Poster: Lucalicious
dan hou ik me vervolgens aan de vuistregel dat 0.8 procent pitch 1 bpm is.
Poster: Prozei
http://www.youtube.com/watch?v=Rc33h1b4dTk
mix jij op je bpm counter?
Poster: Luni-B
Radius 1000 ook , en die werken ook vrij nauwkeurig.
Poster: Bouncy
haha, kom ik aan met m'n Axis 2... daar zit geen bpm meter op (ja, iets met intikken ofzo, maar dan krijg je de ene keer 152 en 1 tik verder krijg je 78.....) (op eentje zit niet eens meer een display...)
Poster: Ilja
Het grappigste is dat DMP 555 betere BPM counter heeft dan CDJ 800 ( terwijl DMP 555 ouder is ).
Het grappigste is dat DMP 555 betere BPM counter heeft dan CDJ 800 ( terwijl DMP 555 ouder is ).
Iemand hier die weet of er nou al is een flightcase is uitgebracht of gaat komen voor de Xone: DX?
Zou hem toch wel fatsoenlijk willen vervoeren/opbergen etc.
Vraag me niet of ie ook daadwerkelijk past (de Xone is toch veel groter dan de APC40?), maar Zomo zegt er eentje te hebben: klik!
Edit: even gecheckt, en dat zou inderdaad moeten passen
@ Prozei
Poster: Prozei
waarom koop je geen cdj350 die heeft een bpm lock hoef je ook niet meer te kijken naar je bpm.
Poster: Lucalicious
ja tuurlijk, na een onterecht afgekeurde goal...
en ik denk dat duitsland er straks in de kwartfinale tegen argentinie uit gaat, sorry
Poster: Bootstrap
. Ik wil binnenkort bijvoorbeeld een Wiimote als controller gaan gebruiken in mijn sets
CD en memory kaarten zijn al digitaal genoeg voor mij, wil niks met DJ software te maken hebben.?![]()
En ik vind platter van CDJ 400 helemaal top aanvoelen.
Zolang ik gewoon bij de pio's blijf, heb ik geen last van bom counter die aan de xtc zitten.
En ik draai veel liever vanaf cd dan vanaf iedere andere bron. Bus voor mij geen software.
Poster: qntr0l
0
Trouwens, wanneer maak je nu eens een nieuwe mix?
Poster: Bootstrap
Ik vind de platter van de CDJ400 echt zo goedkoop aanvoelenWaarom ga je eigenlijk niet gewoon digitaal draaien Ilja? Als je toch niet wil beatmatchen kun je net zo goed Traktor gebruiken
Ik vind beatmatchen met een goede platenspeler het lekkerst, dan ben je tenminste echt mechanisch wat aan het doen. En ja, ik draai volledig digitaalMaar ik vind het gewoon allemaal vet
En met digitaal draaien heb je gewoon zo veel meer opties. Ik wil binnenkort bijvoorbeeld een Wiimote als controller gaan gebruiken in mijn sets
Poster: TimmyV
Iemand hier die weet of er nou al is een flightcase is uitgebracht of gaat komen voor de Xone: DX?
Zou hem toch wel fatsoenlijk willen vervoeren/opbergen etc.