De Late Leeuw, Chatcorner (DEEL 40) (38/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ThijsG    posted on 14-06-2010 16:14
Editie 40 van de Late Leeuw alweer!!Cool
Het gaat hard, en voor de 40ste maar weer eens een old school versieHappy, laughing

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost.
Toch is het NIET de bedoeling:
-Dat we hier gaan spammen
-Links naar webshops plaatsen(link naar de shopsurvey)
-Dat we ruzie gaan maken
De regel van het dubbelposten kan wegCool

Heb je een ledemaat gebroken, lig je in het ziekenhuis en heb je niks te doen, lees dan alle voorgaande LL's eens door!

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 2
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 3
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 4
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 5
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 6
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 7
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 8
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 9
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 10
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 11
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 12
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 13
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 14
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 15
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 23
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 24
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 25
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 27
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 28
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 29
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 30
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 31
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 32
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 33
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 34
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 39
En dan nu:
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 40

Have Fun!Happy, laughing
User edit by ThijsG on 14-06-2010 @ 16:27:00 (3%)

What do you think about De Late Leeuw, Chatcorner (DEEL 40) ??

Vote :   

FML    posted on 28-06-2010 23:37
Poster: JollyJunkie

Jeuj, ik heb het gevonden, klik hier (je download dan een PDF bestand waarin op de 11e pagina het lijstje staat).?

Ik ben er ook achter gekomen dat het erg ingewikkeld is hoe ze dat allemaal bepaald hebben, en van een stuk meer afhangt dan alleen maar toetsen zoals de cito toets.
Hier kan je een PDF downloaden waar informatie in staat over hoe ze dit soort gegevens bepalen, het is alleen wel bijna 300 bladzijdes groot Winking my eye

Respect voor jou echt waar , teminste iemand die niet zo maar alles aan neemt of zomaar iets zou beweren.

deze lijst vond ik ;

# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 28-06-2010 @ 23:39:56 (4%)
Ilja    posted on 28-06-2010 23:39

@DJADMIN

Ja vooral Pakistanen zijn NL dankbaar voor hun o zo vrije les geving in kern fysica?Cool.
User edit by Ilja on 28-06-2010 @ 23:39:21 (15%)
Flaged
feestbeest    posted on 28-06-2010 23:43
Poster: Lucalicious
hahaha of deze;

http://www.youtube.com/watch?v=6MWYc_YCi_Q

Die heeft zeker teveel Wodka op?
Nou aflsuiter dan maar: http://www.youtube.com/watch?v=IPL8CLiIR9Y&feature=related
Onderdeze streep geen russen meer afzeiken:P
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Tekhead    posted on 29-06-2010 00:15
Poster: Esmee
gooed... en buizen is lager dan dat eprcentage :P
ik vind het heeeel ingewikkeld allemaal. Dus als jij net een slimme klas hebt en jij hebt 79% en er zitten een paar nerds in met 100% zodat t gemiddeld 85 wordt heb jij dus een onveldoende... dat is wel echt heel minder vind ik.
want als het goed is heeft de hele klas hoger dan t gemiddelde wat je moet halen, dus als jij de enige bent die het net wel of net niet haalt... heb je het sowieso niet gehaald omdat derest slimmer is... vaag systeem:P

Vaag en niet vaag eigenlijk, het heeft meerdere redenen , het gebruik van dit puntensysteem: Het niveau van onderwijs hoog houden, weinig of geen ruimte voor discussie bij beslissingen, ingangstesten invoeren en bepalend gebruiken, niet voor iedereen haalbaar, waardoor er geen plaats tekort in de school is, en men met kleindere klassen kan werken,?directie een bepaald beluid kan voeren, afwijkend?van gemiddeld schoolbeleid.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MCO    posted on 29-06-2010 00:18
Mijn excuses, maar toch nog even aandacht voor deze klassieker:P

http://www.dumpert.nl/mediabase/871191/f741955e/russen_en_vodka.htm
Ilja    posted on 29-06-2010 00:27
Haha, en ik drink niet eens alcohol.
Bootstrap    posted on 29-06-2010 01:19
Poster: Ilja
Waarom denk je dat na de val van de muur, bij westerse bedrijven een run begon op Mensen uit USSR, juist, omdat ze heel goed wisten wat voor hoge niveau opleidingen daar zijn. ? En dat een Rus heel goed zijn vak weet en perfectionistisch uitvoert.

Westerse bedrijven stonden inderdaad te springen om samen te werken met de Russen, maar toen zijn veel bedrijven snel afgehaakt door de moeizame communicatie en andere denkwijzen van de nog communistisch denkende Russen. Een hoogleraar aan mijn faculteit (innovatiewetenschappen universiteit van Utrecht) had daar nog een leuke anekdote over Happy, laughing Hij is vlak na de val van de muur naar Rusland gegaan om zaken te doen. Wat hij daar toen aantrof waren mensen die niet voor zichzelf konden nadenken en alleen maar regels van de eigenlijk niet meer geldende communistische bureaucratie opvolgen. Hedendaags is dat natuurlijk wel veranderd, maar toentertijd was het niet zo makkelijk als je beweert.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Jorrit    posted on 29-06-2010 07:29
Wordt je soms betaald door de USSR fanclub om hier jou/hun meningen te propaganderen, Ilja? Ik denk dat het verstandiger is om je te beperken tot de onderwerpen waar je in thuis bent, kom je vaak verstandiger over (zo zal je mij niet snel horen praten over voetbal)...
niiicola    posted on 29-06-2010 08:31
Poster: Tekhead
Wat zijn de voornaamste verschillen tussen beide ?

