Poster: IljaNa een gigantische blunder van de ref wel ja.
Hehehe, engelsen kregen voetballes van de Duitsers.
Duitsland opweg naar 4de wk titel.
Poster: Ilja
Hehehe, engelsen kregen voetballes van de Duitsers.
Duitsland opweg naar 4de wk titel.
Poster: Esmee
mijn nieuwe house mixnouja het vervolg op de vorige tenminmix zegmaar
Poster: the-melody
Na een gigantische blunder van de ref wel ja.
Poster: Prozei
http://www.youtube.com/watch?v=Rc33h1b4dTk
mix jij op je bpm counter?
Poster: soundkiller
Ik zoek een alternatief voor taiyo yuden CD's, ik dacht zelf aan TDK CD'tjes iemand nog tips voor andere CD's ?
Poster: feestbeest
Damn, net voor de eerste keer uit geweest.
We ging vandaag eerst rondvaren door de grachten van Amsterdam omdat een vriend van me moeder die homo is die vriend van hem zijn nichtjes waren in Nederland (15 18 en 18) en na de boot toch rond 10e hadden we mijn ma en die vriend achter gelaten en een kroeg op gezocht op rembrandplein! Uiteindelijk een paar uurtjes in de Smoker gezeten. was gezellig, alleen de dj was minder. Nu pitten!Good night everybody
Poster: Prozei
jvc?
pioneer mag dan wel de beste bpm counters hebben het verschil tussen 140 en 140.5 is binnen een paar seconden hoorbaar.
Poster: Bouncy
haha, kom ik aan met m'n Axis 2... daar zit geen bpm meter op (ja, iets met intikken ofzo, maar dan krijg je de ene keer 152 en 1 tik verder krijg je 78.....) (op eentje zit niet eens meer een display...)
Poster: XMatiC
ik plek mijn bpm counters weg met plakband
om dan niet anders te kunnen
Poster: soundkiller
Ik zoek een alternatief voor taiyo yuden CD's, ik dacht zelf aan TDK CD'tjes iemand nog tips voor andere CD's ?
Poster: specialm
is je display kaopot ??
Poster: Ilja
Daarom ben ik ook blij met DMP 555. hun BPM meters nemen ook 1 getal achter de komma mee.
Poster: niiicola
Nou, vmx300 is binnen
Nou, vmx300 is binnen
Ka?n, bedankt!
(en Floris voor het meenemen naar bussum -_-)