De Late Leeuw, Chatcorner (DEEL 40) (36/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ThijsG    posted on 14-06-2010 16:14
Editie 40 van de Late Leeuw alweer!!Cool
Het gaat hard, en voor de 40ste maar weer eens een old school versieHappy, laughing

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost.
Toch is het NIET de bedoeling:
-Dat we hier gaan spammen
-Links naar webshops plaatsen(link naar de shopsurvey)
-Dat we ruzie gaan maken
De regel van het dubbelposten kan wegCool

Heb je een ledemaat gebroken, lig je in het ziekenhuis en heb je niks te doen, lees dan alle voorgaande LL's eens door!

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 2
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 3
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 4
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 5
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 6
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 7
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 8
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 9
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 10
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 11
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 12
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 13
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 14
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 15
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 23
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 24
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 25
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 27
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 28
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 29
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 30
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 31
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 32
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 33
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 34
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 39
En dan nu:
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 40

Have Fun!Happy, laughing
User edit by ThijsG on 14-06-2010 @ 16:27:00 (3%)

What do you think about De Late Leeuw, Chatcorner (DEEL 40) ??

Vote :   

feestbeest    posted on 28-06-2010 20:22
Ik heb een vraagje, ik mag een UDG tas uitzoeken van me pa i.v.b. met me raport. Ik wil 2 cd mappen kwijt van Slappa 240. Past dat in de UDG

UDG SlingBag Trolley Deluxe ? Alvast bedanktHappy, laughingIk hoop dat iemand mij snel kan helpenHappy, laughing

Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Yorick    posted on 28-06-2010 20:23
daar past er maar 1 van inWinking my eye!
Ilja    posted on 28-06-2010 20:25
Poster: main
6'jes cultuur is beter dan roc'tjes cultuur.

Ik zou het niet weten op wie je die comment richt..
feestbeest    posted on 28-06-2010 20:29
Poster: Yorick
daar past er maar 1 van inWinking my eye!

Maar 1? Welke past dan wel 2 in?
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
-FLoriZ-    posted on 28-06-2010 20:32
Poster: Ilja

Dan moet je even twijfelen aan je eigen slimheid.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
dJORD    posted on 28-06-2010 21:34
Poster: -FLoriZ-
Dan moet je even twijfelen aan je eigen slimheid.
 zegt iemand die ''het woord'' slimhijd gebruikt:P
Esmee    posted on 28-06-2010 21:35
Jammer dat ilja niet in gaat op mijn quote op de vorige pagina.
Ik hoop dat hij eens snapt hoe de wereld in elkaar zit en dat niet iedereen ouders heeft die alles voor hem betalen en ook niet iedereen met 10 vingers in zijn neus vwo haalt, nou laten we het niet hebben over mijzelf...
maar er zijn zat mensen die keihard moeten werken voor hun vmbo-t of vmbo-k diploma, en jij moet niet zeiken over een 6jes cultuur, want ik ben er van overtuigd dat jord keihard werkt om vwo te halen, en als je dan op 1 focking tiende niet naar vwo mag, is dat echt heel erg balen voor die jongen, en als jij hem dan nog vervolgens af gaat lopen zeiken, is dat nog meer balen!
Niet zoveel aantrekken van wat ilja zegt, hij denkt alles te weten en denkt ook dat mijn ouders me niet opvoeden, ik iedere dag aan de drank zit, en weet ik veel wat allemaal.
Tekhead    posted on 28-06-2010 21:45
Poster: dJORD
ilja je bent een l*l! zesjes cultuur druipt er niet van af ik heb een 6,9 wat een tiende punt te wijnig is, ik werk mij helemaal uit mijn naad voor goede resultaten en niet voor zesjes! jij moet echt stoppen met over mensen te oordelen zonder dat je weet hoe of wat!!

+2 djord: daar heb ik ongelooflijk veel respect voor, iemand die zich te pleuris studeert om een voor hem max.punten te behalen, meer dan voor iemand die met de vingers in de neus, zonder er echt voor te moeten studeren, en?bvb 93% haalt.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
niiicola    posted on 28-06-2010 21:48
Precies hetzelfde heb ik met Latijn en Grieks, vandaar dat ik nu naar Atheneum ga ipv Gymnasium, oftewel weg uit m'n klas. Op dit moment gun ik Ilja echt een ban.
Gewoon.
Boyd    posted on 28-06-2010 21:49
6'jes cultuur is beter dan roc'tjes cultuur.

Beter slaag je dan gewoon op vmbo met 2. 7'ens en 6. 8'en Cool
Tekhead    posted on 28-06-2010 21:50
Poster: niiicola
Precies hetzelfde heb ik met Latijn en Grieks, vandaar dat ik nu naar Atheneum ga ipv Gymnasium, oftewel weg uit m'n klas. Op dit moment gun ik Ilja echt een ban.

Wat zijn de voornaamste verschillen tussen beide ?
Esmee    posted on 28-06-2010 21:51
@tekhead, hoe zit dat systeem nou in Belgi? met die procenten? want ik heb m niet helemaal door Cool
Tekhead    posted on 28-06-2010 21:52
Wat bedoel je juist esmee meisje xx ?
main    posted on 28-06-2010 21:52

ik richt m niet op iemand, het is puur een opmerking om mijn mening te laten horen.

ook heb ik geleerd dat een roc veel slechter op je cv staat dan een normaal diploma
Tekhead    posted on 28-06-2010 21:53

ik richt m niet op iemand, het is puur een opmerking om mijn mening te laten horen.

ook heb ik geleerd dat een roc veel slechter op je cv staat dan een normaal diploma

wat is roc nu weer ?
dJORD    posted on 28-06-2010 21:54
Poster: Tekhead
Wat zijn de voornaamste verschillen tussen beide ?
 atheneum = vwo = niveau waarmee je naar een universiteit kan.
gymnasium is atheneum met grieks en latijn.
User edit by dJORD on 28-06-2010 @ 21:54:25 (1%)
Mixt-Ape    posted on 28-06-2010 21:54
@ Esm?e: Je moet gewoon voor elk vak slagen (minstens 50%). Als je in 1 schooljaar bij ons 2 jaarbuizen haalde mocht je niet naar het volgende jaar.
T-to-the-J    posted on 28-06-2010 21:54
De vakken, op gymnasium heb je er Grieks en Latijn bij.

