De Late Leeuw, Chatcorner (DEEL 40) (39/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ThijsG    posted on 14-06-2010 16:14
Editie 40 van de Late Leeuw alweer!!Cool
Het gaat hard, en voor de 40ste maar weer eens een old school versieHappy, laughing

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost.
Toch is het NIET de bedoeling:
-Dat we hier gaan spammen
-Links naar webshops plaatsen(link naar de shopsurvey)
-Dat we ruzie gaan maken
De regel van het dubbelposten kan wegCool

Heb je een ledemaat gebroken, lig je in het ziekenhuis en heb je niks te doen, lees dan alle voorgaande LL's eens door!

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 2
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 3
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 4
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 5
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 6
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 7
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 8
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 9
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 10
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 11
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 12
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 13
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 14
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 15
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 23
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 24
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 25
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 27
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 28
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 29
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 30
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 31
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 32
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 33
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 34
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 39
En dan nu:
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 40

Have Fun!Happy, laughing
User edit by ThijsG on 14-06-2010 @ 16:27:00 (3%)

What do you think about De Late Leeuw, Chatcorner (DEEL 40) ??

Vote :   

qntr0l    posted on 29-06-2010 11:25
En nog steeds zie ik hier geen diploma's van je? Btw, wie versta jij onder de 'echte pro's' in bovenstaande post Tongue?
T-to-the-J    posted on 29-06-2010 11:33
Mij natuurlijk :P :p
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
User edit by T-to-the-J on 29-06-2010 @ 11:33:45 (15%)
Ilja    posted on 29-06-2010 11:40
@qntr0l

op een rijtje:

VMBO TL
HAVO N+T
MBO ( Desktop publisher ).
Universiteit ( vanaf september ). ?

Onder echte pro's versta ik DJ's die van DJ'en hun beroep hebben gemaakt en wereldwijd draaien ( ja zulke's heb ik ook in mijn adresboek staan ).
User edit by Ilja on 29-06-2010 @ 11:40:50 (19%)
Flaged
T-to-the-J    posted on 29-06-2010 11:43
Nu begin ik wel nieuwsgierig te worden, welke pro's??

Btw, Ben net gebeld, het is mavo geworden Unhappy
qntr0l    posted on 29-06-2010 11:45
Oef, suckie! Maar maakt ook eigenlijk niet uit, je komt er (met een kleine omweg) zeker wel!

@ Ilja: Hoe kan je zo naar de universiteit dan? Heb? je een toelatingsexamen gehad en gehaald ofzo..?
T-to-the-J    posted on 29-06-2010 11:47
Poster: qntr0l
Oef, suckie! Maar maakt ook eigenlijk niet uit, je komt er (met een kleine omweg) zeker wel!

Jah inderdaad, Als ik met mn hbo zou beginnen, zou ik nog niet eens 16 zijn dus..
niiicola    posted on 29-06-2010 11:55
Ach jammer, maar met draaien alleen al verdien je toch al genoegTongue
Gewoon.
DJADMIN    posted on 29-06-2010 12:01
Poster: Ilja

Oh jawel hoor, het is dat ik hier geen mixes meer post, maar het alleen aan echte pro's laat horen, zodat zij mij goed kunnen uitleggen waar het aan verbeterd moet worden, en hoe de vooruitgang is ( en er zit zeker grote vooruitgang in, ben nu allemaal loop trucjes aan het uitproberen ). ? ?

Blijkbaar kunnen mensen hier en niet tegen waarheid ( 6sjes cultuur en dergelijke ) en al helemaal niet tegen iemand die zonder iemands hielen te likken op eigen kracht wat van zich probeert te maken, kan mij ook eigenlijk weinig boeien, maar ik vind jullie korte lontjes echt hilarisch, bij een reactie gaat ie meteen af Cool

@main
Dit bedoel ik nou met hullie hullie doen bij moderators, los het is zelf op man, of kun je niets terug zeggen ?

@T-to-the-J
Heel spijtig te horen man. ? ?
Kijk hier eens, je kan eventueel versneld je benodigde vakken halen, ik hoor goede dingen over deze instituut.
James Boswell

Oftewellll....

wij zijn de amateurs van de DJ wereld !!
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Ilja    posted on 29-06-2010 12:11
Nee, jullie zijn semi-pro's. amaterus draaien niet in clubs.?Cool
mrmagix    posted on 29-06-2010 12:11
Smile
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Lead    posted on 29-06-2010 12:11
Poster: DJADMIN

Oftewellll....

wij zijn de amateurs van de DJ wereld !!

Graag niet meer het onderwerp ILJA aanvoeren in de LL.
Laten we het gezellig houden en het over feiten hebben ipv personen te bespreken.

