De Late Leeuw, Chatcorner (DEEL 40) (29/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ThijsG    posted on 14-06-2010 16:14
Editie 40 van de Late Leeuw alweer!!Cool
Het gaat hard, en voor de 40ste maar weer eens een old school versieHappy, laughing

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost.
Toch is het NIET de bedoeling:
-Dat we hier gaan spammen
-Links naar webshops plaatsen(link naar de shopsurvey)
-Dat we ruzie gaan maken
De regel van het dubbelposten kan wegCool

Heb je een ledemaat gebroken, lig je in het ziekenhuis en heb je niks te doen, lees dan alle voorgaande LL's eens door!

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 2
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 3
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 4
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 5
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 6
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 7
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 8
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 9
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 10
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 11
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 12
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 13
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 14
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 15
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 23
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 24
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 25
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 27
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 28
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 29
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 30
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 31
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 32
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 33
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 34
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 39
En dan nu:
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 40

Have Fun!Happy, laughing
User edit by ThijsG on 14-06-2010 @ 16:27:00 (3%)

What do you think about De Late Leeuw, Chatcorner (DEEL 40) ??

Vote :   

Esmee    posted on 26-06-2010 16:09
Poster: Ilja
Dus dit is de reden dat je uitkeek om 16 jaar te worden, ?OM TE ZUIPEN?Cool ? ? ? Geen wonder dat dat NL hoog bovenaan staat kwa zuipende jongeren?Cool

Geweldig ben jij, duidelijk weet je niet wie ik ben en hoe ik in elkaar zit. Ik ben zovaak bij feesten of met vrienden ff buiten hangen waar zoveel drank bij is, en ik ben 1x aangeschoten geweest in mn hele leven en 0x dronken. Ik drink af en toe wat omdat ik het LEKKER vind, niet omdat ik graag dronken wil worden. Of ik nou wel of geen 16 ben, als ik er aan wil komen heb ik genoeg mensen van 18 die wel wat beter voor me kunnen halen.
Dolivieira    posted on 26-06-2010 16:14
Poster: Esmee

Geweldig ben jij, duidelijk weet je niet wie ik ben en hoe ik in elkaar zit. Ik ben zovaak bij feesten of met vrienden ff buiten hangen waar zoveel drank bij is, en ik ben 1x aangeschoten geweest in mn hele leven en 0x dronken. Ik drink af en toe wat omdat ik het LEKKER vind, niet omdat ik graag dronken wil worden. Of ik nou wel of geen 16 ben, als ik er aan wil komen heb ik genoeg mensen van 18 die wel wat beter voor me kunnen halen.

Idd daar is het ook voor. Dronken worden is niks(mijn Mening). Maar als je maar de maat weet dan is het goed.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Ilja    posted on 26-06-2010 16:18
die 18+ lamzakken die voor minderjarigen alcohol halen zouden een boete van fijne 10 ruggen moeten krijgen, kijken of ze het dan nog doen, alcohol grens mag van mij naar 30 geschroeft worden, en iedereen die betrapt wordt een mega boete geven. ? Want dankzij alcohol ( en ouders van tegenwoordig die geen halt toeroepen ) gaat huidige generatie naar de klote en zijn er daarom zakken er zoveel op school, omdat ze in plaats van leren hun aan het bezatten zijn en een week voor de examens opeens gaan denken, oh shit ik moet nog leren.?Cool
Bouncy    posted on 26-06-2010 16:19
Ik ben zelf 1 keer zo dronken geweest dat ik mezelf niks meer kon herinneren, dan heb je er ook niks aan gehad (maargoed, ik moest het een keer proberen + het was oud/nieuw en er was nergens in de straat limonade te krijgen (A))

Maar om nou te zeggen dat dat leuk was...

Doe mij maar gewoon een paar pilsjes en een frietpan, daarna houd het wel op voor mij..
Esmee    posted on 26-06-2010 16:23
Nee er zitten een paar kneuzen tussen die wel teveel drinken, er zijn er genoeg die wel normaal doen Ilja. de huidige generatie naar de klote... juist joh, volgensmij zijn er bijna meer studenten dan ooit omdat iedereen tegenwoordig steeds meer geld heeft om te studeren. En de paar sukkeltjes die zakken op school door de drank, zullen wss ook gezakt zijn zonder die drank, want dan zouden ze ipv zuipen buiten op straat fikkie zijn gaan stoken. Of weet ik veel.
Laidback    posted on 26-06-2010 16:24
ik gooi mezelf even heel erg irritant tussen een gesprek.. sorry

