posted on 29-06-2010 14:50
krk's binnen!

wow. wat een geluid!
Mixt-Ape    posted on 29-06-2010 14:54
Ilja, ik had het niet eens over jou! Wtf, denk je echt dat de hele wereld rond jou draait ofzo? Je zit hier wel te stoefen met je ongelooflijk intellect, maar je interpretatievermogen van de helft van de posts hier bewijst meer dan het tegendeel.
Ilja    posted on 29-06-2010 14:56
@qntr0l

Gast alles wat ik tot nu toe wou, dure kleding, electronica, DJ gear, mooie meubelen, leuke apple dingen en reizen, heb ik gehaald zonder mij in de schulden te steken.?

Ik droom niet, ik werk mij er naartoe. Cool ( zouden meer mensen moeten doen, hopelijk stoppen diefstallen dan snel ).
Sunrise8    posted on 29-06-2010 14:58
Wou --> wilde

Daarnaast heb ik dat ook allemaal en ik ben pas 18 en heb een parttime baan bij een callcenter, dus zo bijzonder is het niet
laten we ons nu richten op een ander onderwerp?
Music made me who i am
Yvaroz    posted on 29-06-2010 15:04
leuke discussies allemaal, maar t gaat helemaal nergens over :P
Nothing is Impossible
Yorick    posted on 29-06-2010 15:07
wie komt mij in salou of albufeira opzoeken?
Sunrise8    posted on 29-06-2010 15:07
Inderdaad, vandaar:

Wie gaan er nog op vakantie? zo ja: hoelang en waarheen?

Ik ga met vrienden 2 weken naar Chersonissos en met m'n ouders 3 weken naar de States. Omgeving NY Happy, laughing

@ Yorick: vorig jaar al naar Salou geweest, dus helaas Unhappy
Music made me who i am
User edit by Sunrise8 on 29-06-2010 @ 15:08:13 (33%)
qntr0l    posted on 29-06-2010 15:07
@qntr0l

Gast alles wat ik tot nu toe wou, dure kleding, electronica, DJ gear, mooie meubelen, leuke apple dingen en reizen, heb ik gehaald zonder mij in de schulden te steken.?

Ik droom niet, ik werk mij er naartoe. Cool ( zouden meer mensen moeten doen, hopelijk stoppen diefstallen dan snel ).

Noem mij alsjeblieft geen gast want je kent me niet Happy, laughing.

Zoals Sunrise ook al aangaf, zo bijzonder is dat niet hoor. Bovenstaande dingen heb ik ook allemaal, dus??Ook zonder mij in de schulden te steken (toch nog een puntje waarop we het eens zijn, nevernooit jezelf in de schulden steken).

Begrijp me niet verkeerd, maar ik (en waarschijnlijk meer medemembers) zijn dat blaaskakengedrag van je een beetje zat. Het altijd alles beter weten, beter hebben en het altijd zeggen dat het overal beter is dan hier in Nederland komt me een beetje de neus uit.
?
?
/Edit: @ Sunrise: Wooooh, lekker man. Ik wil ook nog een keer naar NYC. Ben vorig jaar in omgeving Miami geweest en dat was echt super! Ik ga dit jaar eerst twee weekjes cheap naar het gardameer met de boot van m'n schoonpapa, en daarna vliegen mijn vriendin en ik nog verder voor 8 daagjes Egypte. Lijkt me ook wel gaaf, ben er nog nooit geweest.

/Edit2: @ Yorick: Mijn zusje gaat naar Albufeira (of hoe je dat ok spelt) Tongue.
User edit by qntr0l on 29-06-2010 @ 15:10:46 (48%)
MCO    posted on 29-06-2010 15:24
@Sunrise8

Netjes man, wat staat er allemaal op de planning in de omgeving NY? alleen downtown of ga je ook upstate?
Heb er zelf een jaar gewoondHappy, laughing dus als je iets wil weten, just let me knowWinking my eye
Sunrise8    posted on 29-06-2010 15:31
Poster: MCO
@Sunrise8

Netjes man, wat staat er allemaal op de planning in de omgeving NY? alleen downtown of ga je ook upstate?
Heb er zelf een jaar gewoondHappy, laughing dus als je iets wil weten, just let me knowWinking my eye

