Poster: Ilja
@qntr0l
Gast alles wat ik tot nu toe wou, dure kleding, electronica, DJ gear, mooie meubelen, leuke apple dingen en reizen, heb ik gehaald zonder mij in de schulden te steken.?
Ik droom niet, ik werk mij er naartoe.
( zouden meer mensen moeten doen, hopelijk stoppen diefstallen dan snel ).
Noem mij alsjeblieft geen gast want je kent me niet

.
Zoals Sunrise ook al aangaf, zo bijzonder is dat niet hoor. Bovenstaande dingen heb ik ook allemaal, dus??Ook zonder mij in de schulden te steken (toch nog een puntje waarop we het eens zijn, nevernooit jezelf in de schulden steken).
Begrijp me niet verkeerd, maar ik (en waarschijnlijk meer medemembers) zijn dat blaaskakengedrag van je een beetje zat. Het altijd alles beter weten, beter hebben en het altijd zeggen dat het overal beter is dan hier in Nederland komt me een beetje de neus uit.
?
?
/Edit: @ Sunrise: Wooooh, lekker man. Ik wil ook nog een keer naar NYC. Ben vorig jaar in omgeving Miami geweest en dat was echt super! Ik ga dit jaar eerst twee weekjes cheap naar het gardameer met de boot van m'n schoonpapa, en daarna vliegen mijn vriendin en ik nog verder voor 8 daagjes Egypte. Lijkt me ook wel gaaf, ben er nog nooit geweest.
/Edit2: @ Yorick: Mijn zusje gaat naar Albufeira (of hoe je dat ok spelt)

.