Poster: Tekhead
+2 djord: daar heb ik ongelooflijk veel respect voor, iemand die zich te pleuris studeert om een voor hem max.punten te behalen, meer dan voor iemand die met de vingers in de neus, zonder er echt voor te moeten studeren, en?bvb 93% haalt.
Poster: Ilja
@Esmee
Ik zeg het omdat ik de feiten zie ( in het nieuws en uit onderzoeken ), ik hoor hier een na het ander zeggen, gezakt, her examen, en dergelijke, dus daarom zeg ik het. ? Mocht jij het nog niet weten, maar Nederlandse onderwijs wordt gelachen in het buitenland ( net zoals over veel meer dingen ).
Poster: Luni-B
Als je het kan maar op 1tiende na niet mag? , die vat ik niet.
Dat zijn de eisen van VWO haal je dat niet dan kan je het (nog) niet.balen is het zeker!
Neen Lorin, in gemeenschapsonderwijs wel, in vrije onderwijs niet
Ik durf met grootste gemak 100 euro op te leggen, dat het niet zo is, ?in Rusland ( ik ben van Russische afkomst maar komt uit voormalige deel dat nu Letland ( pro-westerse flut land ) heet ) is een van de beste onderwijs systemen ter wereld ( al sinds de USSR ). ?
Waarom denk je dat na de val van de muur, bij westerse bedrijven een run begon op Mensen uit USSR, juist, omdat ze heel goed wisten wat voor hoge niveau opleidingen daar zijn. ? En dat een Rus heel goed zijn vak weet en perfectionistisch uitvoert.
wat is roc nu weer ?
Geef is een link, ik geloof er niets van.
Rusland staat maar 16 plaatsen onder nederlandbeste onderwijs vind je? Finland..
Beter leer syteem --> betere resultaten. het gaat hier over een algemeene test , je ziet dus bijv wel dat wiskunde in nederland er uitspringt. maar rusland kan bijv beter zijn in techniek.
Jij moet de diploma's halen , als de regering vind dat dit systeem goed werkt , en aan de resultaten gezien ook goed werkt. dan gaan ze het niet veranderen omdat jij het niet leuk/goed/leerzaam vind.
just my 2 pence
edit:
+ 1 Lucalicious
TU delft een een lachertje, met een hoop types die denken dat ze leuke dingen ontwerpen ( zonder erbij te na te denken, dat 9 van de 10 van hun uitvindingen geen enkele nut hebben voor de maatschappij ), maar ach die subsidie pot moet immers leeg, anders krijgen wij volgende jaar minder geld.
Ik durf met grootste gemak 100 euro op te leggen, dat het niet zo is, ?in Rusland ( ik ben van Russische afkomst maar komt uit voormalige deel dat nu Letland ( pro-westerse flut land ) heet ) is een van de beste onderwijs systemen ter wereld ( al sinds de USSR ). ?
Waarom denk je dat na de val van de muur, bij westerse bedrijven een run begon op Mensen uit USSR, juist, omdat ze heel goed wisten wat voor hoge niveau opleidingen daar zijn. ? En dat een Rus heel goed zijn vak weet en perfectionistisch uitvoert.
TU delft een een lachertje, met een hoop types die denken dat ze leuke dingen ontwerpen ( zonder erbij te na te denken, dat 9 van de 10 van hun uitvindingen geen enkele nut hebben voor de maatschappij ), maar ach die subsidie pot moet immers leeg, anders krijgen wij volgende jaar minder geld.
Poster: Yorick
Ach ik zou daar heen gaan en de les vertellen vent,,
Buitenlanders lachen ons ook uit omdat we OEMPALOEMPA'S zoals jou hebben, mannentjes die erger zijn dan kakkerlakken.. Die oordelen voordat ze iemand kennen, denken dat de russen de wereld hebben gemaakt en ga zo maar door.. Nou OEMPALOEMPA jij komt er wel,,, en een handtekening mag je heerlijk op m'n rechterbil zetten!!!
Heb jij je bronnen dan niet gechecked? ga maar is zoeken dan..
een hint 'Pisa'