Thx voor het aanbod, maar hele reis is al uitgestippeld haha. Me vader komt daar 1x per week voor werk, dus krijgt van al ze collega's goede tips (en minder goede --> you should go to ground zero, you can eat great there (als voorbeeld)).
Wel vet dat je daar gewoond heb, ik kom er elk jaar qua vakantie en Amerika bevalt me heerlijk Happy, laughing

We gaan sowieso Washington bezoeken, Six Flags (a), Boston, Niagara Falls. En daarnaast stoppen we in nog wat kleinere plaatsen. Flink eind rijden, maar dat ben ik onderhand wel gewend. Grote 4x4 auto gehuurd, TV schermpje erin en gaan met die banaan Happy, laughing
Music made me who i am
Dolivieira    posted on 29-06-2010 15:37
Meest domste opmerking ooit verzonnen, hoe meer geld hoe gelukkiger 9/10 mensen worden.?

Wordt je nou niet moe van jezelf. Maar ik citeer Lead maar ff. Want wij worden wel moe van jou.??

Poster: Lead

Graag niet meer het onderwerp ILJA aanvoeren in de LL.
Laten we het gezellig houden en het over feiten hebben ipv personen te bespreken.

Als de LL alleen nog maar gebruikt wordt om 1 naam tot in het oneindige te herhalen zie ik het nut er niet meer van in.

Jongens ik citeer Lead ff want. Alleen op deze manier komen we een beetje van die onzin af. lijkt wel of ze hem thuis niet meer?serieus nemen en dan zit die hier maar mensen lastig te vallen. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
JollyJunkie    posted on 29-06-2010 15:40
Bweh, proefwerkweek?Cool
Morgen Nederlands, moet zo'n vijftig verschillende soorten beeldspraak, stijlfiguren en rijmen uit m'n hoofd leren, saaier kan niet.
Ilja    posted on 29-06-2010 15:42
Jappen beginnen, wie gaat winnen ? ? Japan of Paraguay ?
User edit by Ilja on 29-06-2010 @ 15:43:09 (2%)
Flaged
qntr0l    posted on 29-06-2010 15:44
Ik schat Japan, afgaande op hoe ze tegen Denemarken speelden.
Esmee    posted on 29-06-2010 15:59
Poster: main
krk's binnen!

wow. wat een geluid!

Lekker! Ik hou t voorlopig nog even bij mn huidige speakers, klinken zeker niet verkeerd voor 25 jaar oude speakers. (of nog wel ouder nu ondertussen, versterker geld t zelfde voor)
Welke krk's heb je en hoeveel heeft het je gekost?
Dolivieira    posted on 29-06-2010 16:02
Poster: main
krk's binnen!

wow. wat een geluid!

Gewoon een goede inverstering, Main. Hier komen er volgend jaar ook 2 te staan.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 29-06-2010 @ 16:03:02 (3%)
Ilja    posted on 29-06-2010 16:08
@mail.?

Hoeveel kosten die KRK's ?
Yorick    posted on 29-06-2010 16:17
Poster: qntr0l

/Edit2: @ Yorick: Mijn zusje gaat naar Albufeira (of hoe je dat ok spelt) Tongue.

Hoe heet ze?
Wat is haar hyves?
Wanneer zit zij er?

Happy, laughing:D
qntr0l    posted on 29-06-2010 16:31

Hoe heet ze?
Wat is haar hyves?
Wanneer zit zij er?

Happy, laughing:D

Cool

Geen idee
Geen idee
Geen idee

Tongue.
niiicola    posted on 29-06-2010 16:34
Je weet toch wel hoe je zusje heetBlush, oops
Maar wie opent deel 41?
Gewoon.
qntr0l    posted on 29-06-2010 16:36
Ze heet floor en ze is er vanaf 2 augustus ofzo, meer zeg ik niet Tongue .
Bouncy    posted on 29-06-2010 17:07
Poster: Esmee

Lekker! Ik hou t voorlopig nog even bij mn huidige speakers, klinken zeker niet verkeerd voor 25 jaar oude speakers. (of nog wel ouder nu ondertussen, versterker geld t zelfde voor)
Welke krk's heb je en hoeveel heeft het je gekost?

ja, maar jij hebt ook B&W speakers.... niet kapot te krijgen (alhoewel je de filters wel eens mag vervangen :$) en high end... :P

252 Users online: AudioRelives & 16 Guests (235 Unknown)
Pages generated today : 9.735
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.487.736