Poster: Dolivieira
ja idd, Lijkt wel of onze vriend Ilja een beetje bang is voor kritiek. Maar daar wordt je juist beter van. Ben eigenlijk ook best benieuwd of er meer progressie in zit.
Poster: JollyJunkie
Heeft er iemand verstand van basgitaren?
Ik ben namelijk van plan om basgitaar te leren spelen (kan al redelijk gitaar spelen, maar bas lijkt me toch echt vetter), en ik ga aankomende vrijdag bij deze bas kijken.?
Weet iemand waar ik op moet letten om te zien of hij in goede staat is?
Niemand?
Niemand?
Poster: dJORD
@ Tekhead, congratz
Ik heb nu alle cijfers op vwo niveau op 1 tiende punt na, die moeten ze met wel cadeau doen!!
Poster: Tekhead
Hier nog een Fiere Papa !
Onze Levi heeft z'n schoolrapport gehad, en haalde 99,98 % hoogste puntentotaal ooit in z'n leerjaar hier op de school.
Ben zo trots, heb er geen woorden voor !
Poster: dJORD
@ Tekhead, congratz
Ik heb nu alle cijfers op vwo niveau op 1 tiende punt na, die moeten ze met wel cadeau doen!!
Poster: Ilja
6sjes cultuur druipt er vanaf.![]()
Ik moest en moet niet wagen om thuis met minder dan ruim 7 te komen, man o man wat een preek kan ik van mijn moe verwachten.
Poster: Ilja
Ik moest en moet niet wagen om thuis met minder dan ruim 7 te komen, man o man wat een preek kan ik van mijn moe verwachten.
Poster: Iljailja je bent een l*l! zesjes cultuur druipt er niet van af ik heb een 6,9 wat een tiende punt te wijnig is, ik werk mij helemaal uit mijn naad voor goede resultaten en niet voor zesjes! jij moet echt stoppen met over mensen te oordelen zonder dat je weet hoe of wat!!