Poster: JollyJunkie
Jeuj, ik heb het gevonden, klik hier (je download dan een PDF bestand waarin op de 11e pagina het lijstje staat).?
Ik ben er ook achter gekomen dat het erg ingewikkeld is hoe ze dat allemaal bepaald hebben, en van een stuk meer afhangt dan alleen maar toetsen zoals de cito toets.
Hier kan je een PDF downloaden waar informatie in staat over hoe ze dit soort gegevens bepalen, het is alleen wel bijna 300 bladzijdes groot
Poster: Lucalicious
hahaha of deze;
http://www.youtube.com/watch?v=6MWYc_YCi_Q
Poster: Esmee
gooed... en buizen is lager dan dat eprcentage :P
ik vind het heeeel ingewikkeld allemaal. Dus als jij net een slimme klas hebt en jij hebt 79% en er zitten een paar nerds in met 100% zodat t gemiddeld 85 wordt heb jij dus een onveldoende... dat is wel echt heel minder vind ik.
want als het goed is heeft de hele klas hoger dan t gemiddelde wat je moet halen, dus als jij de enige bent die het net wel of net niet haalt... heb je het sowieso niet gehaald omdat derest slimmer is... vaag systeem:P
Poster: Ilja
Waarom denk je dat na de val van de muur, bij westerse bedrijven een run begon op Mensen uit USSR, juist, omdat ze heel goed wisten wat voor hoge niveau opleidingen daar zijn. ? En dat een Rus heel goed zijn vak weet en perfectionistisch uitvoert.
Poster: Tekhead
Wat zijn de voornaamste verschillen tussen beide ?
Poster: niiicola
Latijn lijkt meer op Italiaans:?Dominus furiosus erat, ut servi se occuluerint. (De meester was woedend, zodat de slaven zich verstopten.
Grieks is echt heel apart:?Χαῖρετε (Welkom)
Poster: qntr0l
Ik vraag me persoonlijk af wat voor diploma's Ilja eigenlijk heeft, aangezien hij hier redelijk fel was met z'n 6jes mentaliteit. Dus vertel?
Poster: Jorrit
Wordt je soms betaald door de USSR fanclub om hier jou/hun meningen te propaganderen, Ilja? Ik denk dat het verstandiger is om je te beperken tot de onderwerpen waar je in thuis bent, kom je vaak verstandiger over (zo zal je mij niet snel horen praten over voetbal)...
Poster: DolivieiraDat nou juist het probleem,Jorrit. Want van DJen en Appatuur heeft die ook niet veel kaas van gegeten.
Poster: qntr0l
Ik vraag me persoonlijk af wat voor diploma's Ilja eigenlijk heeft, aangezien hij hier redelijk fel was met z'n 6jes mentaliteit. Dus vertel?
Poster: DolivieiraDat nou juist het probleem,Jorrit. Want van DJen en Appatuur heeft die ook niet veel kaas van gegeten.