zijn er nog mensen die naar Ibiza gaan deze zomer??
Esmee    posted on 26-06-2010 16:26
Rodger gaat er draaien hoorde ik!
Normaal zit ik altijd t eiland ernaast (Mallorca) Dit jaar ga ik eens naar Fuerteventura, dus nee ik niet.
Dj_Fantasy    posted on 26-06-2010 16:30
Bouncy jongen, jij wordt nog eens een frituurpan :p
dj2dj.nl
Ilja    posted on 26-06-2010 16:35
Poster: Laidback
ik gooi mezelf even heel erg irritant tussen een gesprek.. sorry

zijn er nog mensen die naar Ibiza gaan deze zomer??

Was deze zomer de bedoeling, maar de hotelprijzen vielen zwaar tegen. Cool
Yorick    posted on 26-06-2010 16:35

Gast kom is meer je slaapkamer uit, ga is stappen en kijk om je heen! Sommige mensen kunnen er gewoon niet ''goed'' tegen.. Zo ontstaat een slecht imago, ik weet wat mijn grens is en wat ik dan doe en kan.
En op speciale gelegenheden vind ik een borreltje wel kunnen. Waarom niet? Mensen die zo raar reageren als ze mensen niet eens kennen en over 1 rug scheren zijn erger dan dronken mensen die de waarheid spreken!

@ Bouncy,,
Wanneer mag ik is komen frieturen? Dan neem ik mexicano's mee:D
User edit by Yorick on 26-06-2010 @ 16:36:30 (19%)
Dolivieira    posted on 26-06-2010 16:42
Gaan er hier nog mensen naar LatinVillageConfused??
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Esmee    posted on 26-06-2010 16:44
Poster: Yorick

Gast kom is meer je slaapkamer uit, ga is stappen en kijk om je heen! Sommige mensen kunnen er gewoon niet ''goed'' tegen.. Zo ontstaat een slecht imago, ik weet wat mijn grens is en wat ik dan doe en kan.
En op speciale gelegenheden vind ik een borreltje wel kunnen. Waarom niet? Mensen die zo raar reageren als ze mensen niet eens kennen en over 1 rug scheren zijn erger dan dronken mensen die de waarheid spreken!

jij snapt 'm Happy, laughing
Yorick    posted on 26-06-2010 16:47
Poster: Dolivieira
Gaan er hier nog mensen naar LatinVillageConfused??

Kon er heen omdat een vriend van mij kaartje over had, maar heb helaas dingen met een hogere prioriteit
Ilja    posted on 26-06-2010 16:48
Poster: Yorick

@ Bouncy,,

Is van de redenen dat ik nu zo min mogelijk uitga, wordt misselijk van het zien van die half bezopen types die daarna geen enkel respect hebben voor de medemens en al helemaal niet voor vrouwen ( en proberen met hun handen overal aan te komen ).
Yorick    posted on 26-06-2010 16:52
Je bent DJ, als je een boeking heb sta je toch ook tegenover 10 of misschien wel 10.000 mensen die een borrel op hebben? Word je dan ook misselijk? Dan zie je toch ook vrouwen betast worden? Dan zie je toch ook soms een lijntje weg gesnoven worden? Dan zie je toch ook mensen die misschien wel over hun nek gaan in een hoekje?
Of wil je niet veder komen dat je slaap kamer?
Ilja    posted on 26-06-2010 16:53
Ja maar het voordeel is dat ik op een veilige afstand van sta, en hoef ik niet naast hun te staan.?Cool
Esmee    posted on 26-06-2010 16:54
Ja Ilja daarin heb je wel weer gelijk... Sommige gasten worden echt heel vervelend als ze teveel op hebben, maar goed ff een trap met de boodschap rot op, en als je gewoon niet in je eentje uitgaat maar met wat jongens die je goed kent eromheen, dan komt t goed. En veel van dat soort meisjes/vrouwen lokken t vaak zelf uit.
Bouncy    posted on 26-06-2010 17:05
Poster: Dj_Fantasy
Bouncy jongen, jij wordt nog eens een frituurpan :p

Mwha, ik zeg altijd maar zo: het word pas erg als de frituurpan jou in de hand gaat houden i.p.v. dat jij de frituurpan in de hand houd..

Geld overigens ook voor drank, drank is niet erg, maar jij moet de je pilsje in de hand houden, het pilsje moet jou niet in de hand houden...

