De Late Leeuw, Chatcorner (DEEL 40) (31/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ThijsG    posted on 14-06-2010 16:14
Editie 40 van de Late Leeuw alweer!!Cool
Het gaat hard, en voor de 40ste maar weer eens een old school versieHappy, laughing

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost.
Toch is het NIET de bedoeling:
-Dat we hier gaan spammen
-Links naar webshops plaatsen(link naar de shopsurvey)
-Dat we ruzie gaan maken
De regel van het dubbelposten kan wegCool

Heb je een ledemaat gebroken, lig je in het ziekenhuis en heb je niks te doen, lees dan alle voorgaande LL's eens door!

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 2
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 3
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 4
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 5
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 6
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 7
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 8
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 9
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 10
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 11
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 12
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 13
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 14
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 15
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 23
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 24
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 25
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 27
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 28
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 29
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 30
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 31
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 32
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 33
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 34
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 39
En dan nu:
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 40

Have Fun!Happy, laughing
User edit by ThijsG on 14-06-2010 @ 16:27:00 (3%)

What do you think about De Late Leeuw, Chatcorner (DEEL 40) ??

Vote :   

Tekhead    posted on 26-06-2010 23:38
Ik hoop eerder op Brazilei of Argentinie of Chile, is voor mij veruit, voetbaltechnisch degene die het aangenaamst voetbal heeft gebracht.
Eerlijkheidshalve toegeven dat Duitsland verdiend naar de 1/8 finale is gegaan, hebben fris en modern voetbal gebracht, heeft met chance weinig vandoen nu.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Mixt-Ape    posted on 26-06-2010 23:56
Da's waar, maar als we even de geschiedenis erbij nemen kan je het toch niet ontkennen volgens mij...en Spanje is voetbaltechnisch even sterk als Brazili? of Argentini?, al wil ik zeker niet ontkennen dat deze landen geweldig spelen (ben er zelf ook enorm fan van).
Tekhead    posted on 27-06-2010 00:05
Idd, hebben het verleden niet te ontkennen. Zoalsdebekende uitspraak van ex-topvoetballer en international Gary Lineker ooit zei: Een voetbalmatch is een sport van 2x 11 spelers en na 90 minuten winnen de Duitsers !
Prozei    posted on 27-06-2010 00:34
denk dat het nog een raar wk gaat worden.
een paar grote teams er al uit.
italie die vooraf zichzelf al in de 8ste finales hadden gerekend.
Mixt-Ape    posted on 27-06-2010 00:42
Ja de piramide zit gewoon slecht in mekaar...nu zit er sowieso al een 'klein' team in de halve finales terwijl er aan de andere kant topteams nu al tegen mekaar uitkomen!
FML    posted on 27-06-2010 00:57
Poster: Tekhead

Heel prachtig eiland amai, alleen als je geen duikliefhebber bent, gaat het je rap vervelen op Bonaire,idd Dennis.

Ja we duiken graag , het is inderdaad ontspannen ben je er zelf ook al is geweest of?.
de mensen zijn daar ook echt he?l relax.

Ik rij per ongeluk de verkeerde richting in , en jawor ik werd op de bon geslingerd!
Agent: Ja dat mag niet he meneer ! ( accent ) , dat word een boete , Ik mijn gegevens gegeven. waarop de agent zegt.
mischien word deze thuis gestuurd meneer , mischien word deze weg gegooid.

prachtig ! nooit gehad de boete Happy, laughing
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Prozei    posted on 27-06-2010 01:02
vindt het mee vallen.
alleen van de wedstrijden van vandaag gaat er waarschijnlijk een klein team door naar de halve finale
enige minpunt van deze piramide is dat veel top teams er al uit zijn voordat we bij de kwartfinale zijn.

maar dit maakt het wk onvoorspelbaar en denk ook wat leuker om naar te kijken
Tekhead    posted on 27-06-2010 01:02
kleine landen is eigenlijkmisplaatst vind ik, want erbij zijn op de eindronde is al bewijs dat je toch wel wat in je mars hebt, en als je de 1ste ronde dan nog overleeft ban?je niet klein meer, alleen klein in wk geschiendenis dat wel,maar nu niet meer.?
feestbeest    posted on 27-06-2010 01:32
Damn, net voor de eerste keer uit geweestHappy, laughing.
We ging vandaag eerst rondvaren door de grachten van Amsterdam omdat een vriend van me moeder die homo is die vriend van hem zijn nichtjes waren in Nederland (15 18 en 18) en na de boot toch rond 10e hadden we mijn ma en die vriend achter gelaten en een kroeg op gezocht op rembrandplein! Uiteindelijk een paar uurtjes in de Smoker gezeten. was gezellig, alleen de dj was minder. Nu pitten!Good night everybody
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
DjVictorF    posted on 27-06-2010 02:47
Al terug van uitgaan, was echt niks aan.
Gister gedraaid op examen feest van mijn nicht en haar vriendinnen. Ging eeeeerrug goed en die tukkers zijn eeeecht gezellige gasten! Roov en ik hadden weer erg veel complimentjes gehad.
Vandaag ook gedraaid op tennisclub in Baarn en ze waren zo tevreden dat we weer een dikke bonus kregen! Morgen nog een avondje knallen met de drive in en dan vrijdag weer!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Esmee    posted on 27-06-2010 03:04
jeeej ik ben jarig nu Happy, laughing eindelijk 16! dus kan ik lekker uit !
en zoals Ilja zou zeggen drank en peuken kopen.
Vassilli    posted on 27-06-2010 03:20
Gefeliciteerd!
Ik ben net terug van een Dubstep feest :P Lekker gedraait en wat een energie dat publiek zeg :O
Ilja    posted on 27-06-2010 03:44
Poster: Esmee