En ilja je bent een lozer, ik heb fucking 5 weken van te voren geleerd voor een Frans repetitie en nog haal ik een 2,7! Echt 1 ? 2 uur per dag dan he!
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
User edit by T-to-the-J on 28-06-2010 @ 21:56:29 (4%)
MaximDJ    posted on 28-06-2010 21:55

6sjes cultuur druipt er vanaf.Winking my eye

Als ik dJord was, had ik je graag op je bek geramd voor zon opmerking. Waar slaat dit in godsnaam op...? Totaal nergens op gebaseerd, zoals je gewoonlijke lul op een drumstel praat..Waar is je mooie vlaggetje gebleven?
Party Sensations. Excellence in entertainment.
User edit by MaximDJ on 28-06-2010 @ 21:56:19 (14%)
Esmee    posted on 28-06-2010 21:55
dus 50% is zegmaar een 5 bij ons? en 100% een 10?
Mixt-Ape    posted on 28-06-2010 21:56
Jep, inderdaad. Het aantal maximum buizen hangt wel af van school tot school blijkbaar, ik ken sommige mensen die met 4 buizen overmochten (super raar eigenlijk).
Tekhead    posted on 28-06-2010 22:12
Poster: Mixt-Ape
@ Esm?e: Je moet gewoon voor elk vak slagen (minstens 50%). Als je in 1 schooljaar bij ons 2 jaarbuizen haalde mocht je niet naar het volgende jaar.

Neen Lorin, in gemeenschapsonderwijs wel, in vrije onderwijs niet, daar heb je met je 50% een dikke buis.
Bij mijn zoontje in de school is het zo:

Alle vakken krijgen individueel een min. slaagkans percentage, dus hoe belangrijker of moeilijker het vak, hoe minder hoog het slaagkans percentage, maar het minste % voor moeilijkste of hoofdvakken was bij hem 74%, en dat loopt op tot 84% voor simpelste vakken. Volg je nog ?
?
vb: Wiskunde was 78.5%, zat je daar onder was je altijd gebuisd, maar had je? net 78.5% ?of 79 a 80%, dan was je nog niet zeker, want als het klasgemiddelde bvb 81% is, dan ben je nog gebuisd met je 80%.

Daarna telt mn alle vakken samen en weer gemiddelde van de klas, boven geslaagd, onder gebuisd, maar... dat betekend niet dat je automatisch moet blijven plakken.? Dit uitgebreid systeem wordt in weinige scholen zo gedetailleerd uitgevoerd. Meestal wel dat min hoger is dan 50% maar daar blijft het dan bi,j voor de rest.
Pedroz    posted on 28-06-2010 22:22
Morgen heb ik poclamatie Cool
Hopen dat ik volledig door ben! Dan zit ik volgend jaar al in men derde jaar ingenieursopleiding!

Esmee    posted on 28-06-2010 22:24
gooed... en buizen is lager dan dat eprcentage :P
ik vind het heeeel ingewikkeld allemaal. Dus als jij net een slimme klas hebt en jij hebt 79% en er zitten een paar nerds in met 100% zodat t gemiddeld 85 wordt heb jij dus een onveldoende... dat is wel echt heel minder vind ik.
want als het goed is heeft de hele klas hoger dan t gemiddelde wat je moet halen, dus als jij de enige bent die het net wel of net niet haalt... heb je het sowieso niet gehaald omdat derest slimmer is... vaag systeem:P
geef mij maar t 6 = voldoende 5 = onvoldoende systeem en 5.5 is voldoende dus. Al is een vriend van mij gezakt dit jaar omdat hij een 4.5 voor zn wiskunde had gehaald en hij had een 4.6 nodig om zn havo te halen. Beetje jammer voor hem. Ik hoop dat zn her goed gaat!
Ilja    posted on 28-06-2010 22:24
Poster: MaximDJ

Als ik dJord was, had ik je graag op je bek geramd voor zon opmerking. Waar slaat dit in godsnaam op...? Totaal nergens op gebaseerd, zoals je gewoonlijke lul op een drumstel praat..Waar is je mooie vlaggetje gebleven?

Oh oh oh, wat zijn wij weer op onze teentjes getrapt, je zit toch een smily erbij lul die je bent. Enne, stoere praatjes van op je bek rammen, vullen geen gaatjes.

@Esmee
Ik zeg het omdat ik de feiten zie ( in het nieuws en uit onderzoeken ), ik hoor hier een na het ander zeggen, gezakt, her examen, en dergelijke, dus daarom zeg ik het. ? Mocht jij het nog niet weten, maar Nederlandse onderwijs wordt gelachen in het buitenland ( net zoals over veel meer dingen ).
User edit by Ilja on 28-06-2010 @ 22:28:18 (71%)
Flaged

214 Users online: 23 Guests (191 Unknown)
Pages generated today : 92.812
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.570.813