Poster: Ilja
Dus dit is de reden dat je uitkeek om 16 jaar te worden, ?OM TE ZUIPEN?? ? ? Geen wonder dat dat NL hoog bovenaan staat kwa zuipende jongeren?
Poster: Esmee
Geweldig ben jij, duidelijk weet je niet wie ik ben en hoe ik in elkaar zit. Ik ben zovaak bij feesten of met vrienden ff buiten hangen waar zoveel drank bij is, en ik ben 1x aangeschoten geweest in mn hele leven en 0x dronken. Ik drink af en toe wat omdat ik het LEKKER vind, niet omdat ik graag dronken wil worden. Of ik nou wel of geen 16 ben, als ik er aan wil komen heb ik genoeg mensen van 18 die wel wat beter voor me kunnen halen.
Poster: Laidback
ik gooi mezelf even heel erg irritant tussen een gesprek.. sorry
zijn er nog mensen die naar Ibiza gaan deze zomer??
Poster: Yorick
Gast kom is meer je slaapkamer uit, ga is stappen en kijk om je heen! Sommige mensen kunnen er gewoon niet ''goed'' tegen.. Zo ontstaat een slecht imago, ik weet wat mijn grens is en wat ik dan doe en kan.
En op speciale gelegenheden vind ik een borreltje wel kunnen. Waarom niet? Mensen die zo raar reageren als ze mensen niet eens kennen en over 1 rug scheren zijn erger dan dronken mensen die de waarheid spreken!
Poster: Dolivieira
Gaan er hier nog mensen naar LatinVillage??
Poster: Yorick
Gast kom is meer je slaapkamer uit, ga is stappen en kijk om je heen! Sommige mensen kunnen er gewoon niet ''goed'' tegen.. Zo ontstaat een slecht imago, ik weet wat mijn grens is en wat ik dan doe en kan.
En op speciale gelegenheden vind ik een borreltje wel kunnen. Waarom niet? Mensen die zo raar reageren als ze mensen niet eens kennen en over 1 rug scheren zijn erger dan dronken mensen die de waarheid spreken!
@ Bouncy,,
Wanneer mag ik is komen frieturen? Dan neem ik mexicano's mee:D
Poster: Dj_Fantasy
Bouncy jongen, jij wordt nog eens een frituurpan :p
Poster:?Yorick
@ Bouncy,,
Wanneer mag ik is komen frieturen? Dan neem ik mexicano's mee:D
Poster:?Ilja
Ja maar het voordeel is dat ik op een veilige afstand van sta, en hoef ik niet naast hun te staan.?
Poster:?Esmee
Sommige gasten worden echt heel vervelend als ze teveel op hebben, maar goed ff een trap met de boodschap rot op....
Poster: Dj_Fantasy
Hoe gebeurt zoiets?
Tek, trouwens een tip voor je Technics SL DZ 1200, volgens mijn kun je via MMC kaartjes ( dus geen SD ) ?gewoon muziek afspelen, ( kwestie van op MMC kaartje muziek slepen en afspelen ). ?Kun je volledig gebruik maken van de functies.
die 18+ lamzakken die voor minderjarigen alcohol halen zouden een boete van fijne 10 ruggen moeten krijgen, kijken of ze het dan nog doen, alcohol grens mag van mij naar 30 geschroeft worden, en iedereen die betrapt wordt een mega boete geven. ? Want dankzij alcohol ( en ouders van tegenwoordig die geen halt toeroepen ) gaat huidige generatie naar de klote en zijn er daarom zakken er zoveel op school, omdat ze in plaats van leren hun aan het bezatten zijn en een week voor de examens opeens gaan denken, oh shit ik moet nog leren.?