Goeie opvoeding heb je ( NOT ).
Tekhead    posted on 27-06-2010 05:11

happy birthday meid, mucho drank en mucho peuken he ? Cool
Dolivieira    posted on 27-06-2010 06:53
Poster: Ilja

Pot verwijt de ketel ....................................
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 27-06-2010 @ 06:53:34 (39%)
Esmee    posted on 27-06-2010 09:04
Poster: Tekhead

happy birthday meid, mucho drank en mucho peuken he ? Cool

Stiekem gebruikte ik beide al voor mn 16e, maar dat zeggen we er niet bij, want straks ga ik Ilja nog gelijk geven. Maar vergelijk me gewoon niet met alcohol misbruikende jongeren, want ik weet waar de grens ligt, en zij zeker niet.
En met mijn opvoeding heeft dit alles al helemaal niet te maken. Of misschien juist wel, dat ik me daarom weet in te houden. Ik drink niet tot amper, alleen wanneer ik er zin in heb maar niet om dronken te worden.
Ik rook wanneer ik zin heb, en dat gebeurt dus iets vaker dan drank... maar ik geloof niet dat ik jou daarmee ook maar enige vorm van overlast bezorg?
Om me dan meteen in een groepje te gooien bij de slecht opgevoede jongeren die van alles gebruiken en misbruiken... nee sorry dat gaat echt te ver.
Bouncy    posted on 27-06-2010 09:58
Poster: Ilja

GVD ILJA, als er gvd iemand hier een goede opvoeding heeft / heeft gehad, is het esmee wel.. Damn, ik kan veel hebben, maar jou hoef ik voorlopig effe niet meer te horen... oke?

Als je het wil uitvechten, kommaarop, maar dan niet hier op het forum! Bel me maar op, t3rribletwo.nl -> contact staat m'n nummer!
timmy90    posted on 27-06-2010 09:58
wie kan er mij wat meer info geven over beatport?
kan ik buiten met een betaalkaart nog krediet op mijn account krijgen?
en ik heb 1.50 op mijn krediet staan, maar ik klik op buy, en, de rest is mij onduidelijk...
-FLoriZ-    posted on 27-06-2010 10:26
Respect@Bouncy haha

En Ilja, ik moest net denken aan een liedje, speciaal voor jou...
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
dJORD    posted on 27-06-2010 10:46
Poster: -FLoriZ-
Respect@Bouncy haha

En Ilja, ik moest net denken aan een liedje, speciaal voor jou...
 waarom gaat iedereen zich nou mengen in confrontaties tussen 2 members. als je niks hebt toe te voegen waar het forum beter van wordt stop dan gewoon, je maakt het alleen maar erger
Bootstrap    posted on 27-06-2010 10:53
Poster: timmy90
wie kan er mij wat meer info geven over beatport?
kan ik buiten met een betaalkaart nog krediet op mijn account krijgen?
en ik heb 1.50 op mijn krediet staan, maar ik klik op buy, en, de rest is mij onduidelijk...

Ik gebruik PayPal altijd. Werkt perfect Happy, laughing Die schrijft het gewoon van je rekening af, zonder dat je een creditcard ofzo hoeft te hebben.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
timmy90    posted on 27-06-2010 10:55
ok, thanx,

is proberen dan
dJORD    posted on 27-06-2010 11:24
Poster: DjVictorF
Al terug van uitgaan, was echt niks aan.
Gister gedraaid op examen feest van mijn nicht en haar vriendinnen. Ging eeeeerrug goed en die tukkers zijn eeeecht gezellige gasten! Roov en ik hadden weer erg veel complimentjes gehad.
Vandaag ook gedraaid op tennisclub in Baarn en ze waren zo tevreden dat we weer een dikke bonus kregen! Morgen nog een avondje knallen met de drive in en dan vrijdag weer!
 bijna alle tukkers zijn gezellig... waar was je in twente??
Bouncy    posted on 27-06-2010 11:32
Poster: dJORD
waarom gaat iedereen zich nou mengen in confrontaties tussen 2 members. als je niks hebt toe te voegen waar het forum beter van wordt stop dan gewoon, je maakt het alleen maar erger

Euh, als er zomaar een member zou worden aangevallen zou ik me niet mengen, maar Esm?e is voor mij niet 'zomaar een member' zoals de meesten hier inmiddels wel weten, en ik kan heel veel hebben en zien gebeuren, maar op een gegeven moment loopt bij mij de emmer ook over. Maargoed, dat is nu een persoonlijke kwestie, en daarom vraag ik hem ook om mij te bellen, ik wil het forum hier verder niet mee belasten...
dJORD    posted on 27-06-2010 11:33
het ging ook zeker niet over jou, maar dat mensen die er totaal buiten staan steeds een trap na moeten geven vind ik onnodig!!

125 Users online: 22 Guests (103 Unknown)
Pages generated today : 20.395
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.828.854