Latijn lijkt meer op Italiaans:?Dominus furiosus erat, ut servi se occuluerint. (De meester was woedend, zodat de slaven zich verstopten.

Grieks is echt heel apart:?Χαῖρετε (Welkom)
Gewoon.
JollyJunkie    posted on 29-06-2010 08:52
Poster: niiicola

Latijn lijkt meer op Italiaans:?Dominus furiosus erat, ut servi se occuluerint. (De meester was woedend, zodat de slaven zich verstopten.

Grieks is echt heel apart:?Χαῖρετε (Welkom)

Latijn heeft erg veel dubbelvormen, maar het is wel allemaal wat logischer voor Nederlanders.
Grieks heeft verschrikkelijk veel vormen, maar liefst 480 van 1 werkwoord, maar bijna geen dubbelvormen.?
Grieks kan je wat vrijer vertalen (wat het ook onduidelijker maakt, Latijn is een stuk duidelijker).

Volgend jaar heb ik gelukkig geen Latijn meer Cool
qntr0l    posted on 29-06-2010 08:58
Ik vraag me persoonlijk af wat voor diploma's Ilja eigenlijk heeft, aangezien hij hier redelijk fel was met z'n 6jes mentaliteit. Dus vertel?
DJADMIN    posted on 29-06-2010 09:11
Poster: qntr0l
Ik vraag me persoonlijk af wat voor diploma's Ilja eigenlijk heeft, aangezien hij hier redelijk fel was met z'n 6jes mentaliteit. Dus vertel?

Same here, en of daar ook allemaal 8'en en 9's opstaan....
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
ArCee    posted on 29-06-2010 09:15
Dieploomaa, wa's dat? Cool
main    posted on 29-06-2010 09:48
zo naar de feedback, krk rp 5 g2's halenCool
Dolivieira    posted on 29-06-2010 10:04
Poster: Jorrit
Wordt je soms betaald door de USSR fanclub om hier jou/hun meningen te propaganderen, Ilja? Ik denk dat het verstandiger is om je te beperken tot de onderwerpen waar je in thuis bent, kom je vaak verstandiger over (zo zal je mij niet snel horen praten over voetbal)...

CoolDat nou juist het probleem,Jorrit. Want van DJen en Appatuur heeft die ook niet veel kaas van gegeten.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
main    posted on 29-06-2010 10:23
Poster: Dolivieira

CoolDat nou juist het probleem,Jorrit. Want van DJen en Appatuur heeft die ook niet veel kaas van gegeten.

+1

vraagje aan ilja: als je zoveel reacties op jou opmerkingen krijgt, waarom blijf je ze dan maken?
T-to-the-J    posted on 29-06-2010 10:28
Vind ie leuk?Winking my eye
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
main    posted on 29-06-2010 10:28
misschien omdat ie dan aandacht krijgt ofzo..

edit: of hij wil z'n rooie vlaggetje weer terugSmile
User edit by main on 29-06-2010 @ 10:29:02 (100%)
T-to-the-J    posted on 29-06-2010 10:32
Of hij hoopt stiekem dat ie een russisch vlaggetje krijgt xD
Sunrise8    posted on 29-06-2010 10:35
nu niets meer over die jongen, sinds hij hier member is gaat alles nog maar over hem. Triest eigenlijk, maar ik heb geen admin rechten om zo iemand te bannen Happy, laughing

dus nu niks meer over hem maar gewoon LEUKE dingen!!!

_________________________________________________________________________________________________
Music made me who i am
T-to-the-J    posted on 29-06-2010 10:40
Nauwja leuk leuk. Ik krijg tussen nu en 1 uur vanmiddag te horen of ik op havo mag blijven of dat ik naar mavo moet.
Sunrise8    posted on 29-06-2010 10:53
ach jij hebt nog een kans, ik weet al dat ik gezakt ben en nog een heel jaar over moet doen Winking my eye
Music made me who i am
T-to-the-J    posted on 29-06-2010 10:55
Helaas is een jaartje overdoen voor mij geen optieUnhappy
Lucalicious    posted on 29-06-2010 10:57
Poster: qntr0l

lees alsjeblief even mijn post op de vorige pagina.....
Ilja    posted on 29-06-2010 11:12
Poster: Dolivieira

Oh jawel hoor, het is dat ik hier geen mixes meer post, maar het alleen aan echte pro's laat horen, zodat zij mij goed kunnen uitleggen waar het aan verbeterd moet worden, en hoe de vooruitgang is ( en er zit zeker grote vooruitgang in, ben nu allemaal loop trucjes aan het uitproberen ). ? ?

Blijkbaar kunnen mensen hier en niet tegen waarheid ( 6sjes cultuur en dergelijke ) en al helemaal niet tegen iemand die zonder iemands hielen te likken op eigen kracht wat van zich probeert te maken, kan mij ook eigenlijk weinig boeien, maar ik vind jullie korte lontjes echt hilarisch, bij een reactie gaat ie meteen af Cool

@main
Dit bedoel ik nou met hullie hullie doen bij moderators, los het is zelf op man, of kun je niets terug zeggen ?

@T-to-the-J
Heel spijtig te horen man. ? ?
Kijk hier eens, je kan eventueel versneld je benodigde vakken halen, ik hoor goede dingen over deze instituut.
James Boswell
User edit by Ilja on 29-06-2010 @ 11:17:40 (35%)
Flaged

230 Users online: 16 Guests (214 Unknown)
Pages generated today : 50.418
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.528.419