Als de LL alleen nog maar gebruikt wordt om 1 naam tot in het oneindige te herhalen zie ik het nut er niet meer van in.
Let the BASS be louder
Ilja    posted on 29-06-2010 12:12
@qntr0l

Er was geen stormloop naar die opleiding ( Natuur & sterrenkunde ) dus ?zij hebben mij aangenomen omdat ik wiskunde van redelijk hoge niveau had.
DJADMIN    posted on 29-06-2010 12:13
Poster: Lead

Graag niet meer het onderwerp ILJA aanvoeren in de LL.
Laten we het gezellig houden en het over feiten hebben ipv personen te bespreken.

Als de LL alleen nog maar gebruikt wordt om 1 naam tot in het oneindige te herhalen zie ik het nut er niet meer van in.

Gelijk heb je, iemand moet die discussie maar eens afbreken. Als de persoon in kwestie dan ook zich hierbij neerlegt, anders volgt er weer discussie op discussie....
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
mrmagix    posted on 29-06-2010 12:13
Spijtige is dat het onderwerp zichzelf altijd prompt...
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
qntr0l    posted on 29-06-2010 12:36
@qntr0l

Er was geen stormloop naar die opleiding ( Natuur & sterrenkunde ) dus ?zij hebben mij aangenomen omdat ik wiskunde van redelijk hoge niveau had.

Oh, das ook wel een gelukje dan. Lijkt me wel een vreselijk moeilijke opleiding, mij niet gezien Tongue.
Ilja    posted on 29-06-2010 13:00
Ik ben gek op natuurkunde en Wiskunde, fantastisch op te weten hoe alles daadwerkelijk in elkaar zit.

En maandloon voor net afgestudeerde natuur / sterrenkundige is zeer lekker ( ver boven de Balkenende norm Cool )
User edit by Ilja on 29-06-2010 @ 13:02:11 (100%)
Flaged
qntr0l    posted on 29-06-2010 13:01
En ik heb er best een hekel aan. Geef mij maar iets met geld ofzo (iets economisch, bedrijfskundigs).
Yorick    posted on 29-06-2010 13:04
Onder echte pro's versta ik DJ's die van DJ'en hun beroep hebben gemaakt en wereldwijd draaien ( ja zulke's heb ik ook in mijn adresboek staan ).

Nou moet deze zomer 6 x vliegen voor boekingen en de winter moet er nog aan komen dus ik ben PROHappy, laughing
Ilja    posted on 29-06-2010 13:04
Smile Ik ontsnap eindelijk uit de beerput dat bedrijfsleven heet?Cool, en reken maar dat ik never nooit meer een kantoorbaan zal hebben, nog een 1,5 maand, nog 1,5 maand, volhouden?Cool.
MCO    posted on 29-06-2010 13:30
En maandloon voor net afgestudeerde natuur / sterrenkundige is zeer lekker ( ver boven de Balkenende norm Cool )

Haha dit is echt te mooi voor woorden:P

http://nl.wikipedia.org/wiki/Balkenendenorm

Het is idd, een zeer moeilijke studie, (iig als ik mijn vader moet geloven en die heeft Wis- & Natuurkunde gestudeerd aan de Universiteit van Utrecht en is daarna ook nog eens gepromoveerd) . Maar mocht je de studie halen, en daarna aan het werk gaan denk ik toch echt niet dat jij dat jij zelfs nog in de buurt komt van de Balkenende norm.

Het startsalaris van een academisch natuurkundige/sterrenkundige is natuurlijk bovenmodaal maar het spijt me enorm om je misschien uit je waas/droom te halen, aan die +/- 150k ga je zeker als starter niet komen, en 10 jaar later waarschijnlijk ook nog niet.

Succes met je studie!
Ilja    posted on 29-06-2010 13:58
Niet hier in NL nee, hier kunnen alleen graaiende bankiers zoveel opstrijken, bij NASA is het weer een ander verhaal, 150 k is daar een start salaris voor een bachelor diploma houder, maar omdat ik een US greencard heb ( dankzij mij pa ) ga na 3 jaar Bachelor ook 2 jaar master doen ( als alles goed gaat zeker in US ) en dan is hierrrr met die poen?Cool
dJORD    posted on 29-06-2010 14:00
en dan wordt je zo rijk dat je djr achterwege laat??
User edit by dJORD on 29-06-2010 @ 14:00:19 (4%)
Mixt-Ape    posted on 29-06-2010 14:01
Achja, mensen moeten kunnen dromen he...
Vassilli    posted on 29-06-2010 14:04
Geld maakt niet gelukkig.
Ilja    posted on 29-06-2010 14:07
Meest domste opmerking ooit verzonnen, hoe meer geld hoe gelukkiger 9/10 mensen worden.?

@Mixt-Ape
Ik droom nooit, maar kijk naar de feiten, ik zou mij dus niet voor die opleiding hebben aangemeld ( dat rond 2000 per jaar kost ) om daarna met een zielig start salaris van 2500 of iets dergelijks te ontvangen, doe ik nu al, en vind ik veels te weinig.

246 Users online: 51 Guests (195 Unknown)
Pages generated today : 29.463
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.507.464