Poster:?Yorick
@ Bouncy,,

Tussen 1 en 12 augustus organiseer ik weer een keer een feestje bij mij thuis, (ouders zijn op vakantie), and as allways bij mijn feestjes: iedereen is welkom Happy, laughing

Poster:?Ilja
Ja maar het voordeel is dat ik op een veilige afstand van sta, en hoef ik niet naast hun te staan.?Cool

Jij hebt wel een flink rider volgensmij, ik sta regelmatig gewoon tussen het publiek in (laatst zag ik zelfs een stuk taart over m'n numarks heen vliegen (taart in het gezicht voor de jarige (A))

Poster:?Esmee
Sommige gasten worden echt heel vervelend als ze teveel op hebben, maar goed ff een trap met de boodschap rot op....

Moordwijf :P
Prozei    posted on 26-06-2010 17:07
Poster: Dj_Fantasy
Hoe gebeurt zoiets?

waarschijnlijk een dronken fietser met zijn stuur tegen me ruit aangekomen.
is zeker geen diefstal geweest me pioneer dvd-speler en tomtom lagen nog netjes in de auto.

voor mij is er geen financiele schade is een auto van de zaak maar me baas is er niet blij mee.

pff dronken tuig van tegenwoordig:p
Dj_Fantasy    posted on 26-06-2010 17:11
Nou jij mag het hebben hoor:P
Al maar geluk dat het de auto van de zaak is en je teer beminde pio radio/dvd-speler er nog in zitWinking my eye
Hoe vordert het met de home cinema?
dj2dj.nl
Tekhead    posted on 26-06-2010 17:11
Tek, trouwens een tip voor je Technics SL DZ 1200, volgens mijn kun je via MMC kaartjes ( dus geen SD ) ?gewoon muziek afspelen, ( kwestie van op MMC kaartje muziek slepen en afspelen ). ?Kun je volledig gebruik maken van de functies.

Nice, wist geeneens dat dat ging met een MMC card
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
ArCee    posted on 26-06-2010 17:20
die 18+ lamzakken die voor minderjarigen alcohol halen zouden een boete van fijne 10 ruggen moeten krijgen, kijken of ze het dan nog doen, alcohol grens mag van mij naar 30 geschroeft worden, en iedereen die betrapt wordt een mega boete geven. ? Want dankzij alcohol ( en ouders van tegenwoordig die geen halt toeroepen ) gaat huidige generatie naar de klote en zijn er daarom zakken er zoveel op school, omdat ze in plaats van leren hun aan het bezatten zijn en een week voor de examens opeens gaan denken, oh shit ik moet nog leren.?Cool

Sjonge jonge Ilja, ben jij onze moraal ridder of zo? Man, man, man, je lijkt wel een Johova getuige zo braaf als jij probeetrt over te komen.S ta je ook nog met geitenwollen sokken in je sandalen te draaien kauwend op een onbespoten worteltje Cool
Get real man, get a life.

Dit jaar helaas geen vakantie voor deze ouwe Cool
net bijna anderhalf jaar in de ziektewet gelopen na een zware schouder operatie, begin nu weer terug te komen dus ik ga eerst maar weer eens wat geld terug halen door volop aan de bak te gaan met mijn 'gewone' werk.
Daarbij zijn we loeidruk achter de schermen bezig met het station waar je niet zomaar ff een paar weken alles kan stil leggen dus maar ff doorhalen dit jaar en volgend jaar, Isla Margherita!! Cool
User edit by ArCee on 26-06-2010 @ 17:24:52 (54%)
Tekhead    posted on 26-06-2010 17:28
Isla Margherita, mmm Vet daar Arcee
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
ArCee    posted on 26-06-2010 17:36
Ik weet het, lang geleden geweest daar. Erg nieuwschierig hoe het daar nu is? We willen proberen rond januari / februari te gaan, dan ist daar winter met een heerlijke temperatuur van rond de 25 graden, heerlijk. Warmer hoeft van mij echt niet, kan ik slecht tegen eerlijk gezegt.
Ooit met een hittegolf in Italie gezeten, daar word ik persoonlijk niet happy van om daar met 40 graden + te zitten.
Gelukkig had ons huisje airco anders was ik daar ter plekke overleden Cool
Ilja    posted on 26-06-2010 17:47
@ArCee
Nope ben geen getuigen. ? ?( helemaal niet gelovig ), ?drink alleen geen alcohol, rook niet en ook nooit gedaan.?Cool
( ja dat meen ik )

178 Users online: 29 Guests (149 Unknown)
Pages generated today : 38.998
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.847.457