Poster: Bootstrap
Jup, Traktor gebruiker hier
Wat werkt iPhone OS4 lekker!!!
edit: maar nu ga ik slapen
Poster: Saskia
@ Dj admin : niks zatte saskia gewooon fijn b2b!
@ bootstrap zou wel leuk zijn laat me maar weten of je wilt komen!
Poster: ThijsG
69 euro?
Ik zie een zomo 142 CD map voor 19 dus ergens klopt iets niet:p
Poster: Camino
Ik ben een mapping voor een 1d aan het maken maar heel erg uitgebreid met modifiers... de 4 knoppen onderaan toggelen: ?effect bank 1/2 - ?Toggle/Hold - FX/Hotcue modus (allemaal in 1 modifier met 8 standen) en een shift knop in een tweede modifier. Er komt dus heel veel herhaling in voor... bijna alle knoppen worden be?nvloed door 2 modifier standen. De programmering is erg ingewikkeld maar de functionaliteit is erg overzichtelijk en intu?tief; ik deel de tsi wel wanneer ik ermee klaar ben. En hoe ik overzicht hou: overal comments bij schrijven en eerst de modifiers op papier uitgewerkt voor ik er aan begonnen ben...
Tech house fans opgelet! Check de nieuwe plaat van Jewel Kid: Xade! Ik vind hem echt zo dikHij is nu nog alleen in een album te krijgen, maar hij heeft me via twitter laten weten dat hij waarschijnlijk morgen als single te krijgen is op Beatport.
Zo, dit had wel in het voorspel de hit topic mogen staanXade staat nu op nummer 11 in de tech house charts op Beatport!
Poster: Sunrise8Merk er niks van.
Eindelijk OS 4 is uit
gelijk op me iPod Touch ge?nstalleerd en wat een verademing
Werkt een stuk prettiger moet ik je zeggen
Poster: Prozei
Merk er niks van.
Folders is lekker. Multitasking werkt nog niet omdat de App nog niet voor zijn
Poster: MCO
http://www.youtube.com/watch?v=s6jUqU8Yal0
Nieuwe Dennis Ferrer:P echt heerlijk nummer!! opvolger van Hey Hey
Poster: BootstrapHuh whut?
Godsamme !@#$%^&* DigiD! Heb ik een nieuwe aangevraagd, omdat die oude het op de een of andere manier niet meer deed. Nu wil ik hem activeren, blijkt hij al verlopen te zijn!Terwijl ik hem pas net binnen had. Nouja, nu maar weer een nieuwe aangevraagd..