Poster: qntr0l
Oef, suckie! Maar maakt ook eigenlijk niet uit, je komt er (met een kleine omweg) zeker wel!
Poster: Ilja
Oh jawel hoor, het is dat ik hier geen mixes meer post, maar het alleen aan echte pro's laat horen, zodat zij mij goed kunnen uitleggen waar het aan verbeterd moet worden, en hoe de vooruitgang is ( en er zit zeker grote vooruitgang in, ben nu allemaal loop trucjes aan het uitproberen ). ? ?
Blijkbaar kunnen mensen hier en niet tegen waarheid ( 6sjes cultuur en dergelijke ) en al helemaal niet tegen iemand die zonder iemands hielen te likken op eigen kracht wat van zich probeert te maken, kan mij ook eigenlijk weinig boeien, maar ik vind jullie korte lontjes echt hilarisch, bij een reactie gaat ie meteen af
@main
Dit bedoel ik nou met hullie hullie doen bij moderators, los het is zelf op man, of kun je niets terug zeggen ?
@T-to-the-J
Heel spijtig te horen man. ? ?
Kijk hier eens, je kan eventueel versneld je benodigde vakken halen, ik hoor goede dingen over deze instituut.
James Boswell
Poster: DJADMIN
Oftewellll....
wij zijn de amateurs van de DJ wereld !!
Poster: Lead
Graag niet meer het onderwerp ILJA aanvoeren in de LL.
Laten we het gezellig houden en het over feiten hebben ipv personen te bespreken.
Als de LL alleen nog maar gebruikt wordt om 1 naam tot in het oneindige te herhalen zie ik het nut er niet meer van in.
@qntr0l
Er was geen stormloop naar die opleiding ( Natuur & sterrenkunde ) dus ?zij hebben mij aangenomen omdat ik wiskunde van redelijk hoge niveau had.
Onder echte pro's versta ik DJ's die van DJ'en hun beroep hebben gemaakt en wereldwijd draaien ( ja zulke's heb ik ook in mijn adresboek staan ).
En maandloon voor net afgestudeerde natuur / sterrenkundige is zeer lekker ( ver boven de Balkenende norm)